Sabah
Fatma: sabah erken kalkmıştım.saate baktığımda saat 6dı. Banyoya girip işimi hal edip çıktım. Saçımı toplayıp aşağı indim. Hiçkimse daha uyanmamıştı.mutfağa gidip kahvaltı hazırlamaya başladım. 1saat sonra Gonca ve Saadet teyze gelmişti.Saadet: kızım neden zahmet etdin.
Fatma: olumu öyle şey erken kalkmıştım. Bende kahvaltı hazırlayayım dedim.
Gonca: beni çağırsaydın yardım ederdim.
Fatma: yok ben yaptım. Bide şey gonca Mehmetin en sevdiyi kahvaltıda yediyi yemek ne.
Gonca: abim Menemene bayılır. Bide kıymalı börek sever.
Fatma: tamam o zaman şey bana mazemeleri vere bilirmisin. Bide babaanne ne sever.
Gonca: oda kıymalı böreye bayılır.Menemen pek sevmez. Ama sigara böreyi sever
Fatma: tamam o zaman yapalı.
Diyip hazırlamaya başladılar. 3saat sonra herşey hazırdı.masa kurulmuştu.Babaanne gelmişti. Bir tek Mehmet yoktu. Fatma gidip onu uyandırdı.
Fatma: Mehmet, Mehmet
Mehmet: hı.
Fatma: kalk aşağıda bizi bekliyorlar.
Mehmet: peki kalkıyorum.
Fatma: tamam ben çıkıyorum çabuk gel.
Mehmet: tamam hatun.
Uyanıp hazırlandı. Aşağı indiyinde gözlerini kapadı.
Of of of. Azade sultan yine güzel komular geliyo.
Diyip masaya oturdu. Börekten bir ısırık alıp gözlerini kapatıp konuşmaya başladı.
Off yalnız yine döktürmüşsün.Babaanne: ben yapmadım. Melek kızım yapmış
Mehmet: öylemi.
Fatma: evet nasıl olmuş
Mehmet: sen yaparsında kötü olurmu hiç
Fatma: öyle söyleyince utanmıştım.
Gonca: abi öyle denirmi utandırdın yengemi.
Mehmet: tamam bişey demedik hatun.
Saadet: gerçekten çok güzel olmuş ellerine salık kızım.
Babaanne: gerçekten bizim obur oğlana senin gibisi yakışır.
Mehmet: aşk olsun Azade sultan ben oburmuyum.
Babaanne: biraz.çocukken daha oburdun. Ama şimdi iş güç spormuş derken az yiyorsun.
Mehmet: zamanım olmuyor be sultanım. Yoksa senin yemeklerini hiç yemezmiyim.
Babaanne: biliyorun oğlum latife ederim.
Ee evlilik ne zaman.Babaanne öyle diyince Fatma ösürmeye başladı. Mehmet sırıtıyordu. Gonca Fatmaya su uzartdı.
Gonca: al yenge iç
Fatma: sağol canım.
Babaanne: eee cevap.
Mehmet: biz...
Fatma: 1ay sonra
Saadet: e bu şimdimi söylenir çocuklar. Bunun kınası var nişanı var istmesi var.çeyizi gelinliyi derken az zamanımız var .
Babaanne: o zaman ben Selcanla konuşayım 2 gün sonra istemeye gideli. Sonra sabahsı kına yapalım. Sonra alış veriş,çeyiz derken 1haftayada nikahı,sonrada düyünü yapalım. Uygunmudur kızım.
Fatma:siz nasıl derseniz babaannem.
Mehmete baktığımda hem şaşkın hemde büyülenmiş gözlerle bana bakıyordu.
Kahvaltımızı bitirmiştik. Mehmet beni eve bırakıp şirkete geçicekti. Birden elimi tutup öptü.
Mehmet:ben hala evlenmek istemiyceksin diye düşünmüştüm.
Fatma: aslında...babaanne öyle diyince evet dedim.
Mehmet: ne yani babaannem istedi diyemi kabul etdin
Fatma: bir bakıma evet ama...
Mehmet: ama
Fatma: ben gerçekten seninle olmak istiyorum. Sonsuza kadar sadece ikimiz olalım istiyorum.
Mehmet: ohhh. Bir an babaannem için kabul etdiyini sandım. Ben hiç birşeye zorla olmasını istemem. Sen ne zaman nasıl istersen öyle olsun isterim.
Fatma: biliyorum. Ama bende seninle evlenmek istiyorum. Hep mutlu olalım,beraber olalım istiyorum.
Mehmet: hep öyle olucaz zaten. Gül güzelim. Hep birlikte olucaz.
Fatma: inşallah hayatım.
Mehmet: Gül güzelim. Mavim.
Seni seviyorum. Hayatımın kadını. Kalbimin sultanı.Fatma: bende seni seviyorum. Yaşama sebebim. Herşeyim.
Mehmet: evlerine varmıştık. Ona döndüm. Alnını öptüm. Alnını alnına yasladım. Elimle yanağını avuçlayıp yanağını öptüm.
Hazırlan yarın isteme ikinci günde nişan var.Fatma: biliyorum. Bekliyor olucam.
Mehmet: benden olsa 1haftaya evleniriz ama malum babaannem izin vermez,aynı zamanda seni anlı şanlı düyünle Karadağlılara layık şekilde gelin almak isterim KARICIM.
Fatma: anladım KOCACIM.
Şimdi gitmen gerek. İyi işler
Diyip yanağını öpüp kaçtım.Mehmet: bi anda öpünce şaşırdım. Bi yandanda mutlu olmuştum. İlk kez öpmüştü beni.
Arabaya binip şirkete gitdim._______________________________________
Yeni bölümde görüşmek üzre.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel ve Çirkin
ChickLitMehmet: Güzel ve Çirkinin hikayesini bilirmisin. Fatma: evet de neden sordun. Mehmet: ben ordaki çirkinim. Eskiden kimseyi sevmeyen yalnızca kibirli ve acımasız biri. Benim cezamda kimseyi sevememek. Ama bir kız geldi Dünya güzeli bir kız eşi benz...