16. Bölüm Seungmin'in ve Jeongin'in geçmişi

16 3 8
                                    

~Seungmin'in Ağzından

Selam. İlk önce bölümü yarıda böldüğüm için özür dilerim. Bang Chan'ın evinde o kadar sıkıldım ki size benim ve Jeongin'in geçmişini anlatacağım.

Çoğu kişi gibi normal bir hayatım vardı. Tek çocuktum ve ailem beni seviyordu...

Taki 8 yaşıma kadar.

8 yaşındayken bir gün annem ve babamı ilk kez kavga ederken duydum. Odamdan bile sesleri duyuluyordu.

Babamın "gerçekten Seungmin'i kurtaramadın mı?" diyen sinirli sesini duymuştum sonra annemin "yapamadım..." diyen o üzüntülü sesini.

Sonra tokat ve tekme seslerini...

O günden sonra her şey değişti. Babam hergün yanıma gelip "hızlı koşmaya çalış, aklımdan geçeni tahmin et, havayı değiştir, şu eşyayı dokunmadan hareket ettirebilir misin?" gibi şeyler söylüyordu. Anlamasamda yapmaya çalışıyordum fakat olmuyordu. Olmayınca da anneme yaptıklarının aynısını yapıyordu... Dövüyordu.

O zamanlar neden böyle bir şey yaptığını anlamıyordum ama şimdi anlıyorum.

Güçlerimin olduğunu biliyordu...

Ama nasıl? Ben bile bilmezken babam nasıl herhangi bir güce sahip olduğumu biliyordu? İşte bunu hiç anlamadım.

Bu 10 yaşıma kadar her gün sürdü. Vücudumda morarmamış veya kızarmamış yer yoktu.

O gün yine annem ve babam kavga ediyordu. Babamın "bana 2 yıl boyunca yalan söyledin." sesinden sonra 1 el silah sesi duydum.

O yaşımda bile ne olduğunu anlamıştım.

Babam annemi öldürmüştü.

Beni de öldürecek diye o kadar korkmuştum ki "keşke şu dolabı kapının önüne itebilseydim"diye düşünüp ağlıyordum. Aynı zamanda dolabı kapının önüne itmeye çalışıyordum.

Çünkü biliyordum babam benide öldürecekti.

Dolabı hala ittirmeye çalışırken başımda hafif bir ağrı ve dolabın kendiliğinden kapının önüne gidişi...

Aslında çok şaşırmamıştım çünkü babam 2 yıldır bunu yaptırmaya çalışıyordu.

Evimiz zemin kattaydı. Birinin atlayabileceği bir yükseklikteydi.

Babam kapıya gelmeden önce camdan atlayıp kaçtım.

1 hafta boyunca dışarıda babamdan kaçtım.

Bir gün bankta otururken orta yaşların sonlarında zengin olduğu belli bir giyimde olan biri bana acımış olmalıydı ki beni yanına almıştı ve neden sokakta yaşadığımı sormuştu. Bemde tabii çocuk aklıyla herşeyi anlatmıştım.

O gün adam beni evlatlık almak istemişti ama babam bunu karşı gelip beni istediğini söyledi.

Birkaç gün sonra adam gelip artık onun oğlu olduğumu ve babamın artık bize karışamiyacağını söyledi.

Çok mutlu olmuştum.

Ben büyüdükçe adamın yani yeni babamın hayatını öğreniyordum.

14 yaşımda artık büyüdüğümü söyleyip her şeyi anlatmıştı.

Daha milyoner olmadan önce karısı onu bir milyonerle aldatmıştı. Sonra boşanmışlar. Boşandıktan sonra adam ultimilyonerliğe doğru yürümüş. Kadın da özür dilemiş ama tabii ki affetmemiş.

Eski babamın peşimizi ne yaptın da bıraktı diye sorunca da öldürttüğünü söylemişti. 

Üzülmeyi beklemiştim ama bir gram bile üzülmemiştim hatta içime su serpilmişti.

Şuan 16 yaşındayım ve 15 yaşımdayken yeni babam malesef kalp krizinden vefat etmişti.

Tüm mal varlığını bana bıraktığıyla ilgili bir mektup yazmıştı.

O mektupta asla çalışmamamı ömrüm boyunca paranın bana yerebileceğini hatta artacağını da yazmıştı. Şuansa o evde Jeongin ile yaşıyorum.

Peki Jeongin'le nasıl tanıştık ve geçmişi ne?

Jeongin küçük yaşta tüm ailesini kaybetti.

Jeongin'i hiç sevmemelerine rağmen akrabaları ona bakıyordu. Jeongin de sevilmediğini ve istenmediğini biliyordu. Bu yüzden çok büyük bir depresyondaydı ama hayata tutunma nedeni bir sevgilisi vardı.

Adını bana hiç söylemek istemedi.

Ortaokuldayken sevgilisi hafıza kaybı yaşadı ve Jeongin'i unuttu.

Jeongin tek hayata tutunma nedenini kaybedince intihar etmeye kalkıştı.

Tam intihar edecekken ben bu malı buldum ve durdurdum. Orada yaşaması gerekmediğini ve benle yaşayabileceğini söyledim.

Zaten benim üvey babamla onun babası yakın arkadaştı. O yüzden bana güvenip teklifimi kabul etti.

Şuansa benim evimde yaşıyoruz.

Magic Powers -MinSungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin