Teklif için hazırlık 12. bölüm

11 2 0
                                    

( Melisa'nın anlatımı ile)

Uyandığımda Enes çoktan kalkmıştı. Birkaç dakika boyunca uykumun açılmasını bekledim, ardından battaniyeyi üstümden attım. Üstümde pijamalarım vardı. O an arabada uyuya kaldığımı ve üstümü değiştiremediğimi hatırladım. Üstümü Enes mi değiştirmişti? Bu gerçekten çok utanç vericiydi. Kızardığımın farkındaydım. Hızlıca tuvalete gidip elim yüzümü yıkadıktan sonra üstümü giyinip ders programımı hazırladım ve aşağıya indim. Çoktan sofra hazırlanmıştı bile. Ben yemek yemek istemediğim için dış kapıya yöneldim. Tam o sırada Enes'in sesini duydum.

"Melisa, nereye gidiyorsun? Kahvaltı yapmayacak mısın?"

" Aç değilim, merak etme Enes. Hem acıkırsam atıştırırım bir şeyler."

" Tabi canım ben de yedim. Aç olduğunu biliyorum Melisa. Gel de yemek ye."

" Yemeyeceğim, size afiyet olsun." dedim ve kulaklığımı takıp evden çıktım. Artık 12. sınıf yani son senemiz olduğu için okul kulaklık getirmemize bir şey demiyordu. Yürüyerek bahçeden çıktım. Bu gün yürüyerek okula gitmek istiyordum. Birkaç dakika sonra kendimi şarkıya kaptırdım.

🎶Ben anladım seni, yorma kendini.

Sattın aşkını, yok iadesi.

Anladım seni, ettin ziyan bizi.

Kalır ihalesi bana bu ihanetin.

Gülü sevdim, dikeni battı.

Gündüzü sevdim, güneşi battı.

Tam dedim "buldum o benim ilacım"

Nasıl oldu da hastalandım?

Oof, bir harf hak etmedin, sana roman yazdım.

Yok artık sana ne selam, ne sabah, ne eyvallahım.🎶

Birkaç dakika sonra araba yanımda korna çalınca yerimden sıçradım. Arabanın arka camı açıktı ve Enes hafifçe gülümseyerek bana bakıyordu. Kulaklığımı çıkardım ve konuşmaya başladım.

" Ne oldu? Neden yanımda korna çaldınız?"

" Kaç kere sana seslendim duymadın. Ayrıca sesin de güzelmiş."

" Sesimle ne alakası var mevzunun? "

" Şarkıya ne kadar kaptırdıysan kendini şarkıyı yüksek sesle söylüyordun. Her neyse arabaya bin de okula gidelim." Dedi Enes. Enes'in bu teklifi üzerine arabaya bindim. Birkaç dakika sonra okuldaydık. Hızlıca çantamı alıp Enes'i beklemeden sınıfa çıktım. Sınıfa girdiğimde sınıfta Asya, Buse ve Selim'den başka birisi yoktu. Sinirle sırama geçtim. Birkaç dakika sonra yanıma Selim geldi. Asya ile Buse'nin kendi aralarında konuştuğunu ve kıkırdadıklarını duyabiliyorum.

" Naber güzellik." Dedi Selim.

" Bana güzellik deme Selim! Ne peşindesin sen? Sevgilinin yanına siktirip gitsene!"

" Ama ayıp oluyor ya. Böyle bir güzelliği nasıl bırakabilirim ki?" Dedi Selim. Bana açık açık sevgilisinin yanında yavşıyordu.Selim'in bu yaptığı şeyi açık açık planladıkları belli oluyordu. Selim beni kendine doğru çektiği anda kapı açılmıştı fakat ben bunun farkında bile değildim. Selim beni kendine doğru çektiği gibi Selim'i refleks olarak ittim, ayağa kalktım ve tam bağıracakken Enes'in sınıfa girdiğini fark ettim. Sınıfta Asya, Buse, Selim, Enes ve benden başka kimse yoktu ve Enes'in gözünden ateş çıkıyordu adeta. Sinirle çantasını yere attı ve Selim'e doğru yaklaşıp Selim'i yakasından yakaladı. Sonra da Selim'i havaya kaldırdı. Selim Enes'in kolları arasında çırpınırken hepimiz onları korku içinde izliyorduk. Sonra Enes dişlerini sıkarak konuşmaya başladı.

Beyaz Bir kuğu GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin