BALE KURSU'NUN İLK GÜNÜ Bölüm 4

44 5 53
                                    

( Birkaç gün sonra, perşembe günü)

Saat 07.30' da  uyandım. Dün saat 20.20 gibi yatmıştım. Alya hala uyuyordu. Okul çantamı hazırladım, üstümü giyindim ,Alya'yı uyandırmadan önce ikimize de tost yaptım ve Alya'yı uyandırdım. Ben pek aç değildim o yüzden hazırladığım tostu okulda yemek için çantama koydum. Alya'yı beklerken de dün akşam eklendiğim  "Bale kursu 12. sınıflar " grubuna bakmaya başladım ama mesajları okuyamadım .Alya çoktan üstünü giyinip çantasını  hazırlamıştı ve tostu da çantasına koymuştu bile. Nasıl bu kadar hızlı olduğunu anlayamamıştım. Hemen ardından da evden çıktık. Okula geldiğimizde Alya kendi sınıfına yani 11/C 'ye , ben de kendi sınıfıma yani 12/E'ye girdik.

(7 dersten sonra okul çıkışı , saat15.40)

Hızlıca Alya ile okul bahçesinde buluşup eve gittik. Okul eşyalarımızı eve bıraktıktan sonra kursa gittik. Annem ve Babam  bu gün gece yarısına kadar yoklardı o yüzden rahattık. Kursa geldiğimizde herkes gelmiş ve bale kıyafetlerini giymişti bile. İlayda Hoca bizi gördükten sonra yanımıza geldi ve konuşmaya başladı.

"Kızlar ,  hoş geldiniz. Gelin size giyinme odalarını göstereyim. "dedi ve bizi giyinme odasına götürdü. Giyinme odası çok büyüktü. Biz Alya ile giyinme odasını incelerken İlayda Hoca iki dolabın önünde durmuştu. İlayda Hoca'nın yanına gittiğimizde iki tane dolap gördük, bu dolaplar yan yanaydı ve bu dolapların üstünde ben ve Alya'nın ismi yazıyordu.

" Bu dolaplar bizim mi hocam?" diye sordu Alya.

"Evet çocuklar, bu dolap sizin kişisel dolaplarınız. İçinde size özel ihtiyacınız olan eşyalar var. Karşı tarafta da giyinme kabinleri var "dedi İlayda hoca ve devam etti." Dolaplarınıza bir bakın bakalım kıyafetlerinizi beğenecek misiniz?" dedi İlayda hoca ve bizi izlemeye başladı. Dolabı ilk açan Alya oldu. Alya'nın bale elbisesi açık pembe rengindeydi ayrıca tütülü ve ışıl ışıldı. dolabının içinde ihtiyacımız olan bütün eşyalar vardı. Sonra da ben dolabımı açtım. Benim elbisem de tütülü, beyaz renkte ve Alya'nınki gibi ışıl ışıldı. 

"Hocam bizim dolap anahtarlarımız nerede? " diye sordu Alya.

" Anahtarlıkta, siz geleceksiniz diye  dolaplarınızı açmıştım. Siz kıyafetlerinizi deneyin ben de anahtarları getireyim" dedi ve İlayda hoca soyunma odasından çıkarken biz de giyinme kabinlerine yöneldik. Üstümüzü giyindikten sonra kabinlerden çıktık, İlayda hoca çoktan gelmiş bizi bekliyordu.

" Hocam bu kıyafetler bize tam oldu, çok teşekkür ederiz." dedim o sırada Alya konuşmaya başladı.

" Hocam siz bizim bale kıyafetlerimizin bedenlerini nasıl ayarladınız?" diye sordu.

" Ablana söyledim o da bana bedenlerinizin ölçülerini  verdi, her neyse derse geç kalacağız. İlk önce ayakkabılarınızı nasıl bağlamanız gerektiğini göstereceğim. İyi izle Alya" dedi İlayda hoca  benim ayakkabılarımı bağladı. İkimiz de dikkatlice İlayda hocayı izledik" şimdi sen dene Alya" dedi İlayda hoca Alya ilk başta beceremese de kendi başına ayakkabılarını bağlamayı başardı. Sonra da İlayda hoca saçlarımızı topuz yapmaya başladı." Normalde öğrenciler saçlarını kendileri topluyor şu anda zamanımız kısıtlı olduğu için şu an ben topluyorum." dedi İlayda hoca benim saçımı toplarken , İlayda hoca benim saçımı toplamayı bitirince ben kendi dolabımdan spor çantamı çıkardım ve küçük çantamın içindeki eşyaları koydum. Dolap anahtarını da anahtar halkasına taktıktan sonra  suyumu  ve anahtarımı alıp  dolabımı kilitledim. O  sırada Alya'nın işi bitmiş o da dolabıyla ilgileniyordu. Hoca tam çıkacakken konuşmaya başladım.

 "Hocam bu spor çantası bizim mi olacak yoksa kursun mu?" diye sordum. Hoca bana dönerek konuşmaya başladı " evet Melisa, dolaptaki suluk, spor  çantası, bale elbisesi, saç tokaları ve ayakkabılar sizin . Bir tek dolap bizim." dediğinde hepimiz güldük. içeriye ilerlediğimizde salon biraz kalabalıktı. İçlerinden sadece Asya, Buse ve  Selim'i tanıyordum, ve siyah kısa saçlı olan çocuğu da gözüm bir yerden ısırıyordu.

Beyaz Bir kuğu GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin