İstem dışı

109 16 44
                                    


[Pov:Draco]

...

Poconun öyle demesinden sonra gitarın sivri kısmıyla kafasına sert bir darbe geçirdim.. Vurmamla beraber kollarıma düşmüştü..

"Laflarına dikkat etsen iyi olur bücür..ha?"

Elimi saçlarına attığımda biraz duraksadım.. Elimi geri çektim ve elime baktım..

Kan.. Ah hayır hayır..

Elimin tamamı kan olmuştu.. Kan damlaları yere damlamaya devam ediyordu.. Bunu ben yapmıştım..

Hayır hayır.. Eğer biri bunu görürse sonum zindan olurdu. Üstüne poconun ölme riski bile vardı.. O an ne yapcağımı şaşırdım.. Gitarımı kenara koyduğum gibi pocoyu kucağıma aldım ve etrafa bakındım.. Yardım edebilcek biri olmalıydı..

"HEEY! BİRİSİ YOKMU?! AGH LANET!"

Bi süre etrafa baktım.. Son anda çalışanlardan birini görüp ondan yardım istemeye gittim.. Yürürken poconun kafasından kan damlamaya devam ediyordu..

"BİRİNİZ YARDIM ETSİN.!"

...

Birkaç dakika içerisinde pocoyu hastaneye yetiştirebilmiştim.. Hastane odasındaydık. Poconun bilinci hala kapalıydı.. Kolunda serum, kafasında ise sargılar vardı.. Tam kanayan yerden..

O sırada odaya gelen doktorla konuşuyordum..


"Durumu nasıl..?"

"Kafasındaki kanama zor durdu.. Fazla ağır bir darbe almış. Şuan uyanmasını bekleyeceğiz.."

"Peki.. Ne zaman taburcu edersiniz.?"

"Onunla alakalı pek birşey diyemem. Hastanın durumuna bağlı olan birşey o.. Geçmiş olsun.."

Doktor odadan çıktığında yatağın başındaki sandalyeye oturdum.. Kafamı öne eğdim..

"Naptım ben böyle.."

Rakibim için neden endişelendiğimi bile bilmiyordum. Ama istemsizce kötü hissediyordum.. Gitarla birinin kafasına vurmak nedir amk. Hemde sivri kısmıyla..

İşi garip kısmı, benden başka kimse ziyarete gelmemişti ve bunu garipsemiştim. Evet poconun konserlerine çoğunlukla birileri gelmiyordu.. Hatta hiç.. Ama hiç mi önemseyen yoktu.?

Neden kaldığımı bende bilmiyordum. Bedenim değil, kalbim istiyormuş gibi.. Onu burda yalnız bıraksam daha kötü olabilceğini hissetmiştim.. O yüzden ordan ayrılmadım.

Aradan 1 saat falan geçmişti.. Yarın konser vardı.. Tam uyuklamaya başlıyacağım sırada poco ismimi mırıldandı.

"Draco.."

O esnada kendime geldim, yerimden kalkıp pocoya döndüm..

"Poco sen.. İyi misin.?"

Kolundaki seruma baktı.. Aniden refleks olarak eli kafasına doğru gitmişti.. Bana doğru baktım..

"İyiyim.."

Aniden kafasını başka yere çevirdi..

"Sen gidersen daha iyi olucam."

Öyle söylediğinde duraksadım biraz.. Ah doğru ya.. O gitarı kafasına ben vurmuştum.. Bunu zaten biri öğrenirse zindanlarda çürüyebilirdim.. Cidden..

O esnada doktor gelmişti ve birkaç kontrol yaptı.. Kontrol yapmaya gelen kadın gülümsedi..

"Yarın taburcu olabilirsiniz! Durumunuz gayet iyi.!"

"Rakibimsin." [Draco x Poco]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin