Meter time✨

16 0 0
                                    



Diezelfde dag ging Kiana door haar dagelijkse routine, nog steeds nadenkend over het nieuws dat haar vaders haar hadden verteld. Terwijl ze een broodje aan het maken was, ging haar telefoon over. Het was Pommelien.

"Hey," klonk de stem van haar meter door de lijn. "Ik heb gehoord dat je het nieuws al weet. Hoe voel je je erbij? Zie je het zitten?"

Kiana glimlachte, blij om haar meter te horen. "Ja, ik weet het al. Het is een beetje overweldigend, maar ik ben ook echt blij. Ik denk dat het wel goed komt."

"Dat is fijn om te horen," zei Pommelien opgewekt. "Heb je zin om vandaag iets leuks te doen? Ik dacht dat we misschien samen een leuke dag konden hebben."

"Ja, dat lijkt me superleuk!" antwoordde Kiana enthousiast. "Ik maak me snel klaar."

Terwijl ze zich klaarmaakte, kreeg Kiana een berichtje van haar vader Maksim. Ze opende haar telefoon en las het berichtje met een glimlach:

"Hey grote meid, alles goed daar? Hier een beetje saai 😉😁 Ik ben straks rond 6 uur thuis, beloofd. En dan zullen we nog eens deftig praten over wat de toekomst ons zal geven met de nieuwe baby erbij. Maar ik ben nu al trots op jou! ❤️ PS: wat vind je van mijn schilderkunsten 🎨👨‍🎨😂?!

 Maar ik ben nu al trots op jou! ❤️ PS: wat vind je van mijn schilderkunsten 🎨👨‍🎨😂?!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kiana opende de bijgevoegde foto en schoot in de lach. Ze stuurde snel een antwoord terug:

"Haha, papa! Je schilderkunsten zijn hilarisch! Ik kan niet wachten om straks met jullie te praten. Veel plezier daar! ❤️"

Net toen ze haar telefoon weglegde, hoorde Kiana de deurbel gaan. Ze rende naar de deur en opende die voor Pommelien, die breed glimlachend voor haar stond.

"Ben je klaar voor een dag vol plezier?" vroeg Pommelien.

"Absoluut!" antwoordde Kiana enthousiast.

Ze besloten naar een groot recreatiepark te gaan waar ze konden minigolfen, trampolinespringen en verschillende arcadegames spelen. Bij het minigolfen had Pommelien het bijzonder moeilijk en eindigde ze keer op keer in de struiken met haar ballen. Kiana kon het niet laten om te lachen en nam een video op van een bijzonder grappig moment waarbij Pommelien een klungelige slag maakte en uiteindelijk struikelde en in een struik viel.

"Dat moet ik delen!" riep Kiana lachend terwijl ze de video in de groepschat van hun vrienden stuurde.

Binnen enkele seconden stroomden de reacties binnen:

Danny: "Hahaha, wat een slag! 😂"
Maksim: "Pommelien, ik wist niet dat minigolf zo gevaarlijk kon zijn! 😂😂"
Camille: "Pommelien, jij bent mijn heldin! Wat een stunt! 😆"
Francisco: "Dat is waarom ik niet minigolf! 😂 Goed gevangen, Kiana!"

Pommelien stond op en schudde de bladeren van haar kleding. "Oh, dat is zo genant, maar wel heel grappig!" zei ze lachend.

De rest van de dag was gevuld met nog meer gelach en plezier. Ze speelden allerlei spellen in de arcadehal en genoten van een lekkere lunch in het parkrestaurant. Pommelien won uiteindelijk een enorme knuffelbeer uit een grijpmachine, die ze trots aan Kiana gaf.

"Dit is voor jou, als herinnering aan onze gekke dag," zei Pommelien met een glimlach.

"Bedankt, meter. Ik heb echt een geweldige dag gehad," zei Kiana terwijl ze de knuffelbeer omhelsde.

Toen ze later thuis kwam, zat ze in de keuken toen ze hoorde hoe de deur openging en Danny en Maksim binnenkwamen.

"Hoi, Kiana! Hoe was je dag?" vroeg Danny.

Kiana vertelde hen enthousiast over haar avontuur met Pommelien en toonde de video van haar val.

"Dat is echt hilarisch," zei Maksim lachend. "We moeten vaker zulke dagen organiseren."

"Absoluut," zei Kiana. "En nu, laten we praten over de toekomst en de baby."

De avond eindigde met een hartelijk en hoopvol gesprek over hun nieuwe gezinslid en de veranderingen die het zou brengen. Kiana voelde zich geliefd en ondersteund, klaar om de uitdagingen van de toekomst aan te gaan met haar bijzondere familie.

Het leven van een perfect gezinnetje🫂🫀Where stories live. Discover now