Fatma:Sabah erkenden uyandım. Babaannem hala uyuyordu bende mutfağa gidip kahvaltı hazırladım. Üzerimi deyiştim. Saçımı topladım. Aşağı indiyimde babaannem uyanmış masada oturuyordu.
Günaydın Sultanım.Handan: günaydın güzel kızım senmi hazırladın.
Fatma: evet hadi kahvaltı edelim. Sonra benim çıkmam gerek
Handan : nereye
Fatma: Azade babaanneye söz verdim onun yanına gidicektim.
Handan: peki kızım
Kahvaltıları bitmişti Fatma masayı topladı,daha sonra mutfağı toplayıp çıktı.
10 dakika sonra Azade babaannenin konağının önümde arabasını durdurdu.
İndi. Arabada aldığı tatlıları götürüp Kapıda duran adamlara Azade babaannenin misafiri olduğumu söyledim onlarda kapıyı açtı. İçeri girdiyimde herkes Sedirde oturmuştu.Azade: kızım hoş geldin
Fatma: gidip elini öpüp alnıma koydum. Daha sonra diyer kadının elini öpüp başıma koydum. hoş bulduk Azade babaanne.
Azade: birşey istermisin
Fatma: yok sağolun ben tatlı getimiştim. Babaannem en sevdiyiniz tatlının baklava olduğunu söyleyince bende alıyim dedim.
Azade: ne zahmet etdin kızım.
Fatma: estafurullah ne zahmeti.
Gonca: sen dün babaannemi getien kızsın. İsmin Fatma Melekdi dimi.
Fatma: evet. Sende Gonca olmalısın.
Gonca: evet. Aslında dün çok şaşırmıştım.
Fatma: neden
Gonca: babaannem ilk kez bir başka arabada geliyordu. Ve ilk kez bir kıza yani yabancı bir kıza böyle yakın davranıyordu.
Fatma: neden ki.
Azade: aslında ben pek çabuk güvenen biri diyilim. Bir insan bana kendini güvemdirtmeli. Seninilk gördüyüm andan beri garip bir şekilde çabuk alıştım.
Fatma: aslında haklısınız. İnsan kimin nasıl karaktere sahip olduğunu bilmediyinden kimseyle yakınlık kuramıyo. İlk olarak tanımak gerek.
Saadet: çok haklısın kızım. Bu arada ben Saadet Goncanın Mehmetin anası. Azade babaannenin geliniyim.
Fatma: tanıştığımıza memnun oldum Saadet teyze.
Saadet: bende memnun oldum kızım.
Azade: kızım sen babaennenlemi kalıyorsun yoksa başka yerdemi.Fatma: aslında ben istanbulda ilemle kalıyorum yaz tatilimiçin babaannemin yanına geldim. Yani belki geri dönerim.
Gonca: peki sevdiyin sevgilin varmı yada bekarmısın.
Tam o sırada Mehmet içeri girdi. Fatmanım arkası dönük oturduğu için Mehmeti görmedi. Mehmetde Merakla annesine bakıyordu. Anne oğul kızın cevabını bekliyordu. Tabi diyerleride
Fatma: aslında hyır hiç sevdiyim sevgilim olmadı aslında ben istemedim. Babam için onun adını kormak için,onun adına leke gelmemesi için. Adım kötü çıkmasın diye hiç bir erkekler sevgili olmasım.
Kızın verdiyi cevap herkesi mest etmişti. En çokta Mehmetle Babaanneyi.
Azade: maşşallah
Gonca:Abi sen ne zaman geldin.
Demesiyle Fatma arkasını döndü gördüyü kişiyle şaşırmıştı. Bu adam havalimanında çarpıştığı adamdı.
Fatma: sen
Azade:kızım. Siz tanışıyormusunuz.
Mehmet: küçük hanım havaalanında bana çarpmıştı. Ordan tanıyo.
Fatma: özür dilemiştim. Acelem olduğu için çarpmıştım.
Ailedeki herkes ikilinin kavgasıne en çokta ilk kez bir kız bu kadar yakın olup, gözlerinin içine baka bildiyi için ikiliye şaşırıyorlardı
Azade:işte benim gelinim olucak kız bu. İlk kez torunuma karşı gelen ondan kormayan bir kız bu
Saadet: ilk kez oğluma karşı gelen onu kendine bağlayan biri vardı. Bu kız evet bu kız tam da aradığımız gelin adayıydı. Ama kızın gölnü olmadan bu iş yapılamaz.
Gonca: abi sen ilk kez biri sana bu kadar korkmadan gözlerine baka biliyor. İlk defa bir kız senden korkmuyor
Mehmet: Goncanın dediyi şeyle kendime geldim. Evet ilk kez bir kız benden korkmuyordu. Çekinmiyordu,dediklerime cevap veriyorudu. Ama neden hoşuma gitmişti. Nedem kızın gözlerine bakınca sanki herşey durmuş gibiydi hiç birşey duymuyordum. Yalnız böyle kalmak istiyordum bu kız bana napıyordu böyle.
Saadet:oğlumu ilk kez böyle görüyordum ilk kez bir kızın gözlerine bakıyordu. Etkilenmişe benziyordu. Bu kız kesinlikle Mehmetin geliceyi.
Fatma:bu adam neden bana böyle bakıyo. Peki benim kalbim neden böyle hızlı hızlı çarpıyo bu adam bana napıyo.
Yoksa hayır hayır yoksa aşık mı oluyorum. Ama tanımadığım birine nasıl aşık olabilirim ki._________________________________________
Yeni bölümde görüşmek üzre💙😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel ve Çirkin
Chick-LitMehmet: Güzel ve Çirkinin hikayesini bilirmisin. Fatma: evet de neden sordun. Mehmet: ben ordaki çirkinim. Eskiden kimseyi sevmeyen yalnızca kibirli ve acımasız biri. Benim cezamda kimseyi sevememek. Ama bir kız geldi Dünya güzeli bir kız eşi benz...