کوپەکانی تەسلیمبوون لە ئیمانمدا... مەیى حەرامه...
.....................................................................دەوترێت کاتێک ئەل کاپۆن و خێڵەکانی فادیتا یەکتر دەبینن... شەیتانەکان بێدەنگ دەبن... هەروەک چۆن ئێستا ڕوویدا کە ئیرا فادیتا هاتە ژوورەوە و دانیشت...
شوێنەکە شەوانە وەک گۆڕستانێک بێدەنگ بوو دوای ڕۆژێکی درێژ لە گریان... تەنها جیاوازی ئەوەیە کە ئەم ئارامییە دوای ئەوە بوو کە هەمووان یەکسەر دوای ئەوەی خوێنی دەستەکانیان تەواو کرد کۆدەبوونەوە...
وە جارێکی تر جنۆکەکان بە بێدەنگی سەیری دەکەن...
ئیرا ڤادیتا لە تەنیشت ڤالێرۆی ئامۆزاکەی دانیشت، کە بۆ هاوسەرگیرییەکەی ئەم ئاگربەستە دادەمەزرێت... ئەو لە خێڵەکەدا نزیکترینە لێی... برایەک کە دەتخاتە ناو شەڕەکانەوە بەڵام درێغی ناکات لە بردنەوەیان بۆت.. .
بە شێوەیەکی نائاسایی ئارام بوو...بریقەیەکی فێڵبازانە لە چاوەکانیدا و خەریکی تێکەڵاوبوون بوو
بە ئەڵقەی پەنجەکانیەوە، وەک ئەوە وابوو کە خەریکی یاریکردن بوو بەو بڕیارانەی کە بە سەریدا دەڕۆیشتن
لە کاتێکدا چاوی لە هەموو کەسێک بوو کە هەوڵی دەدا بزانێت کێ ئاسانترە
بۆ کوشتن و هەرکەسێک تیرۆرکردنی قورستر دەردەکەوێت
تا چاوە سەوزەکان لەناو هەموو ئەوانەدا وەستاندیان... خاوەنەکەیان ناسیەوە... و بە هۆکارێک چاوەکانی بەرەو دەستە تێکەڵاوەکانی ڕۆیشتن، چاوی لە شتێک بوو پێش ئەوەی بیانگەڕێنێتەوە بۆ چاوەکانی...ئاندرێ کاپۆن..... بۆ چەندین سەدە دوژمنی بووە بەهۆی پەیوەندییەکەی بە بنەماڵەی فادێتا... بەڵام ناوێرێت درۆ بکات و ئینکاری ئەوە بکات کە ئەو پیاوە بێت کە زۆرترین کاریگەری هەیە لە جیهانی ژێرزەویدا..... تەنانەت ژنێکی باڵای ئەویش لەناو خۆیدا دان بەوەدا دەنێت.....
پرسیارەکەی ئەوە بوو..... ئایا ئەمە هۆکارێکە بۆ ئەوەی هەندێک کەس لەکاتی وەسفکردنیدا پێیان وتووە کە باوەڕ ناکات کە ئەو ئەندرێ کاپۆنە؟... چۆن وا دیارە بە هیچ شێوەیەک ئەوەندە مەترسیدار نییە... زۆر ئارامە و... پێدەچێت کەسێکی ئایدیاڵ و بەڕێز بێت ئەگەر لە شەقامدا چاوی پێی بکەوێت، هەستی نەدەکرد... بە مەترسییەوە
لەلای ئەوەوە لە پلەی یەکەمدا.....
چاوی نەترساند و نە ئەویش خووی بە کشانەوە نەبووە، نە ئەویش خووی بە کشانەوە نەبووە وەک دوو شەیتان کە سەری سەرسەختیان هەبوو... هەردووکیان بە هێمنی سەیری یەکتریان دەکرد بەبێ ئەوەی هیچ هەستێکیان نیشان بدەن.
لەسەر دەموچاویان... تەنها چاویان لە یەکتر بوو...
ئەو کەسەیە کە لە کۆتایی مێزەکەدا دادەنیشێت و حوکمڕانی جیهانی مافیا دەکات
أنت تقرأ
mafia conflict
Actionئەڵمانیا...وڵاتێک کە بە هیتلەر و دوو بنهمال ناسراوە کە حوکمڕانی جیهانی ژێرزەوییان دەکرد و لە ململانێیەکی توندی خوێندا بوون...هەر بۆیە خوێن هەموو ئەو شتانە بوو کە کاتێک فادیتاکان و ئەلکاپۆنی لە شوێنێکدا پێکەوە یەکتریان بینی...بۆ چەندین سەدە، دوژمنای...