...وشەی “رجل” بە “رجال” فرەیی کراوە و وشەی “امراة” فرەیی نییە....
ژنان شانازییان هەیە، تەنانەت لە زمانی عەرەبیشدا، ڕەتیدەکەنەوە لەگەڵ ئەوانی تردا یەکسانیان بکەن یان بەراوردیان بکەن
.............................
بڕیار بوو لەسەر مێزی نانخواردن شوێنێک بۆ دوژمنایەتی نەبێت... تەنها خواردنی پێنج ئەستێرەیی پێشکەش بە پاشاکانی خوێنی بەرز دەکرا...
بەڵام مرۆڤ تەنیا دەتوانێ بڵێت ئەم سفرە کە دروشمی نانخواردنی ئاشتیانەی لەسەرە، وەک مێزی ناوبژیوانی مافیا بوو کە بەسەر دوو بەشدا دابەشکرابوو... لە لایەک ڤادیتاکان دانیشتبوون و لە لایەکی تریش دوژمنەکانیان، هەموویان بە وریاییەوە سەیری یەکتریان دەکرد و پێشبینیکردن، خواردنەوەی ئاو یان شەراب، چاوەڕێی هاتنی سەرکردەکانیان بۆ دەستپێکردنی خزمەتکردن ...
بۆیە ئەو دەنگە گفتوگۆیانەی کە لەم هۆڵە زەبەلاحەدا بڵاوبوونەتەوە، گفتوگۆی یەک خێڵ بوون، بەو پێیەی هەریەکەیان وشەیەک ناڵێن تەنها لەگەڵ کەسوکارەکەی نەبێت....
ڤادیتاکان...ئەهریمەنە خۆگرتووەکان...سیستەمی ژیانیان تەواو پێچەوانە بوو
بۆ ڕژێمی ئەل کاپۆن....و هەر بۆیەش لە دوای دەستگرتنی ئیرا و ئەندرێ
کە بەیانیان ڕوویان لە کارەکانیان کرد، لێرە لە کۆشکێکدا بە زنجیر مانەوە
دوژمنەکانیان ناتوانن بە ئازادی مامەڵە بکەن....
بۆیە... ڤالێرۆ ڤادیتا، کە بۆ ڕێزگرتن لە خۆشەویستییەکەی ئەم ئاهەنگی هاوسەرگیرییە بەڕێوەچوو، بە عەزی ڕەشەکەیەوە بە ئاسوودەیی لەوێ دانیشتبوو، وایکرد چاوە ڕەشەکانی و پێستی برۆنزی باشتر دەربکەون لەو ڕەنگەی کە بە شکۆمەندییەکەی ناسرابوو... لە کاتێکدا ئەو بوو دوورکەوتنەوە لە سەیرکردنی ڤادیتاکان و بەرەنگاربوونەوەی ئەو حەزەی چاوەکانی بە بێزارییەوە ڕۆڵ بکات ئەو جددییەتی خۆی دەپارێزێت...هەر دوو چرکە هەر دوو چرکەیەک کوڕ و کچەکانی ئامۆزاکانی چاوێکیان لێدەکرد کە ئەگەر تیشکێک بوونایە، وایان دەکرد پێشەوەی بۆ هەمیشە نەمێنێت... تاوانباریان دەکرد بە دۆخی نەگبەتەکەیان و ئەو ڕاستییەی کە لێرەدا ناچاربوون بە ئەدەبەوە ڕەفتار بکەن ...
بنەماڵەی ڤادیتا و ئەدەب دوو دەریان کە بە هیچ شێوەیەک ناتوانرێت کۆبکرێنەوە
تۆ پرسیارت کرد...
لە کاتێکدا ڕاستییەکە ئەوەیە کە ئەویش وەک ئەوان... بێزارە و کۆمێنتی زۆری هەیە کە حەز دەکات ئاراستەی ئەل کاپۆن بکات، بەڵام ئیرا لێرە داینا تا چەواشەکارەکانی ڤادیتا پابەندی یاساکان بن، بە لەبەرچاوگرتنی ئەوەی کە ئەو یەکێکە لەوانە کۆنترین نەوەکان.
أنت تقرأ
mafia conflict
Aksiyonئەڵمانیا...وڵاتێک کە بە هیتلەر و دوو بنهمال ناسراوە کە حوکمڕانی جیهانی ژێرزەوییان دەکرد و لە ململانێیەکی توندی خوێندا بوون...هەر بۆیە خوێن هەموو ئەو شتانە بوو کە کاتێک فادیتاکان و ئەلکاپۆنی لە شوێنێکدا پێکەوە یەکتریان بینی...بۆ چەندین سەدە، دوژمنای...