فەرمانڕەواکانی جیهانی مۆدێرن par 20

2 0 0
                                    

ئەگەر نەتوانیت گاز بگریت هاوار مەکە...

.........

ئیرا لەگەڵ لۆکا و ئەناتۆلی لەناو ئۆتۆمبێلێکدا بوون کە مۆبایلەکەی زەنگی لێدا، تەرکیزی ئەو سێ کەسەی شکاند... ئەناتۆلی لێخوڕی... لوکا هەوڵی دەدا شوێن مۆبایلی کەسێک بکەوێت، و ئەویش هەوڵی سەرکەوتنی دەدا...

یارییەکە لە مۆبایلەکەیدایە...

دوای چەند چرکەیەک وازی لە یاریکردن هێنا و بە تۆنێکی پێکەنیناوی وەڵامی دایەوە:

"لەم کاتەدا پەیوەندی دەکەیت؟ ئایا دواجار زاک مردووە؟.."

دەنگی پێکەنینەکانی کایا لە دیوەکەی ترەوە گەیشتە دەستی، هەرچەندە زاک براکەی بوو، بەڵام ڕێگەی بەو یاریزانانە دا لە تۆنی ئیرادا...

11 لەوەش خراپتر..."

یەکسەر وەڵامی ئیرا بە هەمان تۆن هات:

"نا.. سوپاس بۆ پێشنیارەکەت، بەڵام نەخێر...."

- تەنانەت هێشتا پێم نەوتووی.

- هیچ شتێکی خراپتر لەوە ڕوونادات کە کاترین شتێکی هەڵەی کردبێت

ئەوانی تر لە قوتابخانە
یەکسەر زەردەخەنەیەک لەسەر لێوی لوکا دەرکەوت کاتێک بینی سەری فڕێدایە دواوە بە گلەیی کاتێک ئەمەی وت، وەک ئەوەی ڕووبەڕووبوونەوەی ئامۆزای ١٥ ساڵانەکەی خراپتر بێت لە ڕووبەڕووبوونەوەی هەزار شەڕکەر...

ڕەنگە بێدەنگییەکەی سەرەکەی تری پەیوەندییەکە پشتڕاستکردنەوەی ئەو بووبێت چونکە یەکسەر ئاهێکی هەڵکێشا بۆ تەسلیمبوون...

چەند کەسێک هەن کە ئیرا داواکارییەکانیان دەکات... ڤالێرۆ... کایا... باپیرەی، و ڕەنگە هەندێک جار کاتێک نایەوێت سەری بە دیوارەکەوە بدات... ئیتان...

ئەمەش ئەوەمان بۆ ڕوون دەکاتەوە کە بۆچی ئەو کچە گریای:

"چی... لە کوێ و کەی؟"

کاترین چی کرد لە کوێ کێشەکە چارەسەر بکەم؟

ئەمە مەبەستم بوو...

تەنانەت لوکاش توانی گوێی لە دەنگی کایا بێت لەو شوێنەی کە بە خۆشحاڵییەوە سوپاسێکی خێرا دەگوت، وەک ئەوەی ئیرا جارێکی تر ڕزگاری کردبێتەوە... بێگومان وەک هەمیشە...

کاتێک ئیرا دوای بیستنی وەڵامەکەی تەلەفۆنەکەی داخست، ئیتر یاری نەکرد

لە مۆبایلەکەیدا وەک هەمیشە، چەند ساتێک بە وردی سەیری دەکرد پێش ئەوەی...

ڕوو لە ئەناتۆلی دەکات و بە هێمنی دەڵێت:

"ئۆتۆمبێلەکە بسووڕێنە...دەچینە قوتابخانەی چەقۆکێشەکان..."

وتی لەکاتێکدا دەستەکانی بە سنگیەوە گرتبوو وەک ئەوەی کەسێک بێزاری کردبێت
کەسەکە کایا نییە، بەڵکو بیرۆکەی ئەوەی کە لە قوتابخانەدا چەقۆکێشەکانی ڤادیتا دەبینێت لەبری ئەوەی لەگەڵ دوو دوژمنەکەی نانی بەیانی بخوات و چێژ لە نیگای ڕق و کینەیان بەرامبەری وەربگرێت و چۆن دەیانەوێت بیکوژن.....

mafia conflict حيث تعيش القصص. اكتشف الآن