Akşam
Fatma: hazırlanmıtık. Konağa gidicektik. Evden çıkıp arabaya bindik. Tatlıcıdan Tatlı alıp tekrar arabaya bindik. Konağa varmıştık. Arabadan inip içeri geçtiyimizde Herkes sedirde oturuyordu.
Mehmet: Cümleten hayırlı akşamlar.Babaanne: hoşgeldiniz çocuklar.
Fatma: Hoş bulduk babaanne.
Diyip elini öptüm.
Sonra gidip saadet teyzenin elini öpüp görüştüm. Yakup amcanında elini öptüm. Goncaya sarıldıp ayrıldık.Mehmet: evet babaannem ben unutuldum heralde.
Babaanne: olurmu öyleşey aslanım.
Seni unuturmuyuz hiç.Mehmet: ilk önce babaannemin sonra babamın annemin elini öptüm.
Fatma: şey biz tatlı getirmiştik. Ağzımız tatlanır diye.
Saadet: ne gerek vardı kızım. Neden zahmet etdin.
Fatma: Estafürullah ne zahmeti. Eli boş gelmek olmazdı.
Gonca: yemekten önce tanışalım istersen yenge. Ben seni hiç tanımıyorum.
Fatma: olur.
Gonca: o zaman balkona çıkalım.
Fatma: tamam olur.
Balkona çıkıp yerkoltuklarına oturdular.
Gonca: e yenge biraz kendinden bahsedermisin. Abimin kalbini çalan güzel kadını tanımak isterim.
Fatma: tabi sen sor ben cevapliyim.
Gonca: kaç yaşındasın. Ne iş yapıyorsun.
Fatma: 25 yaşındayım. Doktorum.
Gonca: öylemi çok güzelmiş.
Peki abimle nasıl tanıştınız desem az çok biliyoruz. Ee şey...nasıl böyle oldunuz. Yani birbirinizi sevdinizFatma: ben babamı hiç beni severken yada kızım dediyini duymadım,görmedim. Baba sevgisi yada sevgi nedir bilmem. Mehmet beni seviyormuş ama söyleyemiyormuş. Ben onu yemeye davet etmiştim. Teşekkür manasında. Oda gelmişti. Sonra...şey...
Gonca: film izlediniz ve uyuya kaldınız.
Fatma: sen nerden...
Gonca: biliyorum. Abi söyledi. Biz onu sıkıştırınca oda mecbur söyledi.
Fatma: öylemi.
Diyip Mehmete bakış atdım.
Evet o gün ilk kez huzurlu ve mutluydum. Ama his etdildrimin ne olduğunu daha önce yaşamadığım için bilmiyordum. Kendimden emin olduğumda abinle konuştum. Oda ona aşık olduğumu onun gibi onu sevdiyimi söylemişti. Sonrada sevgili olduk işteGonca: vay be peki sonra
Yani abicim sen nasıl sevdin yada ne zaman sevdin Meleyi.Mehmet: onu ilk gördüyümde aşık oldum. O gece babaannemi getirdiyi akşam. Daha sonra bana çarptığı gün gözlerine ilk kez baktığımda tutuldum. Ama önemsemedim. Sonra gerçekten aşık olduğum gün hemde canımın yandığını hiss etditiyim gündü. Gece koşarak ve ağlayarak ağacın altında oturmuştu yanına gitdiyimde benden yardım istemişti. O an korkuyordu onu o halde görmek,ağladığını görmek canımı yakmıştı. Ama sonra eve döndüyümde onu düşünmeye başadım. Sonra aşık olduğumu anladım.Ama o beni tanımıyordu.tanıdığındada arkadaşı olarak görüyordu. Bende onu sevdiyimi söyleyemedim. Onu kaybetmekten köpek gibi korkuyordum.
Onun içinde aşkımı kalbime gömmüştüm.
Güzel sevmem biraz garipsene bilir ama. Daha önce kimseyi böyle sevmediyim için bana bile garip geliyor bazen. Herkes seve bilir ama güzel seven çok nadirdir.
Çok sevmek önemli diyil,tüm mesele güzel sevmebilmektir.Gonca: vay canına abi bu senmisin. İnanamıyorum. Yenge sen napmışsın ya bu adama.
Fatma: ben birşey yapmadım. Sevgi bizi deyiştiren şey biribirimizi gerçekten saf temiz sevmemizdir.
Tam o sırada yemeyin hazır olduğunu bizi çağırdıkları için aşağı indik. Sofrada sohbet muhabbet derken zamannın nasıl geçtiyini fark etmediler bile. Gece yarısı olmuştu nerdeyse.
Fatma: şey biz kalkalım artık geç oldu.
Saadet: kızım istersen bu gün burda kal .yarın gidersin.
Fatma: ben rahatsızlık vermiyim.
Babaanne: ne rahatsızlığı kızım. Yakında Bu evin gelini olucaksın. Bir daha duymayayım.
Fatma: peki madem.
Saadet: siz yorgunsunuzdur. Gonca sen boş odalardan birini yengen için hazırla.
Mehmet: ana ne gerek var biz bir kalırdık
Saadet: olmaz oğlum. Gelinimle düyünden önce yatamassınız.
Mehmet: biz daha önce yattık.
Bu söylediyle Fatma başını eymiş kıp kırmızı kızarmıştı. Mehmet Fatmaya baktığında sırıtmaya başladı. Fatma ona sinirli bakınca daha çok sırıtmaya başladı.
Babaanne: eşşek sıpası. Hele söylediyne bak. Olmaz dediysek olmaz.
Hade kızım sen gidip uyu. Sende doğru odana
Diyip bastonuyla vurdu.Mehmet: babaanne ama ayıp oluyor. Koskoca ağa hatununun yanında dayak yiyo.
Babaanne: öylemi. Daha fazla yemek istiyorsun demek.
Mehmet: yok yok sağol Azade sultan ben doydum.
Babaanne: eşşek sıpası.
Diyip birbirine sarıldılar. Fatma bunu görüp duygulanınca babaanne yanına çağırıp ikisine birden sarıldı.________________________________________
Yeni bölümde görüşmek üzre
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel ve Çirkin
ChickLitMehmet: Güzel ve Çirkinin hikayesini bilirmisin. Fatma: evet de neden sordun. Mehmet: ben ordaki çirkinim. Eskiden kimseyi sevmeyen yalnızca kibirli ve acımasız biri. Benim cezamda kimseyi sevememek. Ama bir kız geldi Dünya güzeli bir kız eşi benz...