YARDIM

57 5 1
                                    

Mehmet: Fatma sen bu satde burda neden ağlıyorsun. Birşeymi oldu. Biri birşeymi yaptı.

Fatma: Mehmet ben...eve doğru giderken biri beni takip-takip ediyordu. Bende daha hızlı kaçtım. Oda kaçıyordu. Bende en sonunda bu tarafa kaçıyordum. Ki sen çıkıtn karşıma. Lütfen bana yardım et.

Mehmet: tamam sen git arabaya bin ben ona napıcağımı biliyorum.
Birden o adam koşarak geliyordu. Fatmayı göremeyince biraz duraksadı. Bende  sinirle gidip yumruk atdım. Adam yere düşünce yüzünü yumruklamaya başladım. Fatma yanıma gelip

Fatma: yeter bırak adamı öldürüceksin.

Mehmet: hazır yetmez. Bir kızı nasıl gece vakti takip eder. Namussuz köpek.
Telefonu alıp Korumalardan birini aradım. 20dakika sonra korumalar gelip onundepoya götürdüler.

Sen iyimisin.hala korkuyorsan ben seni götüreyim evine

Fatma: şey...lütfen zahmet olmassa götüre bilirmisin.ben yine böyle birşey yaşamaktan kotkuyorum .

Mehmet: tabi hadi.
Arabaya binip Fatmanın evine doğru sürdü. 15dakima sonra eve vardılar.

Fatma: çok teşekkür ederim gece gece senide yolundan alıkoydum. Üzgünüm.

Mehmet: hayır. Eyer bir derdin ve ya bir sıkıntın olursa beni araya bilirsin.
Ayrıca özür dilemene gerek yok.

Fatma: ben gidiyim iyi geceler

Mehmet: iyigeceler.

Fatma gidince neden kendimi kötü his etdim. Az önce yaşadıklarımız gözümün önüne gelince hala sinirlerim zıplıyordu  o adam hangi cüretle onu takip eder. Kim o adam.
Hızla depoya sürdüm. Adam baygındı.
Başından aşağı bir bardak su döktüm kendine geldiyinde yine yumruklamaya başladım.

Sen kimsin. Neden kızı takip ediyordun. Kimin adamısın lan sen.

Adam: ben kimsenin adamı falan diyilim. Kızı sadece çantasını çalıcaktım ama fark edince takip etmeye başladım.

Mehmet: demek hırsız öylemi,demek çantasını çalıcaktın.
Diyip daha fazla yumrukladım. En sonunda hırsın soyumayınca silahı alıp tüm mermiyi üzerine boşaltdım.

Eve gitdim. Üzerimi deyiştim yatağa uzandım. Neden Fatmayı düşünüyordum. Neden onu bu kadar özlüyordum. Hiç bir kız benle bu kadar yakınlık kurmaya cesaret dahi edemezken,gözlerime bakıp,benle konuşamazken bu kız tüm kuralları çiyneyip benimle konuşuyordu,gözlerime bakıyordu,yakınlık kuruyordu.
Hissiz olan kalbim,taş gibi sert olan kalbim neden onu görünce hızlanıyordu.neden onu düşününce yerinden çıkıcakmış gibi oluyordu.
Bu kız bana napıyordu. Nasıl yapıyordu.

Fatma: eve girdiyimde odama çıktım. Üzerimi deyişip yatağa uzandım.
Mehmeti düşünmeye başladım. O olmasaydı şimdi kim bilir ne haldeydim.
İyiki o karşıma çıktı. Aslında Azade babaannenin söyledikleri aklıma gelince  garipsedim kimse torunumla konuşamıyo,gözlerine bakamıyor,yakınlık kuramıyo çünki herkes ondan korkuyo derdi. Ama hiç korkunç biri diyildi. Kötü biride diyildi. Neden öyle diyordu ki. Aslında iyi birine benziyor.
Neyse birşey var mi öyle söylüyorlar. Diyip uyudum.

Sabah

Fatma: uynamış markete doğru giderken. Birden Mehmetin arabasını gördüm sanırım buralarda biryerdeydi.
Markete gidim. Ekmek ve çikolata alıp çıktım. Tam o sırada Mehmeti gördüm yanıma geldi.

Mehmet: Fatma nasıl oldun. Daha eyisin ya

Fatma: iyiyim teşekkür ederim.

Mehmet: şey ben sana dün beni arayabilmen için numaramı vericektim ama  o anki zamanla ben unutdum.
Cebimden kart çıkarıp ona uzatdım.
Bu benim numaram istediyin vakit araya bilirsin. Unutma yalnız diyilsin.

Fatma: sağol. Bana yardım etdiyin için.
Şey teşekkür olarak sana ne yapa bilirim

Mehmet: birşey yapmana gerek yok.

Fatma: olurmu öyle şey. İstediyin yada sevdiyin yemek ne. Onu yapayım akşam yemeyine seni misafir etmek  isterim.

Mehmet: hiç gerek yok.

Fatma: lütfen ben kimseye borçlu kalmak istemem. Aslında bu sana olan can borcumu ödemez ama yinede küçükte olsa teşekkür manasında.

Mehmet: peki o halde. En  sevdiyim yemek  Mantı
(Tamamen kafadan salladım)

Fatma: öylemi bende severim. Peki o halde akşama beklerim.

Mehmet: tabi gelirim.

Fatma:neyse ben gidiyim senide konuşup başını şişirdim.üzgünüm. ben gidiyim görüşürüz.

Mehmet.: yok . Görüşürü,.

_________________________________________
YENİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZRE..😊🙂

Güzel ve ÇirkinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin