Kiana slaagde met glans voor al haar examens en studeerde af van het middelbaar. De proclamatie was een groot evenement waar iedereen op had gewacht. Het was een zonnige dag en de zaal was gevuld met trots en opwinding. Danny, Maksim, Logan, en de hele vriendengroep waren aanwezig om Kiana te vieren.
De ceremonie zelf was een emotioneel moment voor Kiana en haar gezin. Terwijl de namen van de afgestudeerden werden opgeroepen, gonsde de zaal van vreugdevolle kreten en applaus. Toen Kiana's naam werd genoemd, stond de hele groep op om te applaudisseren. Logan zat op Maksim's schoot, zwaaiend met een kleine vlag die hij had gekregen.
Na de proclamatie verzamelden ze zich buiten voor foto's en felicitaties. Logan, met zijn schattige lach, was het stralende middelpunt van vele foto's. Hij keek vol verwondering naar de bloemen en het diploma dat Kiana trots vasthield. "Logan, kijk eens," zei Kiana terwijl ze zijn handje naar het diploma bracht. "Dit is voor jou ook, kleine man. Je hebt me geholpen om dit te bereiken."
Francisco, Kiana's Peter, tilde Logan op en deed alsof hij hem liet vliegen. "Kijk eens, Logan! Jij en je grote zus zijn de echte kampioenen vandaag!" Logan lachte uitbundig terwijl Francisco hem door de lucht draaide, wat een lach op ieders gezicht toverde.
Pommelien, de meter van Logan, gaf Kiana een grote knuffel en een prachtige bos bloemen. "We zijn zo trots op je, Kiana," zei ze met tranen van trots in haar ogen. "Je hebt zoveel doorstaan en toch heb je dit bereikt. Logan heeft het beste voorbeeld dat hij zich kan wensen."
Er waren veel schattige momenten tussen Logan en Kiana die dag. Terwijl ze met vrienden en familie praatte, hield Logan zich dicht bij haar. Hij klom op haar schoot en keek nieuwsgierig naar alles om hen heen. Kiana gaf hem een zachte kus op zijn hoofd en fluisterde: "We hebben dit samen gedaan, Logan. Jij bent mijn kleine held."
Jarno was ook aanwezig en hielp met het maken van foto's. Hij nam een moment om een foto van Kiana en Logan samen te maken, terwijl Kiana hem in haar armen hield en hij speels aan haar ketting trok. Het was een perfecte weergave van hun band en de liefde die ze deelden.
Danny en Maksim stonden trots naast hun dochter, met Logan tussen hen in. "We kunnen niet gelukkiger zijn dan nu," zei Danny. "Je hebt zoveel bereikt, Kiana, en we weten dat je nog veel meer gaat doen."
Na de ceremonie gingen ze met z'n allen naar een restaurant om de dag te vieren. Logan kreeg een kleine taart voor zichzelf en maakte een vrolijke rommel terwijl hij ervan genoot. "Kijk eens hoe groot onze kleine jongen al is," zei Maksim glimlachend terwijl hij Logan's gezicht schoonveegde. "Hij groeit net zo snel op als zijn grote zus."
Het was een dag vol liefde, trots en vreugde. Kiana voelde zich omringd door haar familie en vrienden, wetende dat ze alles aankon met hun steun. De toekomst zag er stralend uit, en met Logan aan haar zijde, was ze klaar om de volgende stap in haar leven te zetten.
YOU ARE READING
Het leven van een perfect gezinnetje🫂🫀
Short StoryWe volgen Kiana in haar leven. Haar vaders zijn Maksim stojanac en Danny dorland. Samen met de vriendengroep van haar ouders beleven ze veel leuke en mooie momenten. Ze schaamt zich helemaal niet voor haar homo ouders.