Birthday party🤍

18 0 0
                                    

Het was een zonnige dag, perfect voor een feestje, en vandaag was het extra speciaal: Kiana vierde haar 16e verjaardag. Het huis was prachtig versierd met kleurrijke ballonnen en slingers, en de geur van versgebakken taart vulde de lucht. Danny en Maksim hadden alles tot in de puntjes geregeld om er een onvergetelijke dag van te maken voor hun dochter.

De vriendengroep was uitgenodigd en een voor een kwamen ze binnen met grote glimlachen en cadeaus in hun handen. Pommelien, Camille, Lotte, Francisco, en Sali gaven haar stevige knuffels en felicitaties. De kamer vulde zich al snel met vrolijk gelach en opgewonden geklets.

"Gefeliciteerd, Kiana!" riep Pommelien als eerste, terwijl ze haar een prachtig verpakte doos overhandigde. Binnenin zat een set hoogwaardige koptelefoons die Kiana al lang op haar verlanglijstje had staan.

"Wauw, dank je wel, meter!" zei Kiana opgetogen.

Camille overhandigde haar een mooie leren tas van een luxe merk, en Francisco gaf haar een prachtig zilveren armbandje met een bedeltje van een kleine microfoon, als herinnering aan hun gedeelde passie voor muziek. Lotte en Sali hadden samen een prachtig fotoalbum gemaakt, vol herinneringen en grappige foto's van hun avonturen samen.

Terwijl Kiana haar cadeaus opende, was de kamer gevuld met vreugdevolle kreten en gelach. Op een gegeven moment kwam Francisco met een groot, onhandig ingepakt cadeau naar voren.

"Oké, dit moet je zien," zei hij met een brede grijns.

Kiana opende het papier en ontdekte een gigantische opblaasbare eenhoorn. Iedereen barstte in lachen uit.

"Herinner je je die keer op het strand toen je absoluut op die opblaasbare eenhoorn wilde, maar we hem niet mee konden nemen?" lachte Francisco.

"Ja! En hij was zo groot dat hij niet eens in de auto paste," zei Kiana lachend. "Dit is geweldig, dank je wel!"

De middag ging voorbij met spelletjes, muziek en veel eten. Pommelien en Lotte haalden herinneringen op aan een minigolfsessie waar Pommelien in de struiken belandde, wat weer voor een nieuwe lachbui zorgde. Danny en Maksim vertelden over de tijd dat ze met Kiana naar een concert gingen en Maksim per ongeluk een microfoon omgooide tijdens een soundcheck.

Toen ze taart aten, ging Danny even naar de keuken. Hij kwam terug met een frons op zijn gezicht en hield een jongenspull omhoog.

"Wat heeft dit te betekenen?" vroeg hij streng.

De kamer viel stil en iedereen keek verbaasd naar de pull. Pommelien en Lotte konden hun lach niet inhouden en grinnikten stilletjes. Kiana bloosde en keek naar haar vaders.

"Uhm, ik moet jullie iets vertellen," begon ze. "Ik heb een vriendje. Zijn naam is Jarno."

Maksim keek verrast en een beetje bezorgd. "Een vriendje?" herhaalde hij langzaam.

Kiana knikte. "Ja, hij is heel lief en respectvol. Ik wilde het jullie vertellen, maar ik wist niet goed hoe."

Danny en Maksim wisselden blikken uit. Na een moment van stilte brak Danny in een glimlach uit. "Nou, we hadden het graag eerder geweten, maar we zijn blij voor je, Kiana. We willen hem graag ontmoeten."

Maksim knikte instemmend. "Ja, absoluut. Heb je een foto van hem?"

Kiana haalde haar telefoon tevoorschijn en liet een foto van Jarno zien. Hij was een jongen met een vriendelijke glimlach en heldere ogen.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Wat een knappe jongen!" zei Pommelien enthousiast

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Wat een knappe jongen!" zei Pommelien enthousiast.

"Oooh, jullie zijn zo cute samen"voegde Camille toe.

Francisco grijnsde. "Goed gekozen, Kiana! Hij heeft een goed uiterlijk."

Lotte lachte. "Ik ben zo blij voor je! Hij ziet er echt lief uit, en amai zo cute die foto's " zegt ze al smeltend.

Sali knikte instemmend. "Hij lijkt me een aardige jongen. Ik ben benieuwd hem te ontmoeten."

Francisco schoot in de lach" allee Kiana is er vroeger bij dan ons. Wij hebben nog niet eens een lief"

Kiana voelde zich opgelucht en gelukkig met de positieve reacties van haar vrienden. Danny en Maksim glimlachten breed.

"Nou, we kunnen niet wachten om hem te ontmoeten," zei Maksim. "Maar we zullen hem zeker goed in de gaten houden."

Kiana lachte en gaf haar vaders een knuffel. "Dank jullie wel. Jullie zullen hem geweldig vinden."

De rest van de middag werd weer gevuld met gelach en vrolijkheid. Iedereen was opgelucht en blij voor Kiana. Ze maakten plannen om Jarno binnenkort uit te nodigen voor een diner zodat hij de hele vriendengroep kon ontmoeten.

Toen de avond viel en iedereen langzaam naar huis vertrok, zat Kiana met haar vaders op de bank, genietend van de stilte na een drukke dag.

"Dit was de beste verjaardag ooit," zei Kiana met een zucht van tevredenheid.

Danny en Maksim glimlachten en gaven haar een kus op haar voorhoofd. "We houden van je, Kiana," zei Danny zachtjes. "Je verdient alleen het allerbeste."

Kiana voelde zich geliefd en gelukkig, klaar om de volgende hoofdstukken van haar leven met haar familie en vrienden aan te gaan.

Heyy, dit is even een lang deel✨ veel plezier met lezen en laat zeker ideeën achter. Over hoe bijvoorbeeld de baby moet noemen?? En wat ze samen gaan doen als Yarno komt kennismaken?

Het leven van een perfect gezinnetje🫂🫀Where stories live. Discover now