ئەو وەک ئەوانی تر نییە، بە دوای سەرنجدا ڕادەکات
سەرنجەکە خۆی دەگەڕێتەوە بۆ لای...
....................................
دوو سەرکردەی جیهانی ژێرزەوی بۆ ماوەیەکی زۆر لەو هۆڵەدا قسەیان دەکرد... زۆرجاریش ئیرا بوو کە ڕووداوەکانی دەگێڕایەوە ئەو تەنها یاری بە لایتەرەکەی دەکرد، بە بریقەیەکی چێژەوە لە چاوەکانیدا گوێی لێدەگرت ئەگەر
تا گوێچکەکانی حەزی لێیە...
باسی سەرخۆشییەکەی بۆ کرد و چۆن جارێکی تر سەرخۆش بوو و لە گۆڕستانێکدا دەخەوت و پێی وابوو باخچەیەکی تر سەرخۆش بوو و پڵنگێکی هێنایە ناو کۆشکی خێزانەکەیەوە و پێی وابوو تەنها پشیلەیە باڕێک لە ئایسلەندا و کاتێک سەرخۆش بوو چووە مەلەکردن لە دەریاچەیەکی بەستوودا چونکە پێی وابوو لە هاویندا پشیلەیە...
کاتێک پرسیاری لەبارەی سەرخۆشییەکەی لێکرد، تەنانەت ئەگەر پێشتریش ئەو کارەی کردبێت، وەڵامی دایەوە کە دەگمەنە کەسێک سەرخۆش بێت و هۆشی لەدەست بدات، بەڵام نزیکەی دە ساڵ لەمەوبەر جارێک بەسەریدا هات و کاتێک سەرخۆش بوو هەوڵیدا بۆ ئەوەی بچنە ناو زیندانێکی فیدراڵی، هەر بۆیە ئێستا سیستەمی پاراستنیان گۆڕی.
پرسیاری لێکرد کە بۆچی هەر جارێک قسە دەکات تەلەفۆن بۆ ڤادیتا ئۆگادا دەکەیت؟
دەربارەی ئەوان، بۆیە ئەوەم بۆ ڕوونکردەوە و هۆکاری ئەوانم بۆ باسکردن
چەقۆکێشەکان...تاوانەکانی هەر یەکێکیان و ئەو کارە شێتانانەی کە ئەنجامی دەدەن
بەو قسەیە وای لێدەکەن بیری لەدەست بدات.. و دواتر باسی بابەتەکان بۆی زیاد دەکات
ئەو شتە شێتانەیەی کە دەیکات ئەوەیە کە بە شێوەیەک سزایان بدات کە هەم کۆمیدی بێت و هەم بە ئازار بۆ ئەوان...
هەر بۆیە لە پەنجەرەکەوە وەستا و سەیری کرد کە لە ئۆتۆمبێلەکانیان دادەبەزن جلەکانیان تاریک نەبوون، بەڵام بە ڕەنگی گەشاوە گۆرەوی لە ملیدا بوو، هەندێک لە پیاوەکانیان چەقۆی ددانیان لە دەمدا بوو. یاریکردن لەگەڵیان و پشکنینی شوێنەکە.دەربارەی ئەوان...
پارەیەکی زۆریان هەبوو...ئەو دەرمانانەی بازرگانییان پێوە دەکرد پارەیەکی زۆریان بەدەست دەهێنا، بەڵام وڵاتەکەیان کەشێکی جیاوازی هەبوو لە...
ئەڵمانیا و ڕێگاکانی ژیان تێیدا....
مامەڵەکردن لەگەڵ مەکسیکییەکان قورسە چونکە خەڵکی کیشوەرێکی ترن و قبوڵ ناکەن کارکردن لەگەڵ کاوبۆی و فادیتاکان تەنها بەهۆی پارەوە نەبێت ئەوان حەزیان لە کەسانی دەرەوە نییە و بۆ ئەوان ئەڵمانییەکان بە هەمان شێوە...
دیسانەوە چاوەکانی ئیرا گەشاوە بوون کاتێک بینی لە ناوەوە نزیک دەبنەوە، ژمارەیان لە ٢٣ تێپەڕاند، و هەستی کرد کە چێژ وەردەگرێت....
تەنانەت پێش ئەوەی بتوانێت دوور بکەوێتەوە و بگەڕێتەوە بۆ شوێنی خۆی، مۆبایلەکەی لە گیرفانیدا دەلەرزی.
ژمارەی لوکای بینی و بەزۆری کاتێک لە شوێنی کارەکەیە پەیوەندی پێوە ناکات
گرنگە مەگەر یەکێک لە ڤادیتاکان شتێکی خراپی کردبێت...
نەفرەت... ئێستا نا... تەواو کاتی نییە...
هەر بۆیە مۆبایلەکەی خستە شوێنی خۆی، ڕەتیکردەوە بەهۆی کێشەی چەقۆکێشەکانەوە سەرقاڵ بێت
بۆ تەواوکردنی ئەم کارە قورسە...
"لە کۆبوونەوەکەدا، شتێک دەڵێم کە بڕیار نییە بیڵێم، بێگومان.. هەر بۆیە
دەبێت وا مامەڵە بکەیت کە هەموو ئەو شتانە بزانیت کە من دەیڵێم بۆ ئەوەی پێویست نەبین
ئێمە یارییەکی خۆش لەگەڵیان دەکەین...
بۆیە پێی وت کە وەک ڤادیتا چەقۆکێشە.. وەڵامەکەی ئەوە بوو کە پێکەنیئه و كچه وتی:
"بۆ حوکمڕانی چەقۆکێشەکان دەبێت چەواشەکار بیت..."
ئاندرێ بە زەردەخەنەوە سەری بۆ ڕازی بوو، بۆیە ئەویش هەمان شت کرد، پاشان هەردووکیان بێدەنگ بوون و سەیری خوارەوەیان کرد، پاشان مۆبایلەکەی زەنگی لێدا، بۆیە هەڵیگرت و سیماکانی جدی بوون، بەڵام ئەو بە تۆنێکی ئارام وەڵامی دایەوە.
"ئەوان گەیشتوون؟..."
"باشە...تۆ ڕێکخستنەکان دەزانی جاکس...."
دوای چەند چرکەیەک تەلەفۆنەکەی هەڵواسی، پاشان سەیری کرد و وتی:
"مەکسیکییەکان گەیشتوونەتە...
ئەو مەکسیکیانەی کە لە ئێستادا لە شەڕدا بوون... ئێستا هەموو کارتێلەکانی ماددە هۆشبەرەکان لە ململانێدان، و ئەو بیرۆکەیەکی هەیە بۆ چارەسەرکردنی کێشەکانی نێوان سێ خراپترین کارتێلەکە لە ناکۆکییەکدا بەهۆی ئەو زانیارییە نهێنییانەی کە چەند مانگێک لەمەوبەر بەدەستی هێناوە، و قەرەبووی بۆ وەردەگرێت ئەمە.
بە شێوەیەکی سروشتی...
بیرکردنەوە لەم شتە چاوەکانی بریقەدار بوون...
ئێستا کارتێلەکان لە کارتێلەکانی پێشوو گۆڕاون
باپیرەکانیان... ئێستا فیدراسیۆن و گروپی نوێی ماددە هۆشبەرەکان هەن
یەکێکی نوێ کە مەکسیکی خستە ململانێی دەسەڵاتەوە...
ئیرا بە ئەندرێی وت، ئەویش برۆیەکی بەرزکردەوە، سەیری دەکرد.. نەک ئەوەی کە ئەویش بیکاتشتێکی مەترسیدار وەک هەمیشە، بەڵام لەبەر ئەوەی ئێستا مانای میهرەبانی بۆ ئەو دەزانێت...
.......................
أنت تقرأ
mafia conflict
Açãoئەڵمانیا...وڵاتێک کە بە هیتلەر و دوو بنهمال ناسراوە کە حوکمڕانی جیهانی ژێرزەوییان دەکرد و لە ململانێیەکی توندی خوێندا بوون...هەر بۆیە خوێن هەموو ئەو شتانە بوو کە کاتێک فادیتاکان و ئەلکاپۆنی لە شوێنێکدا پێکەوە یەکتریان بینی...بۆ چەندین سەدە، دوژمنای...