Eve geldiğimizde yarın tatil olduğu için biraz film izlemeye karar verdik.
İçkileri bir bardağa doldurup orta masaya koydum. Biraz atıştırmalık şeyler getirdikten sonra Jisung'a dönüp "ne izleyelim?" diye sordum. "Bilmem" dediğinde netflix'den herhangi bir film açıp izlemeye başladık.
~1 saat sonra
Jisung daha 3 bardak içmesine rağmen sarhoş olmuştu.Jisung'a baktığımda uyuya kalmıştı. Kafasını omzuma yaslaması için hareket ettirdiğim sırada uyanmıştı.
Bir an gözlerime baktı sonra dudağı-. Niye beni yiyecekmiş gibi bakıyor şuan!
"Minho" dedi uykulu ve sarhoş bir şekilde sonra kalkıp kucağıma oturdu.
Tanrım! Bir gözlerime bir dudağıma bakıyordu. Bir de bakarken kendi dudağını kemiriyor pislik.
Dudağıma bakmayı bırakıp konuşamaya başladı. "Minho tanışalı daha çok kısa oldu ama beni nasıl etkin altına almayı başardın? İlk görüşte aşklara inanmam ama insan yaşayınca anlıyor."
dediğinde şaşkınca ona baktım. Acaba bunlar gerçek duyguları mı yoksa sarhoşluktan m-. Siktir! Herşey aklımda yapboz gibi birleşmeye başlamıştı. O yüzden her seferinde gözlerinin içi parlayıp sanki muhteşemmişim gibi bakıyordu.
Siktir! Bu gerçek miydi? Aman Tanrım! Artık ne kadar şaşırdıysam Jisung üzülerek "yoksa sen beni sevmiyor musun?" dedi ve üstümden inmeye çalıştı.
Sırtından yakalayıp kendime çektikten sonra kulağına yaklaşıp "duygularımız karşılıklı Han Jisung" dediğim an dudaklarıma kenetlendi.
Bu anı bekliyormuşum gibi direk karşılık vermeye başladım.
Jisung ellerini boynuma çıkarıp arkamda ki saçlarımla oynamaya başladı. Bende zaten belinde olan ellerimle belini okşamaya başladım. Öpüşleri sakin ve yumuşaktı ama daha fazlasını istiyormuşcasına öpüşleri hızlanınca ben de aynı şekilde karşılık vermeye başladım.
O sırada aklıma birşey geldi. Jisung sarhoştu.
Bu böyle devam ederse sonu yatakta biteceği belliydi. Sabah uyanıp pişman olup gidebilirdi. Bunu istemiyordum.Dudağında biraz daha oyalanıp en son yanağını öpüp "hadi uyuma vakti" dedim. Hemen kafasını onaylar şekilde salladı ve kafasını omzuma yaslayıp uyumaya başladı. Zaten daha yeni uyandığı için uyuması uzun sürmezdi.
Jisung'u kucakladıktan sonra odama götürüp yatağa bıraktım. Üstünü örtüp tam gidecektim ki kolumdan yakaladı ve masum bir sesle "beraber uyusak olur mu?" dedi. Bunları söylerken gözü kapalı ve mükemmel kahverengi saçları yüzünü kapatıyordu.
Beraber uyumaktan bir sorun olmaz diye düşündüm ve zaten çift kişilik olan yatağımın diğer tarafına uzandım.
Jisung direk bana sokulup birşeyler geveledikten sonra direk uykuya daldı. Onu izlerken aklıma az önce yaşadıklarımız geldi. Dudakları o kadar yumuşaktı ki insanın öptükçe öpesi geliyordu.
Ellerim istemsizce dudağıma gittiğinde o zamana kadar sırıttığımı bilmiyordum.
Bunları düşünürken saatin geç olduğunu fark ettim ve Jisung'a bebekmiş gibi sarılıp uyumaya başladım.
----------------arkadaşlar ilk kez smut sahne yazıyorum (buna smut denirse tabii) o yüzden biraz kötü olmuş olabilir şimdiden özür dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Magic Powers -MinSung
FantasyBir gün Minho rüyasında 7 kişi görür fakat pek aldırmaz. Taki onları gerçek hayatta görüp, doğuştan kendi bileğinde olduğu gibi onların bileklerinde de rakamlar görene kadar... (ilk görüşte aşk içerir!)