ئەگەر چاڵێکم بۆ هەڵکەنیت...باش هەڵیکەنە
چونکە ئەگەر بتوانم لێی دەربچم، تۆ پارەی گرانبەها دەدەیت
..............................................................
ڤالێرۆ ڤادیتا لە دەرەوەی دەروازەی گۆڕەپانی ئەل کاپۆن وەستابوو و چاوی لە پاسەوانەکان بوو کە بە چاوەڕوانی و بە وریاییەوە سەیرییان دەکرد و چاوەکانی وەرگێڕا.
بێزار...
لێرە بوو چاوەڕێی کەسێک بوو.. تەنها لەبەر ئەوەی وەستابوو بەبێ ئەوەی هیچ بکات لەبەردەمیاندا مانای ئەوە نییە کە پلانی هەبووە شتێکی مەترسیدار بکات.. ئایا نازانن کە ئەو زاوایە و زەماوەندەکەش زەماوەندەکەیەتی و ئەو نایەوێت بە هیچ شتێکی گەمژانە تێکی بدات وەک لێدانی کاپۆنێک یان دانانی شتێک لە خواردنەوەکەیان یان فڕێدانی بۆمبێک لە ژێر قەنەفەی یەکێکیان؟
هەمووی تەنها ئەگەرەکانن...
دوای ماوەیەک بینی بە هێدفۆن قسە دەکەن و دەروازە گەورەکەیان کردەوە و لەوبەری جادەکە لە نێوان دارەکاندا سەیارەیەکی سپی بینی کە نزیک بووەوە، ئەمەش وایکرد سیما بێباکانەکەی بگۆڕێت بۆ زەردەخەنەیەکی ئارام.
دەستەکانی لە گیرفانی دەردەهێنێت...
ئۆتۆمبێلەکە بە شێوەیەکی هەڕەمەکی وەستا و یەکسەر کچێکی باڵابەرزی شۆخ دابەزی، وا دیار بوو تازە لە نمایشێکی جلوبەرگەوە هاتبێت و جلەکانی نە...
هێشتا تازە لە کارگەوە....
قژی زۆر شۆخ بوو و چاوەکانی شین بوون هەر کە بینی زەردەخەنەی کرد و تا دەیتوانی بە پاژنە بەرزەکەیەوە بەناو قەراغدا ڕایکرد تا بگاتە دەستی ئەوهەڵیگرت و بە توندی لە باوەشی گرت، وای لێکرد وەک کچێکی بچووک پێبکەنێت....
واتە: ئەگەر تۆ ئامادەی ئاهەنگی هاوسەرگیرییەکەم نەبووایە، بۆتم دەهێنا.
کاتێک ڤالێرۆ ئەمەی وت کاتێک بۆ دواجار بە توندی لە باوەشی گرت پێش ئەوەی ڕێگەی پێبدات بچێتە سەر زەوی، گوێی لە پێکەنینەکەی بوو بە سووکیی پێش ئەوەی قفڵەکانی ڕاست بکاتەوە و بە ڕوومەتەکانیەوە بگرێت وەک ئەوەی لە خۆی بچووکتر بێت و بە پێچەوانەوە نەبێت و وتی.
بە زەردەخەنەیەکی زۆر فراوانەوە:
- درۆزن هەموومان بۆ ئەو جێدەهێڵیت.
ئەو... مەبەستت میرایە...
بێگومان ئینکاری نەکرد، بەڵکو تەنها زەردەخەنەیەکی لاوەکی یاریزانانەی پێدا وەک ئەوەی لە ڕاستیدا لەگەڵ لێدوانەکەیدا بێت.....
" گەشتەکەت چۆن بوو.."
- ئاساییە... تا دوو ڕۆژ پێش زەماوەندەکە پلانم نەبوو بێم
أنت تقرأ
mafia conflict
Actionئەڵمانیا...وڵاتێک کە بە هیتلەر و دوو بنهمال ناسراوە کە حوکمڕانی جیهانی ژێرزەوییان دەکرد و لە ململانێیەکی توندی خوێندا بوون...هەر بۆیە خوێن هەموو ئەو شتانە بوو کە کاتێک فادیتاکان و ئەلکاپۆنی لە شوێنێکدا پێکەوە یەکتریان بینی...بۆ چەندین سەدە، دوژمنای...