Değişen Tavır

113 23 53
                                    

[Pov:Draco]

En son ne olduğunu pek hatırladığım söylenemezdi.. Sadece kafamı koyar koymaz uyuduğumu hatırlıyorum.. Ve bir sıcaklık.. Birine sarılıyormuş gibi..

Gözlerimi açtım.. Derken yanımdaki pocoyu fark etmemle yüzümün kıpkırmızı kesilmesi bir oldu.. Hemen koltuktan fırladım..

"AH-"

ağzımı kapadım elimle.. Uyandırmak istemedim.. Agh lanet.. Neden böyle hissediyordum ki..? Kalkıp bir sandalyeye oturdum.. Gitarımın sivri ucunu yere sapladım ve otururken ona yaslandım.. Poco uyurken ona baktım.. Ona bakarken garip hissediyordum.. İstemsizce..

"Hmh.."

Pocoya bakarken istemsizce yüzüm kızarıyordu.. Neden bilmiyorum.. Ugh.. Ama uyurken çok sevimliydi.. Hafif sırıtarak ona baktım.. Bu olanlardan sonra hala pişmanlık duyuyordum ama niye ona bakarken öyle hissettiğim hakkında gram bir fikrim yoktu..


[Pov:Poco]



En son Draco ile uyuya kalmıştım onun beni yanına çekmesiyle.. Benimde uykum olduğundan hemen uyumuştum.. Gözlerimi açtım. Şapkam kafamdaydı. Gözlerimle etrafa baktım ve hafif doğruldum.. O esnada draconun bana sırıtarak baktığını fark ettiğinde duraksadım.


"Uh-"


Hafiften kıkırdadı.. Yanıma yaklaştı ve yüzümü tuttu.. Yüzüm hafiften kızardığını hissettim..

"Vaay.. Birileri uyanmış bakıyorumda.."


Birşey diyemedim bir süre.. Aniden tekrardan geriye doğru yattım fark etmeden.. Bacaklarım kapalıydı.. Aniden draco üstüme doğru geldiğinde duraksadım.. (Draco hızlı.)


"H-ha- napıyorsun s-sen? -"

"Hah.. Birşey yaptığım yok..~"


Güldü.. O esnada kafamdaki şapkayı yavaşca çıkarmasıyla yüzümün yanması bir olmuştu.. Yüzüne doğru baktım. Niye böyle yapıyordu ki..? Biz.. Onunla rakiptik.. Durduk yere nolmuştu buna.. Amacı neydi ki?!


"Draco çekilir misin..-"

"Yoo.."

"Ne demek yo?! Çekil üstümden! Hem.. Hem ben bakireyim!"



Bunu aniden dediğimin farkındaydım ama draconun amacının kesin olarak düşündüğüm şey olduğunun farkındaydım.. Hafif yüzüme yaklaştı..


"Ne o.. Korkuyor musun.?~"

"Draco aptal mısın!? Bu da nerden çıktı şimdi?! Hem.. sen benim rakibimsin! Düşmanımsın!.."



Bunları desem de boşaydı.. Yüzüme daha da çok yaklaşmasıyla yüzümün dahada yanması bir oldu..

"İnan umrumda değil poco..."

"..."



Sırıttı..Öyle dediğinde sessizleştim aniden.. Bunu neden yapıyordu ki.? Anlam veremiyordum.. Bunu eğlence için mi yapıyordu..? Yoksa başka bir şey mi.. Ugh.. Aptalca düşünmeyi kes poco!

Bi süre sessiz kaldım.. Kafamı başka tarafa çevirip hafiften yüzünü ittirdim..


"D-draco.. Burda olmaz.. Belki konserde sonra.. Hm? Lütfen.. Çekil üstümden-"



Bunu diyerek hayatımın hatasını yapmış gibi hissettim.. Draco bi süre duraksadı.. Ardından üstümden çekildi yavaşta.. O kalkınca fırsat bilip bende yavaşca doğruldum.. Bana baktım..


"Ah.. Konser sonrası görüşürüz o zaman.. Bücür~"


Göz kırptı.. Ardından klüsün kapısına doğru ilerledi ve ordan ayrıldı.. Bi süre ayakta durdum öyle.. Ardından koltuğa doğru oturdum ve kafamı öne eğdim.. Yüzümün her tarafı alev gibi yanıyordu..


"N-niye öyle dedim ben?! Ughh... Şimdi gitmek mi zorundayım..??.."



Evet zorundaydım maalesef.. Bir sözü tutmamak saygısızlık olurdu.. Ama bu söz rakibimeydi.. Ve daha farklı bir amaç için..

Ama.. O benim rakibimdi.. Düşmanımdı.. Şarkılarımı çalmaktan başka birşey yapmıyordu.. Ama.. Durduk yere nolmuştu buna..? Rakiptik biz.. Ayrıca onun altında olmak kulağa korkutucu geliyordu..

Yapacak birşey yoktu.. Ertesi gün derin bir iç çekerek onun konserine gittim. Her ne kadar muziğine nefret duysam bile...

Devam edecek...

Bölüm kısa olduysa kusura bakmayın.. Eğer bölüm 10 oyu geçerse SMUT bölüm yayınlanacaktır...👊

"Rakibimsin." [Draco x Poco]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin