Drukke periode😓

14 1 0
                                    

Tijdens de examenperiode was Kiana constant in de weer. Ze legde haar examens af met een mengeling van spanning en vastberadenheid. Haar dagen waren gevuld met studie, examens, en snelle bezoekjes aan het ziekenhuis om bij Logan te zijn. Ondanks de stress, gaf de gedachte aan haar broertje haar de motivatie om door te gaan.

Eindelijk, na weken van ups en downs, kwam het verlossende nieuws: Logan mocht naar huis. Het was een vreugdevol moment voor de hele familie, maar ook een uitdaging. Thuis was de zorg voor Logan intensief. Hij had nog steeds veel aandacht en zorg nodig, wat voor Maksim en Danny betekende dat ze constant bezig waren.

Logan's eerste dag thuis was gevuld met liefde en tederheid. Maksim, die veel van zijn werk had afgezegd om bij Logan te zijn, droeg de kleine jongen voorzichtig het huis in. Kiana stond klaar met een warm welkom, ondanks de vermoeidheid van haar examens. Ze gaf Logan een zachte knuffel en voelde een golf van opluchting dat hij eindelijk thuis was.

De dagen waren zwaar. Logan had nog steeds veel medische zorg nodig en Maksim besteedde bijna al zijn tijd aan hem. Hij was voortdurend alert, zorgde voor medicatie en comfort, en probeerde tegelijkertijd wat rustmomenten voor zichzelf te vinden. Danny verdeelde zijn tijd tussen werk en thuis, en zorgde ervoor dat alles soepel bleef verlopen.

Omdat Kiana moest leren voor haar examens, was het soms moeilijk om de zorg voor Logan te combineren met haar studie. Gelukkig hadden ze een netwerk van vrienden en familie om op te steunen. Pommelien bood aan om regelmatig op Logan te passen, zodat Kiana de tijd had om zich volledig te concentreren op haar studie. Logan bracht veel tijd door bij Pommelien, die hem met liefde omringde en hem aan het lachen maakte met haar verhalen en spelletjes.

Francisco, Kiana's Peter, hielp ook vaak. Hij nam Logan mee voor rustige wandelingen in de buurt, las hem verhalen voor en zorgde ervoor dat hij zich geliefd en veilig voelde. Deze momenten waren niet alleen goed voor Logan, maar gaven ook Maksim en Danny de broodnodige pauzes.

Kiana voelde een enorme steun van haar vrienden en familie. Ondanks de druk van haar examens en de zorg voor Logan, wist ze dat ze het niet alleen hoefde te doen. Jarno kwam vaak langs om haar te helpen en om wat tijd met Logan door te brengen. Hun gezamenlijke inspanningen maakten het mogelijk om de zware periode door te komen.

Er waren ook lichtpuntjes. Kleine, schattige momenten waarin Logan zijn liefde toonde. Soms, terwijl Kiana zat te studeren, kroop hij naar haar toe en legde zijn hoofdje op haar schoot. Maksim en Danny glimlachten vaak naar elkaar wanneer ze deze momenten zagen, trots op hun sterke en liefdevolle gezin.

Langzaam maar zeker begonnen ze een nieuw evenwicht te vinden. Kiana haalde opgelucht adem toen haar examens eindelijk voorbij waren, wetende dat ze alles had gegeven. Logan's aanwezigheid thuis bracht vreugde en hoop, ondanks de uitdagingen. En met de steun van hun vrienden en familie, wisten ze dat ze samen alles konden overwinnen.

Het leven van een perfect gezinnetje🫂🫀Where stories live. Discover now