De weken vlogen voorbij met talloze kostbare momenten samen met Logan. Van zijn schaterlachen tot zijn ondeugende streken, elk moment was gevuld met pure vreugde en liefde. Kiana koesterde elk lachje, elk brabbeltje en elk knuffeltje alsof het de kostbaarste schatten op aarde waren. Maar toen kwam de dag van haar vertrek steeds dichterbij, en met elke voorbijgaande dag voelde de tijd steeds sneller wegtikken.
Op de avond voor haar vertrek was de lucht doordrenkt met een zwaarmoedige melancholie terwijl Kiana Logan naar Lotte's huis bracht. Ze liepen langzaam door de straten, de kleine hand van Logan stevig in die van haar geklemd. Zijn gebruikelijke opgewekte babbel was vervangen door een stilte die door Kiana's hart sneed. Ze wist dat hij aanvoelde dat er iets ongewoons aan de hand was, en haar eigen verdriet werd alleen maar intenser door zijn stille aanwezigheid.
Bij Lotte's huis aangekomen, weigerde Logan zich los te maken van Kiana. Hij klampte zich vast aan haar been, zijn betraande ogen vol verwarring en verdriet. Kiana voelde haar eigen tranen prikken terwijl ze zich vooroverboog om hem een laatste knuffel te geven. "Het komt allemaal goed, lieverd," fluisterde ze zachtjes tegen hem, haar stem gebroken van emotie. "Ik zal je missen, maar je bent in goede handen bij meter Lotte."
Na vele omhelzingen en beloften van terugkeer, liet Kiana eindelijk Lotte met Logan achter. Haar hart voelde loodzwaar aan terwijl ze weg liep, wetende dat ze haar kleine broertje twee lange maanden moest missen.
De volgende dag vertrok Kiana naar Griekenland voor haar stage, samen met Jarno aan haar zijde. Ondanks haar verdriet voelde ze zich opgewonden voor het avontuur dat voor haar lag. Het was een nieuwe wereld vol met nieuwe ervaringen, en ze was vastbesloten om er het beste van te maken. Samen met Jarno verkende ze de prachtige straten van Griekse steden, proefden ze van de lokale gerechten en genoten ze van de warme zon op hun huid. Maar ondanks alle pracht en praal van hun nieuwe omgeving, In Griekenland werden Kiana en Jarno ondergedompeld in een betoverende wereld van oude geschiedenis en adembenemende schoonheid. Ze wandelden hand in hand door kronkelende straatjes, bewonderden eeuwenoude ruïnes en genoten van de warme mediterrane zonsondergangen.
Berichtje naar ouders:
Heyy, papa en papa! Hier is alles oké we mogen veel vrij en ik en Jarno genieten van de momenten hier en het prachtige uitzicht! Hij is ook veel moe en valt in slaap en dan is hij verbrand😂 (kijk foto) Danku dat ik dit mag doen jullie zijn de beste!! Ik mis jullie wel en men kleine kapoen Logan daar ook is alles goed met hem en met jullie daar in België. Het is hier fantastisch maar ik kijk ook heel hard uit na de dag dat ik terug thuis ben❤️ kusjes Kiana
Ps: geniet van de foto'sHet werk dat ze deden voor hun stage was uitdagend maar ook buitengewoon leerzaam. Ze werkten samen met lokale gemeenschappen, leerden nieuwe vaardigheden en maakten kennis met de rijke cultuur van Griekenland.
Maar te midden van al deze opwinding en nieuwe ervaringen, bleef Logan altijd in Kiana's gedachten. Ze stuurde regelmatig foto's en berichtjes naar Lotte om te informeren hoe het met hem ging, en haar hart vulde zich met vreugde telkens wanneer ze een foto terugkreeg van een stralende Logan, omringd door liefdevolle zorg van meter Lotte.
Hoewel ze de warmte van haar gezin en vooral van Logan miste, koesterde Kiana elke kostbare dag in Griekenland, wetende dat ze haar horizon verbreedde en nieuwe herinneringen creëerde die ze voor altijd zou koesteren.
YOU ARE READING
Het leven van een perfect gezinnetje🫂🫀
Short StoryWe volgen Kiana in haar leven. Haar vaders zijn Maksim stojanac en Danny dorland. Samen met de vriendengroep van haar ouders beleven ze veel leuke en mooie momenten. Ze schaamt zich helemaal niet voor haar homo ouders.