OKUL 8.Bölüm

24 5 2
                                    

(Melisa'nın anlatımı ile)

Sabah saat 7.30 gibi uyandım, gözlerimi açtığımda Enes'in odasında ve yatağında yatıyordum. Akşam burada uyuyakaldığımı hatırladım sonra, yataktan kalktım tuvalete gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra yatağı topladım ve okul kıyafetlerimi giydim çünkü  okula gitmem gerekiyordu. Okul çantama  bu günkü ders programımı koyduktan sonra Enes'i  uyandırmak için yanına gittim. Sanırım beni rahatsız etmemek için yerde yatmıştı. Bunun ne kadar düşünceli bir davranış olduğunu düşündüm ve Enes'i uyandırmaya çalışacakken Enes'in kurduğu alarm çaldı. Enes gözlerini açtığında karşısında beni görünce şaşırdı.

" Melisa... ne yapıyorsun?"

"Ee ben de tam seni uyandırmak üzereydim. En iyisi sen hazırlan ben seni aşağıda bekliyorum. Görüşürüz." hızlıca Çantamı aldım ve aşağı indim  utancımdan ölüyordum. Çoktan hizmetçiler tarafından sofra kurulmuştu bile. Ben sofraya oturdum. Birkaç dakika sonra Enes aşağıya indi. Utancımdan Enes'in yüzüne bakamıyordum. Enes çantasını kenara koyduktan sonra sofraya oturdu.

" Diğerlerini bekleyelim mi? "Dedim Enes'in yüzüne bakmadan.

" Bence biz başlayalım Melisa yoksa okula geç kalacağız. Ayrıca sen niye benim yüzüme bakmıyorsun bir şey mi oldu?"

" Bir şey olmadı."

" Emin misin?"

" Evet." Biz bunu konuşup yemek yerken aşağıya Alya indi.

" AA abla sen ne zaman geldin?"

" Dün akşam geldim." Alya ile sarıldık, yemeğimizi yedikten sonra üçümüz de arabaya bindik ve okula doğru yola çıktık.

( Okulda)

Okula geldiğimizde Alya bana sarıldı ve sınıfına gitti. Biz de Alya'nın peşinden gittik. Ben tam sınıflarımızın olduğu kata çıkmak  için yönelirken Enes'in Müdür yardımcısının odasına yöneldiğini gördüm. Enes'in yanına gidecektim ama Enes çoktan müdür yardımcısının odasına girmişti bile. Ben de mecburen sınıfa geçtim. Sınıfa geldiğimde sınıftakilerin çoğu gelmişti. Ben de yerime, en arkaya cam kenarına oturdum. Ben sınıfa girince herkes benim hakkımda konuşmaya başladı. Sınıfın sessiz ve başarılı çocuğuydum. Ve bu da o lanet üçlünün zoruna gidiyordu. Bu yüzden de benim hakkımda yalan yanlış şeyler çıkarıyorlardı. Sonra  yanıma sınıftaki kızlardan birisi geldi.

"Şey, Melisa senin sevgilin var mı?"

" Ne yapacaksın benim sevgilim olup olmadığını?"

"Asya senin sevgilini aldattığını  söyledi."

O üçünün dediği şeyler benim sinirime dokunuyordu. Tepki de gösteremiyordum çünkü eğer bir daha disipline gidersem okuldan atılacaktım ya da 1 ay uzaklaştırma alacaktım.

" Yalan, öyle bir şey yok." dedim ve çantamdan okuma kitabım ile ders kitaplarımı çıkardım. Dersimiz sınıf hocamız Lale hocaylaydı. Birkaç dakika sonra  hoca geldi ve ders başladı. Biz dersi işlerken birden kapı açıldı ve içeriye Enes girdi. Enes'i görmemin şoku ile kalemi elimden düşürdüm. Tam o anda  Enes ile göz göze geldik.

"Aa Enes, ne oldu? Seni burada görmeyi beklemiyordum."

" Hocam ben artık bu sınıfta okuyacağım. İsterseniz kendimi tanıtayım."

"Tabii buyur Enes."

" Ben Enes Güven. Bu sınıfa 12/B sınıfından geliyorum. Ünlü milyarder Sinem Güven'in oğluyum." Bunu duyunca ne yapacağımı bilemedim. Enes bana milyarder olduğundan bahsetmemişti.

Beyaz Bir kuğu GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin