Öğlen
Mehmet: yukarı çalışma odama çıktım. Aşağıda o kızın benim gözlerimin içine bakmasını hala unutamıyorum. Bu nasıl bir cesaret. Belkide ilk kez biri benim le bu denli konuşub,yakın durbiliyordu. Peki kim bu kız nasıl nasıl aklımı karıştıra bilir,nasıl oluyorki kalbim onu gördüyünde,gözlerinin içine baktığımda hızlı çarpa bilir. Gözlerine baktığımda kayboluyormuşum gibi hiss ediyorum. Herkesin korktuğu Kos koca Mafia Lideri olan ben nasıl olur küçük bir kızın benim aklımı karıştırmasına izin vere bilirim. Yoksa ben onu sevmeyemi başladım.....hayır hayır onu sevemem.
Ben kimseyi sevemem.Gonca: abi...abi.
Mehmet: evet.
Gonca: abi iyimisin.
Mehmet: evet iyiyim.
Gonca: abi aşağıda ilk kez bir kız seninle bu denli...
Mehmet: yakınmı oldu.
Gonca: evet. Ama sende ilk kez bir kıza bu kadar yakındın. Kızın gözlerinin adeta içine bakıyordun. Seslenmesek sonsuza dek öyle kalacakmışsın gibi.
Mehmet: hayır. Yok öyle birşey.
Gonca: abi acaba sen Fatmaya aşıkmı olmaya baş...
Mehmet: hayır ben kimseyi sevemem Gonca. Unut o düşünceyi.
Gonca: neden. Hem kız çok güzel.
Babaannemde beyenmiş,annemde beyendi kızı. Bende sevdim çok canayakın bir kız.Mehmet: Gonca abim ben onu sevemem. Ben 15 yıl önce o olaydan sonra kimseyi sevmemeye yemin etdim.sende biliyorsun.
Gonca: evet ama onun yüzünden kalbini kapama. Hem herkes onun gibi deyil ki. Belki başka daha güzel bir hayatın olabilir.
Mehmet: bilmiyorum. Bilmiyorum.
Gonca: bence düşün abi. Hemen karar verme. O olayı düşünmeden onu düşünmeden karar ver.
Saadet: Gonca haklı Mehmet.
Mehmet: ana sendemi
Saadet: evet oğlum bende. Kardeşin haklı oğlum. Onun yüzünden kendinide,hayatınıda,geleceyinide mahv etme.
Fatma güzel kız. Çok sıcakkanlı,sevecen,güleryüzlü biri. Hem babaannende sevdi Fatmayı.Mehmet: ana lütfen zorlama. Ben onu sevemem. Hayatını mahv edemem.
Saadet: sen o kızın hayatını mahv edeceyini düşünürsün ama kendi hayatını mahv ediyorsun oğlum.
Mehmet: tamam ana
Benim işlerim var sonra konuşuruz.Saadet: peki oğlum. Hafi kızım çıkalım biz.
Gonca: tamam ana. Abi lütfen düşün.
Saadet ve Gonca odadan çıktı. Mehmet koltukta oturup düşünmeye başladı.
Mehmet: ben onu sevebilirmiyim. Peki o beni sevebilirmi. Benim gibi birini kim sevsin ki. Neden sevsin ki.
Azade: kızım sen bizim oğlanın kusuruna bakma.
Fatma: estafurrAllah babaanne. Asıl ben özür dilerim sanırım biraz sınıtları aştım. Bilmeden salak saçma şeyler söyledim.
Azade: senin bir suçun yok kızım. Onu bir biraz kafası karışık. Sana söylemiştim.
Fatma: evet anladım. Belki ben konuşsam.
Azade: bence başka zaman hem o şimdi kendini işe vermiştir. Kafası karıştığında hep kendini çalışma odasına kapatır.
Fatma: peki madem. O zaman başka zaman konuşurum.
Müsadenizle ben artık gideyim. Babaannem evde yalnız. Hem geç oldu.Azade: peki madem nasıl istersen kızım
Saadet: yine bekleriz kızım.
Fatma: seveseve Saadet teyze
Gonca: görüşürüz Fatma.
Fatma: görüşürüz Gonca.
Kızlar bir birine sarıldı. Fatma arabasına binip gitdi. Mehmet odasının balkonundan aşağıda olanlara bakıyordu. Ailesi kızı çok sevmişti. Ama o napmalıydı.Akşam
Gonca: abi düşündünmü .
Mehmet: hayır. Düşünücek birşey yok
Gonca: ama abi neden.
Mehmet: sabah söyledim Gonca.
Gonca: denesen.
Mehmet: ben onu sevmiyorum. O beni sevmiyor. Bir birimizi sevmiyoruz. Neden sırf siz istediniz diye ikimizde hayatlarımızı mahv edelim.
Saadet: oğlum zamanla seversiniz bir birinizi.
Mehmet: o zaman bu konuyu kapatın. Zamanla herşey hall olur lütfen benide sıkmayın artık.
Gonca: tamam abi.
Saadet: peki sen bilirsin.
Mehmet odasına çıktı. Gece yarısı mafia toplantısı olduğu için uyukuya daldı.
Ama rüyasında Fatmayı görüyordu. Kız ağacın altında oturmuş ağlıyordu. Mehmet yanına gitdi neden ağladığını sorduğunda. Canının yandığını söyledi. O an Mehmetinde canı yandı. Mehmet neden diye düşündüyünde. Birden Fatmanın ortadan kayb olduğu fatk etdi. Sağda solda onu ararken. Bir evin kapısının açık olduğunu gördü içeri gidiyinde Fatmanın içeride yine ağlıyordu. Yanına gidip sarıldığında. Kızın sayıkladığını ölme ölme dediyini duydu. Anlamadı kim ölmemeliydi.
Tam o anda Mehmet telefonunun arama sesiyle uykudan uyandı.
Kim bu gece gece.Alaaddin: Mehmet. Nerde kaldın 2saat sonra toplantı başlıycak.
Mehmet: tamam geliyorum.
Alaaddin: tamam.çabuk gel
Durup hazırlandı. Simsiyah takım elbise,siyah gömlek, ve siyah ayakkabı. Muhteşem parfüm. Ve saat,ve saçımı düzeltdim. Araba anahtarını ve cüzdanımı alıp çıktım. Arabama binip mekana gitdim. Ve herkes ordaydı.
4saatlik toplantıdan sonra. Çıkıp kendi bağ evime doğru sürdüm.
Yolda birden karşıma bir kız çıktı. Arabayı durdurdum indip yanına gitdim.
Kız birden ağacın altına oturdu ağlıyordu. Bu sahne Mehmete gördüyü rüyayı hatırlatdı. Yanına gitdiyinde ağlayanın Fatma olduğunu gördü...._________________________________________
Yeni bölümde görüşmek üzre💙😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel ve Çirkin
ChickLitMehmet: Güzel ve Çirkinin hikayesini bilirmisin. Fatma: evet de neden sordun. Mehmet: ben ordaki çirkinim. Eskiden kimseyi sevmeyen yalnızca kibirli ve acımasız biri. Benim cezamda kimseyi sevememek. Ama bir kız geldi Dünya güzeli bir kız eşi benz...