ئەگەر بوونی من کەسانی تر بێزار بکات,
بەخێربێم بۆ ئامادەبوونم و نهفرهت لە کەسانی تر.......................
ئاماژەی بەوەشکردووە، "بەڵێ، ڕێگری بکەن لە چوونە ژوورەوەی هەر دەمانچەیەک بۆ هەموو ئەو کەسانەی کە تەنها بەپێی ڕێساکان بەشداری کۆبوونەوەکە دەکەن، و بە ئەگەرێکی زۆرەوە نزیکەی پەنجا ئەندامن... بۆیە دڵنیابن لەوەی کە خاوەنی چەک نین... و شوێنی کۆبوونەوەکەش بگۆڕن لە نهۆمی سێیەمەوە تا هۆڵەکە کە شووشەی دژە فیشەک تەیار کراوە لە نهۆمی حەوتەم...
لوکا و ئەناتۆلی سەریان لە سەریان دانا لە کاتێکدا ئەم دووەمیان مۆبایلەکەی هەڵگرت ئامادە بوو فەرمانەکانی بۆ پیاوەکان بنێرێت......
ئەو قسەی لەگەڵ دەکرد کە دوو کاتژمێر لەمەوبەر چی گەیشتبووە دەستی... دەنگۆیەک بڵاوبووەوە کە ئەلروی کۆبوونەوەیەک ئەنجام دەدات بۆ ئاشکراکردنی ناسنامەی خۆی لێرە و لە ئەڵمانیا...
سەیرە، بەڵام ناتوانێت خۆی لە ڕێکخستنە پێویستەکان بپارێزێت تەنانەت ئەگەر بۆنی شتێکی گوماناویش لە هەوادا بکات...
بۆچی حاکمێکی ڕووسی لەم قۆناغە تایبەتەدا هاتە ئەڵمانیا بۆ ڕاگەیاندنی ناسنامەی خۆی کە ساڵانێک بوو خۆی شاردبووەوە؟ بۆچی
ئەڵمانیا ? بۆچی ڕۆژی دوای زەماوەندەکە؟ بۆچی لە پلەی یەکەمدا؟
غیرا بیری لە هەموو ئەمانە دەکردەوە کاتێک لە پلیکانەکاندا دابەزی و دوو پاسەوانەکەی لە پشتیەوە بوو
ئەو دووانە بەدوایدا دەڕۆن و بە هەنگاوە خێراکانی...
"بەڵام ئیرا...چی ئەگەر ڕۆییش بێت؟!"لوکا بە هێمنی پرسیاری لێکرد، ئەمەش وای لێکرد ڕاستەوخۆ لەبەردەم هۆڵی نانخواردنەکەدا بوەستێت، کە ئاژاوە و دەنگە بەرزەکان لە ڤادیتا وەک خۆی دەهاتن
چاوەڕوان دەکرێت لە ڕۆژێکی نانی بەیانی گروپیدا...
ئاماژەی بەوەشکردووە، "دوو ئەگەر هەیە بۆ ئەوەی کە ڕەنگە ڕووبدات و دەبێت بەو پێیە مامەڵە بکەیت... ئەگەری یەکەم ئەوەیە کە ئەلروی نەیەت، واتە هۆکارێکی تری شاراوە لە پشت کۆبوونەوەکەدا هەیە دواتر هەمان شت کە من داوایم لێکردبوو جێبەجێبکە تۆ و دڵنیابە چاودێری هەموو شتێک دەکەیت... ئەگەرەکەی تر... واتە ئەگەر هات ئەل ڕۆی، و تۆ ئەوەت پشتڕاستکردەوە، ئەوا ڕێگەی پێدەدرێت بە تەنیا بچێتە ژوورەوە، بە چەکەوە یان بەبێ چەک، وەک خۆی. بە دڵنیاییەوە خۆی نیشان نادات بۆ ئەوەی بریکارەکانی بکوژێت و ئێمەش بە دڵنیاییەوە نایکەین.
ئێمە شەڕێک لەگەڵیدا دەست پێدەکەین...
لوکا بە هێمنی لە قسەکانیدا خوێندەوە، پاشان سەری لە سەری خۆی هەڵواسی بە ڕێککەوتن لەگەڵ قسەکانی، پاشان بە هێمنی زیادی کرد:
أنت تقرأ
mafia conflict
Açãoئەڵمانیا...وڵاتێک کە بە هیتلەر و دوو بنهمال ناسراوە کە حوکمڕانی جیهانی ژێرزەوییان دەکرد و لە ململانێیەکی توندی خوێندا بوون...هەر بۆیە خوێن هەموو ئەو شتانە بوو کە کاتێک فادیتاکان و ئەلکاپۆنی لە شوێنێکدا پێکەوە یەکتریان بینی...بۆ چەندین سەدە، دوژمنای...