HİSLER Bölüm 6

21 5 2
                                    

Yavaş yavaş bilincim yerine gelmeye başlamıştı. Yavaş yavaş gözümü açtığımda her yer karanlıktı ve odada loş bir ışık vardı. Etrafa yavaş yavaş bakmaya başladığımda holter'e bağlı olduğumu fark ettim. Birkaç dakika sonra hemşire geldi ve benimle konuşmaya başladı.

" Uyandınız mı? Hemen Sinem Hanımı çağırıp geliyorum" dedi ve gözden kayboldu. Birkaç dakika sonra sinem teyze yanıma gelmişti bile.

" Kızım şimdi üstündeki cihazları çıkartıp seni odaya alacağız . " dedi Sinem teyze. Üstümdeki cihazları vücudumdan çıkardıktan sonra beni yoğun bakımdan çıkardılar. O sırada aklım Enes' te idi. Yoğum bakım  karşısın bekleme yerleri vardı ve Enes orda beni bekliyordu. Beni görünce hemen ayaklandı ve  yanımıza geldi. 

" Anne Melisa iyi mi?" dedi Enes.  O sırada beni 532nolu odaya aldılar ve bana normal serum taktılar.

" Melisa'nın durumu şu anlık iyi Enes. Ama hastanede kalıp durumunu takip etmemiz lazım. Zaten sonra bizimle yaşayacaksın. Enes söylemiştir belki" dedi Sinem teyze.

" Teşekkürler Sinem teyze. Gerçekten çok yardımcı oldunuz ama size daha fazla yük olmak istemiyorum." dedim mahcup bir   ses tonuyla. Sinem teyze hastane yatağımın yanına sandalye çekti ve elimi tuttu. Ben de o sırada yatakta oturuyordum ve koluma serum bağlanmıştı.

" Kızım saçmalama artık siz de benim evlatlarımsınız. Yük olmazsın bana, aksine benim kızlarım olursunuz." dedi Sinem teyze " ve bana artık teyze demeni istemiyorum Melisa bunu Alya'ya da söyledim. Bana artık anne demeni istiyorum, anlaştık mı?" dedi Sinem anne. " Anlaştık Sinem anne." dedim sonra Sinem anne odadan çıkmak için kapıya yöneldi. " Benim işlerim var, bir şey olursa haber verirsiniz. Kızım sana emanet oğlum." 

" Tamam anne merak etme , dikkat edeceğim." dedi Enes, sonra Sinem anne kapıyı kapatıp odadan çıktı. Sonra Enes yatağın kenarına  oturdu ve telefonumu uzattı.

" Al bakalım. " dedi ve devam etti." Telefona bakarsın diye düşündüm." dedi.

" Teşekkürler" dedim ve telefona bakmaya başladım.

"Bu arada telefonunda ufak değişiklikler yaptım."

" Ne ? Telefonumu mu karıştırdın?"

" Hayır öyle değil, annemin numarasını ekledim, görevlilerin başkanlarını telefonuna kayıt ettim. ve Whatsapp'tan  görevlilerin olduğu gruba ekledim seni. Artık sen de görevlilere bir şey dediğin zaman yapacaklar. " dedi Enes.

" Bir dakika bir dakika , siz... zengin misiniz?" 

" Evet, hatta buralarda bir villa  olduğunu duymuşsundur. O villada yaşıyorum ben." dedi Enes. 

" Tamam, sadece bu şoku atlatmam gerekiyor. " diye mırıldandım. Enes kıkırdadı ve konuşmaya başladı.

" Niye bu kadar şaşırdın ki?" dedi.

" Ailenden gizli bursluluk sınavı parası ile bale kursuna gidip tesadüfen zengin bir çocukla tanışıp bir olay sayesinde o zengin çocuğun evinde kalacağımı düşünürsek şaşırmam gayet normal Enes" dedim.

"Bravo olayı iki dakikada özetledin, aslında böyle düşününce ben de şaşırırdım yalan yok. "dedi Enes. 

"Bir zahmet şaşır yani" dedim . İkimiz de kahkaha attık. İlk defa kendimi bu kadar mutlu hissediyordum.

" Melisa, rahatsız olmazsan bir şey sorabilir miyim?" 

"sor " diye cevapladım.

" Sen ailenden şiddet mi görüyorsun? Kardeşinle birlikte."

Beyaz Bir kuğu GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin