[Pov:Poco]
O metalciye fazlasıyla sinir olmuştum.. Neden sürekli aynısını yapıyordu ki?! Neden.. Neden bi kere olsun alay etmeden duramıyordu ki..?
Kulüsten hızlıca ayrılmıştım.. Bugünde draco tarafından alay edildikten sonra.. İç çektim sinirle..
"Tamam poco.. Sakin ol.. Aptal bir metalci için moralini bozamassın.. Ugh.."
Bir şekilde sakinleştirmiştim kendimi.. Saçlarımı düzelttim ve yavaşca yürümeye başladım..
...
Aradan birkaç gün geçti ve konser sonrasıydı.. Tabi yine o metalcinin buralara doğru gelceğinden adım gibi emindim. En iyisi sorgulamamaktı..
Kendi konserime yine kimse gelmemişti.. Tahmim ettiğim gibi.. Tabi herkes o kulak kanatıcı bir muziği olan metalcinin konserine heyecanla gittikleri için.. Ugh.. İnsanı rahatsız eden bir şeyi niye sevesin ki ruhunu dinlendiremezken?!
Gerçi bazen bir başıma olmak iyi oluyordu.. Sadece kendi muziğimi duymak.. Ruhumu rahatlatmak.. Bu aralar zaten bunun için çalar oldum. Zaten biri dinlemeye gelir miydi ki? Sanmam..
Gece sularıydı, etrafta kimse yok sanmıştım.. O Metalci de ortalıkta yoktu zaten.. Gelmemesini umdum.. Gelse yine muziğimle alay ederdi muhtemelen..
Yada konserlerime kimsesinin gelmemesi hakkında..
İç çektim, etrafı sessizlik çökmüştü.. Gitarımı koyduğum yerden alıp sahneye doğru ilerledim.. Kimsenin olmamasına rağmen..
Kimse yokken rahat olabilirdim. Kendime ufak bir tabure çekip oturdum.. Tam ayağımı yere vurmuş gitarımdan bir parça çalıcakken adım sesleri duyunca hemen kalktım..
"Draco.. Ugh.."
Onun geldiğine öyle emindim ki.. Buralara zaten çalışanlardan başka biri gelmiyordu aslında ama en çok gelen Draco oluyordu. Ya boş boş geziyor yada benimle alay etmeye geliyordu.. Her zaman olanlar..
Gitarımı elime aldım ve kulüse doğru ilerledim.. Beni görmemesini umdum.. Ta kii üstüme gölgesi düşene kadar..
"AH-"
Arkama baktım.. Sırıtarak bakıyordu ve elinde kendi gitarı vardı.. Gitarın sivri kısmını hafiften yere saplamış bir şekilde gitarına yaslanmıştı.. Bana doğru baktı..
"Oohh.. Birileri korktu bakıyorum da.?"
"K-korkmadım!"
"Agh neyse ne.. Benden kaçabilceğini mi sandın hmm? Bücür.."
Bücür demesi hayli sinirimi bozuyordu.. Evet kısa diyebilirdim ama yaş olarak sadece 1-2 yaş büyüktüm. Buna rağmen beni rahatlıkla ezikleyebiliyordu.. Zaten çoğunlukla kendimi de savunamıyordum..
"Y-yine ne istiyorsun draco? Dalga geçmekten bıkmadın mı?!"
Gülerek baktı..
"Aah.. Sakin ol bücür! Geziniyordum ve sana rastladım.. Hah! Bakıyorumda konserine yine kimse gelmedi ha? Yazık.. Pf.."
Kaşlarımı çattım.. Biliyordum bunun için geldiğini.. Beni yine her zamanki gibi köşede bıyere sıkıştırmıştı.. Rahatça alay etmek için..
"Bu muydu yani?? Sırf müziğim sevilmiyor diye benimle alay edemezsin Draco!"
Alaycı sırıtması çok sinirimi bozuyordu.. Yumruğumu sıktım yüzüne baktım..
"Zaten senin gibi aptal ve tek işi çalmak olan bir metalciyi nasıl severler ki?! Bunların hiç birine haketmiyorsu-"
Ben daha sözümü bitirmeden kafama yediğim darbeyle beraber draconun üstüne yığıldım.. Kafam.. Kafamdan kan geliyordu.. Bunu Draco yapmıştı.. Elini saçlarıma doğru attığında eli tamamen kana bulanmıştı..
Bunun için ölebilirdim belki.. Ve draco.. Bundan dolayı ömür boyu zindanlarda çürüyebilirdi...
Devam edicek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Rakibimsin." [Draco x Poco]
General Fiction[Kitap SMUT içerir.] Draco ve Poco, bibirlerine rakip olan iki şarkıcıdır ve draco aksine daha çok sevilmektedir.. yaşanan bir takım olaylarla beraber draco yavaş yavaş pocoya ısınmaya başlar ama Poco duygularından pek emin olamaz.. iyi okumalar..