De weken na de geweldige ontmoeting met Jarno vlogen voorbij. Kiana en Jarno brachten veel tijd samen door en genoten van elkaars gezelschap. Ze hadden romantische momenten in het park, wandelden langs de rivier, en keken 's avonds series op Kiana's bed. Het was alsof elke dag een nieuwe herinnering bracht.
Op een avond, terwijl ze samen op Kiana's bed lagen en naar een spannende serie keken, voelde Kiana haar telefoon trillen. Het was een berichtje in de WhatsApp-groep van Pommelien, Lotte, Camille en Sali.
Pommelien: "Hey meiden! Het is tijd om voorbereidingen te treffen voor de baby. Volgend weekend gaan de boys het babybedje en alles opzetten, en wij gaan shoppen voor kleertjes en versieringen. Zin in? 😍👶"
Kiana glimlachte breed. "Kijk, Jarno. We gaan shoppen voor de baby!"
Jarno lachte en knikte. "Klinkt leuk. En ik help mee met de jongens om het bedje op te zetten."
Het weekend kwam snel dichterbij. Zaterdagochtend stonden Danny, Maksim, Francisco, en Jarno klaar om aan de slag te gaan. De sfeer was opgewekt en er klonk vrolijke muziek in de kamer terwijl ze de dozen met babymeubels openden.
"Oké, laten we beginnen met het bedje," zei Danny terwijl hij de handleiding bestudeerde. "Het ziet er simpel genoeg uit."
Jarno en Francisco werkten samen om de onderdelen uit te pakken, terwijl Maksim de schroeven en gereedschappen bij elkaar zocht. Al snel werd duidelijk dat de handleiding minder duidelijk was dan gehoopt.
"Is dit nou een schroef H of een schroef G?" vroeg Maksim fronsend.
Francisco lachte. "Geen idee, maar laten we gewoon proberen."
Na een paar mislukte pogingen en veel gelach, zaten de jongens op de grond met een half in elkaar gezet bedje. Danny keek naar de chaos en schudde lachend zijn hoofd.
"Misschien moeten we toch maar die YouTube-video erbij halen," stelde Jarno voor.
Uiteindelijk kregen ze het bedje in elkaar, maar niet zonder dat Francisco per ongeluk een schroef tegen Maksim's voet schopte, wat voor een komische uitbarsting zorgde.
Ondertussen waren de meisjes op pad om babykleertjes en versieringen te kopen. Ze liepen door de schattigste winkels en vulden hun mandjes met schattige rompertjes, kleine sokjes en zachte dekentjes. Sali vond een grappige muts met oortjes en zette het op haar hoofd.
"Kijk, wat ik vond!" riep ze uit, wat voor een uitbarsting van gelach zorgde bij de rest van de meiden.
"Je ziet er geweldig uit, Sali," lachte Lotte, terwijl ze probeerde een foto te maken
Camille ontdekte een stapel kleurrijke muurstickers en begon enthousiast verschillende opties te tonen. "Wat denken jullie van deze dierenstickers voor de muur?"Pommelien knikte instemmend. "Perfect, dat zal de kamer echt opvrolijken!"
Na een succesvolle shopmiddag vol gelach en plezier, keerden de meisjes terug naar Kiana's huis. De jongens hadden het bedje eindelijk in elkaar gezet en stonden trots naast hun creatie toen de meisjes binnenkwamen.
"Wauw, goed gedaan jongens!" riep Kiana uit.
"Ja, we hebben het overleefd," grapte Francisco.
"Het ziet er geweldig uit," zei Pommelien met een glimlach. "Nu kunnen we de kamer gaan versieren."
Na een lange dag van winkelen en inrichten, besloot Kiana om samen met Jarno het avondeten te maken. Ze gingen de keuken in en begonnen met het bereiden van een eenvoudige maaltijd. Terwijl ze aan het werk waren, raakte Kiana per ongeluk een zak met meel omver, waardoor een wolk van wit poeder door de keuken vloog.
"Oops!" zei Kiana lachend.
Jarno, met een ondeugende glimlach op zijn gezicht, pakte een handvol meel en gooide het speels naar Kiana. "Als jij het zo wilt spelen, dan doe ik mee!"
Kiana greep snel een handvol meel terug en gooide het naar Jarno. Binnen de kortste keren waren ze allebei bedekt met meel en lachten ze uitbundig. De keuken leek op een slagveld van een meelgevecht, maar ze hadden de grootste lol.
"Denk je dat we dit ooit weer schoon krijgen?" vroeg Kiana terwijl ze probeerde het meel uit haar haar te schudden.
"Met z'n tweeën kunnen we alles aan," zei Jarno met een knipoog, terwijl hij haar een zachte kus gaf op haar met meel bedekte wang.
Na het opruimen van de keuken en het afmaken van het avondeten, zaten ze met z'n allen aan tafel. De sfeer was ontspannen en vrolijk, gevuld met gelach en verhalen over de dag.
"We hebben veel gedaan vandaag, en het was zo leuk," zei Pommelien. "Dank jullie wel, allemaal."
"Ja, het was echt een geweldige dag," voegde Kiana toe. "Ik ben zo blij dat we dit samen kunnen doen."
Danny en Maksim keken trots naar hun dochter en haar vrienden. "We hebben een geweldige groep mensen om ons heen. Daar moeten we dankbaar voor zijn," zei Danny.
Maksim knikte. "En we kijken ernaar uit om nog meer geweldige momenten samen te beleven."
Toen de avond ten einde liep, voelde Kiana zich vervuld van geluk en liefde. Ze wist dat ze met haar vrienden en familie elke uitdaging aankon en dat er nog zoveel mooie momenten in het verschiet lagen.
YOU ARE READING
Het leven van een perfect gezinnetje🫂🫀
Short StoryWe volgen Kiana in haar leven. Haar vaders zijn Maksim stojanac en Danny dorland. Samen met de vriendengroep van haar ouders beleven ze veel leuke en mooie momenten. Ze schaamt zich helemaal niet voor haar homo ouders.