Hotel bölüm 3

13 2 0
                                    

Otaqda qan və Sabit'dən başqa heç kim heç nə yox idi. Müdür Sabitə "Sən niyə buradasan? Dostların atıb getdi?" Sabit ələ salıcı halda "Bu şkafda nə var?" Əli ilə şkafı işarə etdi. Müdür gülərək "Ölən vaxtı sənə bu maraqlı gəldi?" Sabit "Hə mənə bu yaxşılığı edəcəksən?" Müdür "Yaxşı, bəsdir gəl özün bax!" Sabit topallayaraq Müdür'ə yaxınlaşdı. Müdür şkafı açdı. Və içərisində 3 nəfər sıxışdırılmışdı, 3 meyit (ölü) vardı. Müdür " Bu nədi belə!?" Sabit  "Gözlərin görür elə bilirdim,nəysə onda mən deyim, bizi öldürsünlər deyə göndərdiyin 3 adamın :)" Müdür əllərini bir birinə çırparaq "İndi işin bitdi!" 5 dəqiqə sükut sonrası hərəkəti bir neçə dəfə təkrar etdi. Lakin dəyişən heç nə yox idi. Sabit ciddi tərzlə " A noldu olmadı?,bir də mən yoxluyum!" Həmin hərəkəti bu dəfə Sabit yoxladı. Və qapı açıldı içəri 2 oğlan (Ümüd və Mehdi) girdi. Müdür ətrafa baxıb qaçış yolu axtarmağa başladı. O heç xəbər tutmadan 3 silah ona istiqamətləndi. Müdür " Məni vursanız burdan çıxa bilməyəcəksiniz!" Ümüd əsəblə müdür'ün ayağına sıxdı "Kəs! O iş öz problemimizdir!". Müdür ayağını tutaraq "Mənə söz soxacağına get dostuna bax,siz qaçdız tutaq ki o necə qaçacaq? Ölüm onu qarşılayacaq birazdan!" Elə bu an Sabit yerə yıxıldı. Mehdi'nin diqqəti yayındı və Müdür'ün qaçmağa imkanı oldu. Ümüd Sabit'in yanına gəldi amma o artıq ölüm ayağında idi, ona təcili həkim lazımdır. Sabit gözlərini açdıqda 5 nəfər maşında idilər. Sabit çətinliklə " Hara gedirik?" Sürücü kreslosunda əyləşən Mehdi "Danışma güc itirirsən! Həkimə gedirik!" Sabit güclə dikəldi "Yox! Dayan! Həkim olmaz. Müdür qaldı onu öldürmə--" tıxandı. Leyla ona su verdi və "Sakit ol qeydin olmayacaq xəstəxanada. Narahat olma Əhməd'in yanına gedirik!" Sabit "Əhməd? Əmioğlu?" Leyla "Hə o Əhməd həkim idi unutmusan?". Sabit susdu xəstəxana yaxınlığında bir daha danışdı "Əhməd'ə nə deyəcəksən? Necə yaralanmışam?". Leyla " Narahat olma sən". Sabit uzandı, başını Leyla'nın dizinə qoydu və gözünü yumdu. Xəstəxanada  Əhməd onları qorxu ilə qarşıladı. Leyla " Əhməd heç nə soruşma sadəcə müalicə elə!" Əhməd Narahat halda "yaxşı". Sabit özü avtomobildən endi. Mehdi və Ümüd'dən tutunaraq əməliyyat otağına girdi. Bu onu lap gücdən saldı. Düz 2 gün komada qaldıqdan sonra adi otağa aparıldı. Lakin orada qalmağı qəbul etməyən Sabit 3 cü gün gecə ilə evə qayıtdı. Özünü günahkar hiss edirdi. Yaraları tam sağalmamışdı. Amma o müdür haqda planlarına indidən başlamıştı. Onun xəbəri olmayan tək şey aralarında bir xain olduğu idi. Və o xain bütün məhv olmağının yolunu tapmışdı,daha doğrusu bu yaxşılı ona Sabit bilmədən etmişdi. Müdriyyətdən icazəsiz bu hərəkat bəlkə də 7 li grupun üç'ünün canına bərabər olacaq!

Müdür ilə Onun lideri.👇
"Mənə suiqəst planlayıblar. Amma qaçış yolunu tapdım!" Qarşısında ki gülərək " səni kim neyləsin?" Müdür əsəbi halda " Sənin bütün işlərini mən görürəm! Mənsiz heç nə sən! Mallory!!" Mallory əllərini cibinə qoyub adama yaxınlaşdı. " Sən elə bilirsən ki, tək adamın sənsən?! Mən sənsiz heç nəyəm? İstəyirsən yoxlayaq? Teymur Memmedov!" Teymur (müdür'ün adıdır) "Yoxlayaq deyəndə? Nəyi nəzərdə tutursan?" Mallory arxada ki masqalı qadına yaxınlaşıb "Nə edək? Nə tövsiyə görürsən?". Masqalı qadın heç nə demədi. Mallory özü bir qərar qıldı. "Teymur hər şey bitdi! Artıq adamım deyilsən! Qaç qaça bildiğin qədər uzağa qaç! Çünki səni tapsam öldürəcəyəm!" Teymur var gücü ilə binadan çıxdı.. Mallory arxasına dönüb "Niyə heç nə demədin? Nəyə görə onu öldürmədik?!" Qadın masqasını çıxarıb "Nəzrin onu öldürməsəkdə özü öləcək? İndi öldürüb məsələni bağlamaq? Yoxsa onun yerinə o adamı Ümüd'ün gözünün qabağında öldürmək yaxşıdır?" (Əlavə məlumat -> Nəzrin = Mallory) Nəzrin Narahat halda "Bəs Teymur danışsa? Onda necə?" Qadın gülərək "səncə dostunun ayağına sıxan şəxsi Ümüd sağ qoyar? Dəqiqəsində sıxar başına" "Başa düşdüm" "Nemesis gedək gəzək?" Nemesis gülərək "Olar neçə vaxtdır gəzmirik"Nəzrin sevinclə "Gedək hazırlaşaq!"

Sabit və grupu.👇
Ayan Narahat halda "Sabit ağrımırsan?" Sabit yorğun halda "Ağrıyır amma ayağım yox başım! Görmürsən Ümüd'nən Mehdi çığırır!" Ümüd və Mehdi PlayStation da döyüş oyunu oynayırdı və Mehdi qazanıb deyə dava edirdilər. İkinci tur isə Leyla onlara qoşuldu. Gözlənmədik bir hadisə oldu. Ayan təəccüblə "O bizim əlimizdən qaçırdığımız müdür deyil?" Sabit dərhal ayağa qalxdı, masanın üstündən silahı aldı. Yarası hələ tam sağalmadığından topallayırdı, buna baxmayaraq o silahın cəphanəsini yığdı və onu düz Müdür'ün başına istiqamətlədi. Və sıxdı! Müdür yerə yıxıldı. Sabit'in təəccüblə baxdığını görəndə Mehdi "Afərin düz beynindən!". Sabit Narahat halda "Çox sağol amma---" Leyla sözünü kəsdi "Amma?!" Sabit "Onu mən vurmadım,mən səhv istiqamətə vurdum!". Beşidə bayıra meyitin yanına qaçdı. Orda 2 şəxs vardı.(Nemesis və Mallory) Sabit "siz kimsiniz?" Adamlardan biri(Nemesis) Sabitə yaxınlaşaraq "Mən Ağ Meduza'yam. Yaxın zamanda kim olduğumuzu yaxşı başa düşəcəksiz!"

Elə bu an olmamalı olan bir şey oldu.O gün iki şəxs bilmədən səhv  bir işə bulaşdılar.

Sabit'in Gözündən baxaq hekayəyə.👇
24 aprel di. Qəbr üstünə gedirik. Teymurun qızı Mehdi ilə yaxın dost olduğundan bizidə çağırdı. Biz grup halında hazırlaşıb çıxdıq. Orada onlarda vardı. Ağ Meduza və Mallory. Yaram demək olar ki, sağalıb. Ümüd ilə bir yol tapıb onlara yaxınlaşdıq. Ağ Meduza "Nəz-- Mallory sən get mən görüm bunlar nə istəyir!" Mallory uzaqlaşdı. Ayan ilə Leyla Teymurun qızı Sofia'ya dəstək olurdular. Mehdi isə bir kənarda dayanmışdı. Mallory Mehdi'nin yaxınında dayandı. Mehdi ona dönərək "Burada nə işiniz var?" Mallory heç nə demədi. Mehdi yenidən cəhd etdi "Adın nədi? Nə işə baxırsan?" Mallory ciddi halda "Adım Mallory'di,Mən ----" Ağ Meduza sözünü kəsdi. "Mallory gedirik!!!" Meduza'nın Mehdi və Mallory arasında ki yaxınlığı gördüyü bəlli idi. Mehdi Mallory ilə sağollaşıb Ümüdün yanına getdi.Ümüd əsəbi halda "Bu Meduza dı nədi öldürək bitsin də qaqaşı!" Mən "Qaqaş?! Həm öldürə bilmərik olduğun yeri xatırla. Əlavə olaraqda müdriyyətdən mesaj var,yəni ki yeni problemlər başlayır.Meduza dı nədi ona çox baş qoşmaq lazım deyil.Yəni ən azından bu aralar." Ayana zəng gəlir. Ayan grupdan uzaqlaşıb telefonu açır. Leyla maraqla Mehdi'yə " O qız nə deyirdi sənə? Nə danışırdız?" Mehdi "Bu haqda danışmasaq?!" Mən "Hər şey bir qırağa artıq getməliyik Müdriyyət bizi gözləyir!"

Not: Sonra ki bölüm karakterləri yaxşı anlayasız deyə görsəl bölüm olacaq.Karakterlərin üzlərini görəcəksiniz.Hekayə haqqında nə isə probleminiz olarsan məlumat verə bilərsiniz. Yaxşı oxumalar İnş Allah bəyənərsiniz.

Qətl SirriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin