ilk karşılaşma

155 7 2
                                    

Fatma: "bu gün babaannemin evine  gidicektim. Yaz tatili olduğu için yazı orda geçiricektim. Tabi babaannemide çok özlemiştim. Hava alanından çıktım. Tam o anda birine çarptım."
Pardon çok özür dilerim.

Mehmet: kız nedense çok güzeldi. Mavi gözleri. Beyaz teni, kumral saçları.
Önemli diyil.

Fatma:adam gerçektende çok yakışılıydı
Ela gözleri, sakalları, siyah saçları, uzun boyu,
Şey ben gidiyim. Tekrar özür dilerim.

Mehmet: kız gitmişti ama nedense aklıma takılmıştı. Neyse boş ver Mehmet.zaten senin gözlerine bakabilmesi bir cesaret. Gerçi belki Mafia olduğumu nerden bilsin ki.

Fatma:babaannemin evine vardığımda. Babaannem bir tane yaşlı bir kadınla oturup konuşuyordu. Gidip elini öptüm. Diyer kadınında elini öpüp selam verdim  .daha sonra müsade isteyip odama çıktım. Valizimi yerleştirip,üzerimi giynip aşağı indiyimde. Kadın hala burdaydı.

Babaanne: kızım. Bak bu Azade. Kandemir. Benim yakın arkadaşım. Hemde Kandemir aşiretinin babaannesi.

Azade: maşallah kızım pek bir güzelsin.

Fatma: teşekkür ederim efendim. O gölnünüzün güzelliyi.

Azade: pekte kibarsin. E sediyin, sevdalın yokmu kızım.bekarmısın

Fatma:yok efendim. Evet bekarım

Azade: benim büyük torunda bekar. Yani sen belki tanımassın ama babaanen tanır. Pek bi yakışıklı,boylu,poslu. Ona kız bakarız. Ama hiç bir kız onunla çıkmayı korkularından kabul etmez.

Fatma: anladım. Eminim öyledir. Peki neden korkuyorlar ki.

Azade: benim torun biraz katıdır. Yani ağa olduğu için acımasızdır. Ve hiç bir kıza yüz vermez. Yani kalbi biraz sertdir.

Fatma: anladım. Ama yani öyle olsa bile bir kız cesaret edip o sert kalbi eritmeli. Yerine sevgi ve merhamet koymalı. Belki o zaman biraz da olsun kalbi yumuşar.

Azade: işte o dediyne kimse cesaret edemiyor. Diyil konuşmak, gözlerine bakamaya bile korkuyorlar.

Fatma: her insanda küçükde olsa bir sevgi vardır. Eminim torununuzdada vardır sadece belki bir şey onu bu kadar gaddar,acımasız, olmaya zorlamıştır.

Azade: bilmiyorum kızım. Ona nolduysa bu 15yıl içinde oldu. Aslında çok sakin ve şefkatli çocuktu. Sonra o gece eve geldiyinden beri bu kadar,sert,acımasız oldu.

Fatma: anladım.umarım biri çıkıp ona ssvgiyi ,sevmeyi,sevilmeyi,öretir.

Azade: inşallah kızım.

Fatma: ben size kahve getiryim.

Azade: yok kızım ben gidiyim geç oldu zaten.

Fatma: ben sizi bırakiyim isterseniz.

Azade: yok kızım akşam akşam zahmet olur.

Fatma: olurmu öyle şey zaten arabam hemen kapıda. Bırakırım

Azade: eh peki . Görüşürüz Handan.

Handanbabaanne: görüşürüz. Yine beklerim.

Fatma Azade babaanneyi arbaya bindikden  sonra kapısını kapatdı. Fatma arabaya binip sürmeye başladı 20 dakika sonra konağın kapısının önünde durdu.

Azade: burası kızım. Sağolasın. Gel istersen evdekilerle tanıştırayım.

Fatm: birşey diyil. Bu gün heç oldu. Başka bir gün inşallah .

Azade: nasıl istersen kızım. Ama yarın mutlak beklerim seni. Gelmessen darılırım.

Fatma: peki azede babaanne. Gelirim.
Ben sana yardım ediyim.

Azade: tamam kızım.

Fatma Azade babaanneye yardım etdim. Kapıda genc bir kız vardı nerdeyse benle yaşıtdı. Bizi görüp hemen yanımıza geldi.

Gonca: babaanne. Hoşgeldin. Sen kimsin

Azade: hoşgördük kızım. Bu Arkadaşımın torunu. Bu güzel kız bana yardım etdi.

Gonca: Merhaba ben Gonca. senin adın ne.

Fatma: ben Fatma Melek.

Gonca: teşekkür ederim Fatma. Akşam olduğu için endişe ediyorduk.

Fatma: teşekkür edilecek birşey yok. Sadece yardım etdim. Neyse ben gidiyim artık.
Azade babaannenin elini öptüm.
Görüşürüz Azade babaane.

Azade: görüşürüz kızım.yarın mutlak beklerim.

Fatma: baş üstüne.

Gonca: görüşürüz. Tekrar teşekkürler.

Fatma: görüşürüz.

Fatma arabasına binip gitdi.
Mehmet yukarında odasındaki balkondan aşağıda olanlara bakıyordu. Babaannesini ilk kez bir kıza bu kadar samimi olduğunu görüyordu. Ve bir kızında bu kadar yakın davrandığını görüyordu. Bunu izlerken Mehmet farkında olmadan gülümsüyordu.
Sonra kendine geldi.

Mehmet: Noluyor bana böyle. Neden gülümsüyorum ben.
Bu kız napıyor bana böyle.

Saadet:napıyo bilmiyorum ama iyi yapıyo.

Mehmet: ana. Sen

Saadet: evet oğlum. Herşeyi duydum. Sen galiba kıza aşık olmuşsun. Ama nasıl. Hiç kimseye acımayan,sevemeyen oğlum. Nasıl olduda aşık oldu. Hemde ilk kez gördüyü bir kıza.

Mehmet: aşık falan olmadım ana. Ve ben o kızı ilk kez görmüyorum.  adanaya geldiyim gün havaalanında bana çarpmıştı.

Saadet: anladım.
Ben o kızı çok beyendim oğlum. İyi kıza benziyor. Zaten babaannin kalbini çoktan kazanmışa benziyor.

Mehmet: ben acımasız,dugusuz,kalpsiz biri. O benim tam tersime benziyo. Ben onu hayatıma alarak mahv edemem. Onun için bu işi unutun.

Saadet: buna sen deyil kader karar veriyo oğlum. Kaderinizde varsa bir birinize aşık olup evleniceksiniz. Yok yoksa o zaman senin dediyin olur.

_________________________________________
Yeni bölümde görüşmek üzre💙😊


Güzel ve ÇirkinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin