~öğle teneffüsün bir önceki teneffüs zilinin çalmasına birkaç dakika kala~
Jisung "evet, Felix'e yazdım bizi bekliyeceklermiş" diyince kafa salladım.
Birkaç dakika sonra zil çaldı ve kızlar etrafımızı sarmadan sınıftan çıktık. 11/F ile aynı kattaydık o yüzden sınıfa varmamız uzun sürmedi.
Jisung kafasını içeri uzatıp "Felixx" diye seslendi. O sırada Felix ve Hyunjin geldi.
3'üne de bakıp "dışarı çıkıp konuşalım" dedim. Dışarı çıkıp en az insanın olduğu tarafta ki çardağı seçip oturduk.
Felix ve Hyunjin'e bakıp "Size bildiğim şeyleri ve düşüncelerimi anlatacağım ama bana inanmanız lazım." dediğimde Hyunjin Felix'e, Felix Jisung'a baktı. Jisung kafasını onaylar şekilde sallayınca Felix ve Hyunjin "tamam" dediler.
Jisung'a ne anlattıysam aynılarını onlara da anlattım. Felix "aslında Minho düşüncelerin doğru" dedi. Jisung şaşkınlıkla "gerçekten mi?"dedi.
Şaşırması normaldi çünkü aramızda şuanlık gücünü tek bilmeyen Jisung'du.
Jisung "peki siz gücünüzün ne olduğunu biliyor musunuz?" diye sordu. Felix ve Hyunjin birbirlerine bakıp gülümsediler ve Jisung'a bakıp "evet biliyoruz ama ne olduğunu burada gösteremeyiz çok tehlikeli." dediler.
Ben "o zaman bugün bana gideriz ancak diğer 4 kişiyi de bulmamız lazım ve benim klasik bir planım var."
diyince hepsi merakla bana baktı. Klasik planım rüyamda gördüğüme göre 2'si 12'ye, 2'si 10. Sınıfa gidiyormuş gibi gözüküyordu bu yüzden Jisung ve ben 12'leri, Hyunjin ve Felix 10. Sınıfları gezecekti.
Bunu öğle yemeği teneffüsünde yapmayı kesinleştirince sınıflarımıza doğru yol aldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Magic Powers -MinSung
FantasíaBir gün Minho rüyasında 7 kişi görür fakat pek aldırmaz. Taki onları gerçek hayatta görüp, doğuştan kendi bileğinde olduğu gibi onların bileklerinde de rakamlar görene kadar... (ilk görüşte aşk içerir!)