ئەو کەسێک نەبوو کە ڕاو بکات...ئەو کەسێک بوو کە داگیری کردبێت...وە هەرکەسێک پێشی وەستابوو وەک ئەوەی ڕۆما کەوتبێت کەوتە خوارەوە....
........................................
درەنگانی شەو... بێدەنگییەکی مەرگ... و تاریکی بە قووڵی وەک تاریکی ڕۆحێکی خەوتوو لە ناوەڕاستی تاریکی ژوورەکەدا... .
کێریس لەسەر پشتی خەوتبوو و دەستی لەسەر سکی بوو... تاریکی دەوروبەری ڕێگریت لێدەکات سیماکانی ببینیت، بەڵام تەنها ئەوەی دیارە جنۆکە.
جەستەی ئەو کچە
هیچ شتێک لە شوێنەکەدا نەدەبیسترا جگە لە دەنگی هەناسەدانی...کە کەشێکی ئارام و ترسناکی بە شوێنەکە بەخشی....
تەنانەت کۆشکەکەش چۆڵ بوو وەک ئەوەی ئەمشەو ئاسمان بێ ئەستێرە بوو... وەک ئەوەی خۆی لە جنۆکە خەوتووەکە بشارێتەوە، کە ئەگەر ڕەنگدانەوەی خۆی هەبوایە، تاریکی دەردەکەوت... تەنها ڕەشایی ئاسمان و... ڕەشی قژی کە هاوبەشی دانیشتنی ئەشکەنجەدانی بوو......
ئەگەر لێی نزیک ببیتەوە... نزیک ببیتەوە... و دواتر نزیک ببیتەوە... دەموچاوی بۆت ڕوونتر دەبێتەوە، و دواتر سەرنجی شتێک دەدەیت... ڕەنگە سەیر بێت... و بە ئەگەرێکی زۆرەوە دەگمەن بێت...
ئازار بوو....
بە ئازارەوە لە سەرانسەری سیماکانیدا خەوتبوو، بۆیە لە کەسێک دەچوو کە شەڕ دەکاتکابوسێک...یان ڕابردوویەک...و تەنانەت دەنگێکیش...
پێشەوەی ئارەقەی دڵۆپ دڵۆپ دەهاتە خوارەوە و دەستی سەر سکی بە توندی بەرگی جێگاکەی گرتبوو...و لێوەکانی کە هەرگیز وشەی عەقڵانییان نەگوتبوو، وشەی ڕووسی تێنەگەیشتوویان دەگوت.
دەنگە شێواوەکان کە لە کابوسەکەیدا دەیبیست... کۆلێژێکی تاریک و جەستەیەکی ناڕوون...
"کیریس لە کوێ خۆت حەشارداوە؟...لە من ڕادەکەیت؟.."
یادەوەرییەکانی کەسێک تەلەفۆنی بۆ کردووە... لەکاتێکدا لە کۆلێژێکی زۆر تاریکدا وەستابوو...
ساتەکان... ئازارەکان... و پاشان هاوارێکی بەهێز... هەموویان بەردەوام لە مێشکیدا بە شێوەیەکی ترسناک دووبارە دەبوونەوە، وەک ئەوەی کەسێک لە گۆڕستانێکی ترسناکدا سیحرەکان بڵێتەوە.
ڕۆژێک تیلی تیلی... چاوەکانت بە توندی دابخە... کەسێک لە دەرەوەی ماڵەوە دەڕوات و لە دەرگا دەدات.......
گۆرانی خەوتن بە دەنگی ژنێک لە گوێی کێریسدا بەردەوام دووبارە دەبووەوە
لەگەڵ هەر وشەیەکدا وریاتر بوو و سیماکانی زیاتر گرژ بوون....
هەناسەدانی ئەوەندە قورس بوو، وەک ئەوەی خنکاوی بوو.
"هەرگیز ناتوانیت هەڵبێت کچە...
أنت تقرأ
mafia conflict
Acciónئەڵمانیا...وڵاتێک کە بە هیتلەر و دوو بنهمال ناسراوە کە حوکمڕانی جیهانی ژێرزەوییان دەکرد و لە ململانێیەکی توندی خوێندا بوون...هەر بۆیە خوێن هەموو ئەو شتانە بوو کە کاتێک فادیتاکان و ئەلکاپۆنی لە شوێنێکدا پێکەوە یەکتریان بینی...بۆ چەندین سەدە، دوژمنای...