Ziek🤢

14 0 0
                                    

De weken na Logan's tweede verjaardag vlogen voorbij, en voor Kiana het wist, was het nog maar een maand tot het einde van haar zesde middelbaar. Om de stress van de examens te verlichten en wat quality time als gezin door te brengen, stelden Danny en Maksim voor om een dagje naar de zee te gaan.

De zon scheen fel toen ze aankwamen, en Logan kon niet wachten om in het zand te spelen en in het water te spetteren. Terwijl Kiana en haar vaders een plek op het strand uitzochten en de handdoeken neerlegden, rende Logan al richting de golven. Onder toeziend oog van Danny en Maksim begon hij met een schepje en emmer te spelen, zijn gezichtje stralend van vreugde.

Plotseling gebeurde er een klein ongelukje. Logan verloor zijn evenwicht en viel in het water. Maksim, die altijd alert was, sprong meteen op en haalde Logan uit het water. Logan huilde even, geschrokken van het onverwachte, maar Maksim hield hem stevig vast en kalmeerde hem met zachte woorden. Al snel begon Logan weer te lachen, zijn angst vergeten in de veilige armen van zijn vader.

Terwijl Logan weer begon te spelen, dit keer wat verder van de waterlijn, had Kiana een diepgaand gesprek met Danny en Maksim. Ze vertelde hen over haar toekomstplannen, welke studie ze wilde volgen en welke carrière ze ambieerde. Danny en Maksim luisterden aandachtig, hun ogen vol trots en steun.

"Ik wil geneeskunde studeren en kinderarts worden," zei Kiana vastberaden. "Ik wil kinderen helpen en een verschil maken in hun leven."

Danny glimlachte breed. "We zijn zo trots op je, Kiana. Je hebt altijd een groot hart en een sterke wil gehad. Je gaat geweldig werk doen."

Maksim knikte instemmend. "Absoluut. We wisten dat je iets bijzonders zou kiezen. Laten we dit geweldige nieuws delen in de WhatsApp-groep."

Niet veel later werd hun groepschat overspoeld met berichten van felicitaties en aanmoedigingen van hun vrienden. Het voelde als een mijlpaal in Kiana's leven, en ze was dankbaar voor de steun van haar familie en vrienden.

Een week later veranderde de stemming echter drastisch toen Logan heel ziek werd. Zijn toestand verbeterde niet en na een bezoek aan de dokter werden ze doorverwezen naar de spoedeisende hulp. De rit naar het ziekenhuis was stil en gespannen, met Danny en Maksim aan beide zijden van Logan's bedje, hun gezichten bezorgd.

In het ziekenhuis werd Logan onderzocht door een team van artsen. Kiana, Danny en Maksim wachtten in spanning, hoopvol dat hun kleine jongen snel beter zou worden. De liefde en steun van de vriendengroep stroomden binnen via berichten en telefoontjes, en hoewel de situatie ernstig was, voelde Kiana zich gesterkt door de gemeenschap die ze om zich heen had.

De artsen deden hun best, maar Logan's toestand bleef zorgwekkend. De dagen in het ziekenhuis werden lang en uitputtend. Kiana bracht zoveel mogelijk tijd door aan de zijde van haar broertje, terwijl Danny en Maksim zich om beurten over hem ontfermden en steun zochten bij hun vrienden.

Het was een moeilijke en hartverscheurende tijd voor het gezin, maar hun liefde voor Logan en elkaar hield hen sterk. Kiana voelde zich vastberadener dan ooit om haar dromen na te jagen, wetende dat ze altijd de steun van haar vaders en haar kleine broertje zou hebben, waar ze ook heen ging.

Het leven van een perfect gezinnetje🫂🫀Where stories live. Discover now