20. Bölüm

11 2 6
                                    

~Minho'nun Ağzından

Seungmin bayılınca Chan sağlık bölümün de okuduğu için hemen gidip müdahale etmişti. Kafasında kanama olmadığı için hastaneye gitmeye gerek olmadığını birkaç saate uyanacağını söylemişti. Şuansa Seungmin koltukta uzanıyordu, Jeongin de kafasına belirli aralıklarla buz tutuyordu.

Seungmin bayılınca kimse dikkat etmiş olmasa da Jeongin bir insandan daha hızlı koşmuştu.

Seungmin sayesinde de Jeongin'in de gücü belli olmuştu.

Bunu nasıl halledicez diye düşünürken bir an zihnimin içinde Felix'in sesi yankılandı. "sende benimle aynı şeyi düşünüyorsun demek."

Bir an böyle bir şey beklemediğim için ürperdim. Kafası omzumda yaslı olan Jisung noldu dercesine bana bakınca "birşey yok sen koy kafanı" diyip aynı zamanda kafasından tutup geri omzuma yasladım.

Felix'e bakarak "Jeongin de güçlerinin farkına vardı. Ya o da Seungmin gibi olursa?" diye zihnimin içinden geçirdim.

Felix beni yanıtsız bırakmayacak "bilmiyorum ama ben bu konuyu Jeongin ile konuşucam. Ben şimdi Jeongin'i yanıma alıcam sende buzu Seungmin'in kafasında tutmaya devam ediceksin tamam mı?"  diye sordu.

Bende bu zihinden konuşma olayını ilk kez yaptığım için başım ağrımaya başlamıştı o yüzden Felix'e bakıp gözlerimle Jeongin'in gösterip onayladığımı belli ettim.

Felix Jeongin'e bakıp " Jeongin pek iyi gözükmüyorsun gel elini yüzünü yıkayalım." dedi. Jeongin Felix'e boş boş bakmaya başladığında bende "evet Jeong hem buzu ben tutarım." dedim.

Jeongin duygusuz bir şekilde kafasını salladı ve tam buzu bana verecekti ki Chan "Minho senin omzunda Jisung uyuyor ben tutarım buzu" dedi.

Chan'ın söylediklerine emin olmak için omzumda uzanan Jisung'a baktım. Gerçekten uyuyordu. Bang Chan'a dönüp kafamı onaylar şekilde salladım.

Jeongin bunun üzerine Chan'a dönüp buzu ona verdi ve aynı duygusuz tavrıyla Felix ile beraber lavaboya doğru yürümeye başladılar.
---------------------------------

Bu bölüm çok kısa oldu biliyorum ama aklımda fikir yok napiyim.

Bir de bölümleri düzenlicem haberiniz olsun.

Bu arada bu fic i yayınlayalı 1 ay olduu🎉

Umarım daha fazla okumalara ve beğenmeleri geçebilir bu fic şimdilik diğer bölümde grşrzz🎀

Magic Powers -MinSungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin