خێزانی چەقۆکێشان part 04

0 0 0
                                    


"بە تووڕەییەوە لێی پرسی: ئەگەر بزانم چۆن بتکوژم و دواتر بتگەڕێنمەوە بۆ ژیان دیسانەوە..."

لە وەڵامدا وتی: "لە ستوهم ماچ بکە."

............................

" تێناگەم بۆچی ئەوەندە دەمارگیریت... ئەمە تەنها ئاهەنگی دەستگیراندارییە... ئەوا وەک ئەوە نییە پێشتر نەتبینیبێت... بۆیە کۆنتڕۆڵی خۆت بکە
بە دەمارەکانت...”

ئیرا بە ئامۆزاکەی زاوای وت، کە ئەوانی ڕاکێشا بۆ سەر تەختی دوژمنەکانیان، لە کاتێکدا دوکەڵی جگەرەی بە دەوری خۆیدا دەفڕاند و بە بێزارییەوە سەیری دەکرد.. و ئەمە میهرەبانترین دەستەواژە بوو کە دەیتوانی بە هەموو کەسێک بڵێت.. بۆیە بەزۆری پێی وت پانتۆڵەکەی بکەرەوە و پشکنینی پیاوەتییەکەی بکە، ڕەنگە دوای ئەم ترسنۆکی و گرژییە لێی هەڵهاتبێت.. بەڵام بڕیاریدا پێویستە لەم ڕۆژانەدا ڕەوا بێت...

بەڵام کەس قەدری ئەو هەوڵە نازانێت... کە ڕوونی دەکاتەوە کە چۆن بە نیگایەک ڕووی لە کچەکە کردووە کە بێزاری خۆی بۆ سەد و پەنجا و پێنج جارەکە دەربڕیوە... پیاوەتییەکەی لەدەستداوە... ئەوە بۆ دلنیایی...

بەڵام بێگومان ئەمەی نەگوت... بەڵکو زەردەخەنەیەکی لاوەکی پێدا و دەستی بەرزکردەوە

لەگەڵ تەسلیمبوونی درۆ:

"باشە... باشە... هەرچیت دەوێت بیکە...

ڤالێرۆ بە بێزارییەوە لە ڕێگەی ڕەنگدانەوەی ئاوێنەکەوە سەیری کرد پێش ئەوەی بڵێت:
“ڕۆژێک نۆرەی تۆ دێت.. بە سندوقێک پۆپکۆرن سەیری دەکەم....”

" خودا لە بەڵا و بەڵا بمانپارێزێت."

یەکسەر و بەبێ بیرکردنەوە ئەمەی وت، بە نیگای ژنێکەوە کە تەنها بەو بیرکردنەوە کە ڕەنگە ڕۆژێک هاوسەرگیری بکات... تا ئەو ڕادەیەی کە باری دەروونی بۆ جگەرەکێشان تێکچوو، بۆیە یەکسەر جگەرەکەی کوژاندەوە. .. بەڵام نەیتوانی خۆی ڕابگرێت.

لە پرسیارکردن بە خۆشحاڵیەوە:

- بەڕێزان ئایا ئەمشەو هیچ پلانێکی باش هەیە؟

وەرگێڕانی قسەکانی بە واتای وشەیی ئەوە بوو: ئایا ڕێگە بە ڤادیتا دەدەیت ئەمشەو کاری شێتانە بکەن بۆ ئەوەی بەهارات بۆ ئاهەنگەکە زیاد بکەن، یان بیرۆکەی باشترتان هەیە بۆ تێکدانی باری دەروونی کاپۆن و تێکەڵاوبوون؟

......لەگەڵ ئەوان ?

سەرەڕای ئەوەی لە چاوەکانیدا تیشکێکی سەرگەرمی بوو، بەڵام نیگای سەرکردەیەکی پێبەخشی

ئەو بەرپرسەی لەوێ وەستاوە:

“بەداخەوە نەخێر.... ئەمشەو هەروەها هەموو خۆشییەکان لە مێشکتدا دەبن....

ڤالێرۆ بە دەنگی بەرز ئاهێکی هەڵکێشا کاتێک چاکەتەکەی داخست

ئەو خۆی دەگونجێنێت و لە کۆتاییدا ئامادەکارییەکانی تەواو دەکات...و بەڵێ، ئەو ڤادیتایەکی وەک ئەو و...

mafia conflict حيث تعيش القصص. اكتشف الآن