Probudila jsem se až v šest večer s tím že mám hlad „už jsem chtěl volat sanitku s tím ze jsi v kómatu." Řekl ležící Martin vedle mě „mám hlad." Řekla jsem ospale „něco přinesu." Zasmál se a šel pro něco k jídlu, vrátil se s večeří„tady mas lásko dobrou chuť." Podal mi talíř s jídlem a příbor a společně jsme začali jíst „dobrou chuť i tobě." Společně jsme to snědli a já se zase chystala spát „snad nejdeš zase spát." Zeptal se mě Martin „jo to se chystám jít." Přikryla jsem se „no nejdeš." A začal mě lechtat „zlato já chci ještě spinkat." Zoufale jsem mu odporovala „ráno nevstaneš a chci si povídat." V tu chvíli mi začal zvonit telefon „kdo to je?"
„Tereza."Já
No co je?
Tereza
Učitelka nám psala ze máme už volno a jediná ty sis to nepřečetla
Já
Okey, takže do školy až na závěrečky?
Tereza
Jo
Já
Ok,dík, čus.
Tereza
Čau„co chtěla?" Optal se Martin „nic jen že máme přijít až na závěrečky." Řekla jsem a chystala se ke spánku „zlato vážně jdeš spát?" „ano jdu, kolik vůbec je?" Protáhla jsem si z vapy „devět." Odpověděl mi „to je přesně čas jít spinkat." Odmluvila jsem mu „to se ani nepůjdeš vysprchovat?" Zeptal se mě Martin „to bych měla jít no." Odpověděla jsem mu a začala se zvedat z postele „jdeš taky?" Martin ten hned zbystřil a hned se zvedl, na chodbě jsme zas viděli Davida kterej se začal totálně ujebavat nad tím že jdeme spolu do sprchy, no jo no proste děcko a to je starší jak my, zalezli jsme do koupelny a začali se svlékat, když už jsme byli úplně nazí, tak jsme vlezli do sprchy, spustila jsem sprchu a my se začali mýt, vylezli jsme až když jsme už jsme byli čistý a voňaví, vylezli jsme z koupelny a já hned letěla do postele si lehnout, zabořila jsem se do peřiny a zase upadla do říše snů.
Omlouvám se že jste na tuhle kapitolu čekali tak dlouho, ale za boha jsem se nemohla dokopat něco napsat, neměla jsme teď dobrý období a jsem rada ze jsem vyplodila aspoň tohle
ČTEŠ
Baby
FanfictionHolčina co neměla nikdy štěstí ani pravý kamarády tohle všechno najde v jedný osobě💗 CHYBY!!