Kiana zat op de schommel in de achtertuin van haar huis, genietend van de warme zomeravond. Ze kon de geluiden van haar vaders, Danny Dorland en Maksim Stojanac, horen lachen en praten in de keuken. Ze waren beroemd geworden door hun rollen in de populaire serie "Like Me" en hadden een trouwe vriendengroep opgebouwd.
Kiana hield ervan hoe haar huis altijd gevuld was met energie en gelach. Haar meter, Pommelien Thijs, was vaak op bezoek en bracht altijd een vrolijke sfeer met zich mee. Peter, Francisco Schuster, was een soort grote broer voor haar, altijd klaar om advies te geven of haar aan het lachen te maken.
Op haar veertiende was Kiana een zelfverzekerd en nieuwsgierig meisje. Ze had een sterke band met de vriendengroep van haar vaders en voelde zich gezegend met zo'n unieke familie. Hoewel ze soms te maken had met nieuwsgierige blikken en vragen van mensen die haar gezin niet begrepen, wist ze dat haar vaders en hun vrienden haar altijd zouden steunen.
Op een avond, toen ze allemaal samen waren voor een barbecue, zat Kiana tussen haar vaders en luisterde naar hun verhalen over de begintijd van "Like Me". Ze glimlachte toen ze hoorde hoe Danny en Maksim elkaar voor het eerst hadden ontmoet op de set en meteen een klik hadden gevoeld. Het was een verhaal dat ze al vaak had gehoord, maar het verloor nooit zijn charme.
Pommelien en Francisco zaten tegenover haar en vertelden grappige anekdotes over hun avonturen. Kiana voelde zich gelukkig en geliefd. Ze wist dat, ongeacht wat er in de toekomst zou gebeuren, ze altijd deze sterke familieband zou hebben.
Na het eten liepen Danny en Maksim met Kiana naar het park om nog wat te wandelen. Terwijl ze door de schemering liepen, voelde Kiana zich trots op haar vaders. Ze waren niet alleen beroemdheden, maar ook geweldige ouders die haar hadden geleerd om zichzelf te zijn en haar dromen te volgen.
"Wat wil je later worden, Kiana?" vroeg Maksim terwijl hij haar een zachte duw gaf op de schommel in het park.
Kiana glimlachte. "Ik weet het nog niet precies, maar ik weet dat ik iets wil doen dat mensen blij maakt. Net zoals jullie."
Danny lachte en sloeg een arm om haar heen. "Wat je ook besluit, we zullen er altijd voor je zijn."
Die avond, toen Kiana naar bed ging, dacht ze aan haar bijzondere familie en voelde zich dankbaar. Ze wist dat ze, met de liefde en steun van haar vaders en hun vriendengroep, alles zou kunnen bereiken wat ze maar wilde.
Dit is Kiana
YOU ARE READING
Het leven van een perfect gezinnetje🫂🫀
Short StoryWe volgen Kiana in haar leven. Haar vaders zijn Maksim stojanac en Danny dorland. Samen met de vriendengroep van haar ouders beleven ze veel leuke en mooie momenten. Ze schaamt zich helemaal niet voor haar homo ouders.