De weken vliegen voorbij en brengen allerlei avonturen met zich mee voor het gezin. Kiana en Jarno gaan vaak samen met Logan wandelen in het park, waar ze genieten van de frisse lucht en de kleurrijke bloemen. Ze maken ook uitstapjes naar het strand, waar Logan voor het eerst het zand tussen zijn kleine vingertjes voelt en lachend naar de golven kijkt.
Ondertussen groeit Logan snel en begint hij zijn eerste woordjes te brabbelen. Kiana en Jarno juichen bij elke nieuwe mijlpaal en leggen elke schattige lach en giechel vast op camera om voor altijd te koesteren.
Terwijl de dagen voorbijgaan, worden Danny en Maksim steeds drukker met hun carrières, maar ze maken altijd tijd vrij om quality time door te brengen met hun gezin. Ze organiseren gezellige filmavonden thuis, waar Logan zich nestelt tussen zijn ouders en grote zus, terwijl ze allemaal genieten van popcorn en elkaar's gezelschap.
De vriendengroep komt regelmatig langs voor bezoekjes, en elke keer is het een feest van gelach en liefde.Kiana begint aan haar laatste jaar middelbaar en voelt de tijd vliegen terwijl ze zich voorbereidt op haar toekomst. Op een vrijdagavond komt ze thuis en wordt begroet door een vrolijke Logan, die met haar vader Maksim aan het spelen is. Ze glimlacht breed als Logan haar ziet en half lopend naar haar toe komt om hallo te zeggen. Kiana tilt hem op en laat hem lachend in de lucht zweven.
Samen met Logan maakt Kiana het avondeten klaar. Logan zit in zijn stoeltje op het keukentablet en kijkt toe terwijl Kiana hem betrekt bij het koken. Af en toe mag hij helpen door wat melk in de kom te gieten, en hij straalt van trots telkens als hij een kleine taak volbrengt.
Tijdens het eten voelt Kiana de spanning in de lucht terwijl ze haar vaders iets belangrijks wil vertellen. Met een zenuwachtige glimlach begint ze haar nieuws te delen: ze heeft de kans gekregen om voor haar stage twee maanden naar het buitenland te gaan.
Danny en Maksim kijken elkaar even aan, verrast door het nieuws, maar al snel breidt er een trotse glimlach op hun gezichten. Ze weten dat dit een geweldige kans is voor Kiana om nieuwe ervaringen op te doen en zichzelf verder te ontwikkelen.
"Dat is geweldig, Kiana!" zegt Maksim met enthousiasme. "We zijn zo trots op je. Het wordt vast een fantastische ervaring."
Danny knikt instemmend. "Ja, schat. Dit is een geweldige kans die je met beide handen moet aangrijpen. We zullen je missen, maar we weten dat je er enorm van zult genieten."
Kiana voelt een golf van opluchting en dankbaarheid over haar heen spoelen. Ze weet dat ze de steun heeft van haar vaders, en met een gerust hart kijkt ze uit naar de nieuwe avonturen die voor haar liggen.
YOU ARE READING
Het leven van een perfect gezinnetje🫂🫀
Short StoryWe volgen Kiana in haar leven. Haar vaders zijn Maksim stojanac en Danny dorland. Samen met de vriendengroep van haar ouders beleven ze veel leuke en mooie momenten. Ze schaamt zich helemaal niet voor haar homo ouders.