Güven Sorunları

36 4 9
                                    

[Pov:Draco]

Poco yaşadığı o küçük kulübeye beni götürüp getirdiği malzemelerle beraber narince elimi sardı.. ardından eldivenimle üstünü kapadı.. Sıcak bir gülümsemeyle yüzüme baktı ve elini yanağıma koydu..yüzüm soğuktan buz gibiydi..

"Yüzün çok soğuk.."

"Biliyorum-.."

Yaklaşıp yanağımdan yavaşca öptü ve yanağımı okşamaya başladı.. Ama beni öpmesi yüzümü alev gibi yandırmasına yetiyordu.. Aniden onu o kızla gördüğümü hatırladığımda gerginlikten karnıma bir ağrı girdi.. Bıçak saplanmış gibi.. Kafamı başka yere çevirdim hafiften.. Poco  kafasını yana eğerek masum gözlerle bana baktı..

"Draco?-"

Kafamı ona çevirdim sakince..

"Neden böyle davranıyorsun-?"

Bi süre sessizlik oldu.. Konuşmadım.. Elimi yanağına koyduğu eline koydum ve hafif gülümsedim..

"İyiyim.. Merak etme.. Sadece--"

Kelimeleri düzgün ağzımdan çıkaramadım..

"Rahatsızım biraz.. O kadar.. Ahah-"

Ama pocoyu kandırmak kolay değil.. Dudaklarını büzüp homurdandı biraz..

"Beni o kızla gördüğün için değil mi?"

"Bekle sen nasıl-"

"Belli ediyorsun basbaya draco. Hareketlerinden belli.. Hadi ama.."

Bi süre kaşlarını çatıp bana baktı.. Ardından hafifce kıkırdadı ve parmağıyla burnuma dokundu..

"O kız ilgimi çekti mi sanıyorsun?"

Utançtan soğuk olan yüzüm dahada kızarmıştı.. Kaşlarımı çattım..

"Hayır hayır! Ben sadece.. Yani.. Ugh öyle düşünmedim!-"

Poco halime gülüyordu.. Uzun kızıl saçımdan bir tutam alıp yüzümü kapadım utançtan.. Bi süre sonra poco saçımı yana ittirdi..

"Ah draco.."

Yine aynı sıcak gülümsemeyle bana baktı ve kaskımın altından elini sokup saçımı okşadı.. Kıkırdadı..

"Hadi ama şöyle davranma.. Ve ben.. Sadece seni seviyorum-"

Bunu duyunca gözlerim parladı.. Poconun yüzüne baktım.. Poco saçımı okşamayı bırakıp alnımdan öptü parmak ucuna çıkıp..

"Kötü Ne düşünüyorsan sil hemen aklından tamam mı?"

Bi süre durdum.. Ardından hafiften kıkırdadım ve gülümsedim..

"Ah tamam tamam.. Sen öyle diyorsan.."

Bunları demesi bile kötü düşüncelerden uzaklaştırmıştı beni.. Yavaşca eğilip dudaklarından öptüm.. Oda karşılık verdi aynı şekilde..

...

Aradan 1-2 saat geçti.. Pocoyla starr parkın etrafında dolanıyorduk.. Poco gördüğü bir kediyi (kit) hemen sevmeye gitmişti.. Kedi onun bacağına sürtünüp duruyordu.. Pocoyu mutlu görmek çok güzeldi.. Eğilip kafasını kaşıdı..

"Aawh ne kadar tatlısın sen!"

Kıkırdadı.. Kedi bi süre sonra kaçıp gidince ayağa doğruldu..

"Off!"

Kıkırdadım.. Aniden elini kaldırıp birine el salladığında duraksadım.. Söylediği ismi duyunca buz kestim..

"Rakibimsin." [Draco x Poco]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin