Gözlerimi yavaş yavaş aralamaya başladığımda Jisung hala uyuyordu.
Birkaç saniye sonra Jisung da uyandı. Uyanır uyanmaz "ahh. Başım çatlıyor." diye sızlanmaya başlayınca yatağımın yanındaki masanın çekmecesinden ağrı kesici aldım ve zaten masada duran su ile beraber Jisung'a uzattım.
Jisung ağrı kesiciyi içerken "günaydın." dedim. Bardağı bana uzayıp "günaydın" dedi.
Ardından telaşla "d-dün saçmaladım mı?" diye sorunca dedikleri aklıma geldi ve bu dudağımın kıvrılmasına neden oldu. Kafamı olmulu anlamda sallayınca tedirginlikle "ne dedim?" dedi.
Bende "çok büyük birşey değil ya sadece beni ilk gördüğün andan beri sevdiğini söyledin." dedim.
Bunu sanki gerçekten de önemli değilmiş gibi düz bir sesle söylemiştim ama gülmemek için kendimi çok zor tutuyordum çünkü Jisung'un tepkisi çok komikti. Keşke şuan yüzünün halini görebilseydi.
"M-Minho b-ben-" dediği an sözünü kesip "bende duygularımızın karşılıklı olduğunu söyledim." dediğimde Jisung'un verdiği (a)normal tepkiler yüzünden gülümsüyordum fakat bilmiyordu ki kahkaha atmamak için kendimle savaşıyordum.
Jisung "s-sonra birşey yaptım mı?" diye sorunca bu sefer sinsi bir şekilde dudağım kıvrıldı ve onu yatağa yatırıp, üstüne uzandım sonra dudaklarımızı birleştirdim.
Jisung o kadar şaşırmıştı ki birkaç saniye sonra ellerini boynuma götürüp karşılık vermeye başladı. Ben sırtını okşarken o da saçlarımı çekiştiriyordu. Öpüşleri dünküne göre daha çok masum ve sevgi yüklüydü.
Ne kadar devamını getirmek istesem de nefessizlikten ölücektim.
Dudaklarımızı ayırdıktan sonra nefes nefese "sonra bunu yaptın." dedim.
Jisung'un yanakları kızarmaya başladı ve anında gözlerini kaçırdı. Kaçmak için beni göğüslerimden diğer tarafa ittirip wc ye doğru koştu.
Wc ye girince arkasından "bizimkilerin yanına gidicez hazırlanman lazım" deyince yüzü daha çok kızarmış bir şekilde kafası önüne eğip çıktı ve bavulundan birkaç parça kıyafet alıp geri wc ye girdi.
Gülmemek için gerçekten çok zor duruyordum. Wc den çıkarken çok komik ve çok tatlı duruyordu. Bu tatlı hallerini düşünürken bende giyinmeye başkadım.
Ben giyinince Jisung wc den çıktı ve göz teması bile kurmadan "kapının önünde bekliyorum" dedi.
Bende yanıma almam gereken birkaç şeyi alıp aşağı indim ve Bang Chan'ın gruba attığı konuma gidecek olan otobüsün olduğu durağa doğru ilerlemeye başladık.
--------------------------------Olm smut sahneler pek içime sinmiyor umarım güzeldir :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Magic Powers -MinSung
FantasíaBir gün Minho rüyasında 7 kişi görür fakat pek aldırmaz. Taki onları gerçek hayatta görüp, doğuştan kendi bileğinde olduğu gibi onların bileklerinde de rakamlar görene kadar... (ilk görüşte aşk içerir!)