[Pov:Elprimo]
O egolu, kendini birşey sanan metalciyi Amber ile iyi pataklamıştık.. Ne durumda olduğu umrumda değildi.. Arkadaşıma istediği gibi dokunma hakkını ona kim veriyordu? Ama orda sırf poco istedi diye durmuştum.. İstesem o piçin kaskını parçalardım..
Poco muhtemelen o pislik metalciyi evine bırakmaya gitmişti.. İçim rahat değildi.. Amberla barleyin mekanına doğru ilerlerken bana doğru baktı..
"Ah hadi ama dostum.. Onu iyi patakladık! İstese de birşey yapamaz ona!"
"O pislik metalciden herşey beklenir amber.. Tipinde hayır yok zaten amk! Pocoya kim bilir napar bu!"
"Ama poco daha fazla buna bulaşmanı istemiyor.. Sakin olur musun?-"
Sakin olamazdım.. Poco nerdeyse uzun zamandır dostumdu.. Böyle pis birinin ona istediği şekilde dokunması sinirimi bozuyordu..
"Ben gidiyorum.."
"Nereye lan-"
"O metalcinin evine."
"NE? PRİMO SAÇMALAMA BOŞVERSENE!"
"Sadece kontrol amaçlı.. Tamam mı? Geri dönerim.. Sen git barleyin mekanına.."
"Ugh.. Dikkatli ol bari."
Başka birşey demeden arkamı döndüm ve hızlı adımlarla ilerlemeye başladım.. Sinirim çok bozuktu o metalciye karşı.. Ya daha fazlasını yaparsa? Ugh.. Bu daha kötüydü..
Hızlıca yürümeye başladım ve onları bulmaya çalıştım....
[Pov:Draco]
O kaslı ve benden uzun olan herif resmen midemi deliyordu ve o yanındaki kadın.. Kaskımın boynuzunu paramparça etmişti.. Poconun arkadaşlarları nasıl bu kadar güçlüydü amk.
Poco beni evime kadar getirmişti.. Bu olanlara rağmen.. Beni zorla odama getirdi ve yatağa oturttu.. Aslında.. Bir bakıma biraz pocoya da sinirliydim..
"Bekle burda.. B-ben ilk yardım çantasını getireyim.."
Banyoya gidip ordaki dolaptan gördüğü ilk yardım çantasını alıp yanıma doğru geldi.. Ardından yanıma geldi ve kaskımı çıkardı.. Yüzümdeki yaraların hepsini halletmişti.. Burnum hala hafiften kanasada onda sorun yoktu.. Mideme yediğim tekmeyle beraber hafif morarmıştı.. Poco karnımı açıp morarmış yere de pansuman yapıp kapattı.. Ardından yüzüne doğru baktım.. Belinden doğru tuttum ve onu kucağıma oturttum aniden..
"Bunları anlattın.. Değil mi.?"
Poco tedirgin bir ifadeyle yüzüme baktı.. Bacakları titriyordu.. Elimi bacağına koymuştum.. O an biraz daha titremeye başladı..
"Evet.. Ben.. Üzgünüm ama anlatmam gerekiyordu.."
Poco onu kucağıma aldığımda ne yapcağımı anlayınca duraksadı biraz..
"Draco.. Yapma lütfen.. Zaten bacaklarım titriyor.. Yalvarırım yapma.."
Hafiften sırıtarak baktım.. Fakat hala pocoya sinirliydim biraz anlatmasından dolayı.. Orda cidden midem delincekti amk. -
Elimi poconun beline doğru koyup kendime bastırdım ve yüzüne baktım..
"Üzgünüm bücür.. Zaten sinirim bozuk..fazlasıyla."
Bunu diyip yavaşça dudağından öptüm ve ardından dilimi diline dolayarak öpmeye başladım sertçe.. Poco geri çekilmeye çalışsada sonrasında karşılık vererek ellerini omzuma koydu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Rakibimsin." [Draco x Poco]
General Fiction[Kitap SMUT içerir.] Draco ve Poco, bibirlerine rakip olan iki şarkıcıdır ve draco aksine daha çok sevilmektedir.. yaşanan bir takım olaylarla beraber draco yavaş yavaş pocoya ısınmaya başlar ama Poco duygularından pek emin olamaz.. iyi okumalar..