Rakip..? [SMUT Bölüm]

152 16 51
                                    

OLM SMUT DEDİK TEK GÜNDE 11 OY OLMUŞ AMİNAKOYİM.

Neyse.. Sözümüzü tutmak gerekir dimi? :3

Smut sevmeyen lütfen okumasın.

İyi okumalar...


[Pov:Poco]

...

O gün her ne kadar metalden nefret etsem de Draconun konserine gittim.. Kulak kanatıcı olmasına rağmen.. Ama özellikle o sözüm için.. Uf.. Neden öyle dediğimi gram bilmiyordum..

Konser bitmişti.. Derin bir iç çekerek Draconun olduğu klüse gittim.. Kapıda isminin yazmasından anlaşılıyordu zaten onun olduğu.. Öncesinden fark etmeden gelmiştim zaten buraya..

Derin nefes aldım.. Kalbim hızlı hızlı atıyordu.. Ben.. Ben bunu ilk defa yapıcaktım.. Nasıl bir his olcaktı ki.? Ayrıca.. Ayrıca rakibimle.. Saçmalık..

Kapıyı tıklattım.. İçerden "gir" Diye bir ses gelince yavaşca kapıyı araladım.. Draco aynanın karşısında oturmuş kızıl saçlarını düzeltiyordu.. İçeri girdim kapıyı kapatmadan..

"Draco.. Uh.. Harika çaldın!"

Gülümsedim.. Draco gelenin ben olduğunu fark edince bana döndü..

"Ah, poco.. Sende mi ordaydın.? Sağol.."

"Hmhm.."

Kafamı salladım evet anlamında.. Draco sandalyesinden kalktı.. Hafif sırıttı ve üstüme doğru geldi..

"Uuh--"

Hafiften titredim.. Tam geri çekilceğim sırada aniden arkamdan duran koltuğa sırt üstü düşünce irkildim.. Draco baktım tırsa tırsa..

"D-DUR DAHA HAZIR DEĞİLİM--"

Draco o esnada kapıyı kilitledi.. İyice titremeye başladım o an.. Yavaşca üstüme doğru gelmesiyle beni altına almıştı.. Kafamı koltukta duran yastığa koydum. Sırt üstü yatıyordum.. Draco ise tam üstüme gelmişti..

"Ahh.. Birileri korkuyor bakıyorumda hmm..??"

"B-ben.. D-draco kes şunu! Bakireyim a-anlamıyor musun?!"

Bu onun umrunda değil gibiydi.. Yüzüm alev gibi yanıyordu yine..

"Hem.. Sen benim rakibimsin! Düşmanımsın!"

"Umrumda mı sanıyorsun~"

"BENİM UMRUMDA SENİ LANET OLASI!"

Her ne kadar kötü kelime kullanmak istemesemde ağzımdan kaçtı istemeden.. Bu draconun hoşuna gitmiş olucak ki güldü hafiften..

Daha önce kimseyi öpmemiştim. Dedim ya.. Bakireydim. Nasıl bir his gram fikrim yoktu.. Korkuyordum.. Draco yüzüme doğru yaklaştı ve sırıttı..

"Korkuyor musun.?"

Bi süre sessiz kaldım..

"Hmhm.."

Kafamı evet anlamında salladım hafiften.. Nasıl bir his olduğunu bilmediğimden korkuyordum. Draco kıkırdadı hafiften..

"Sadece.. Gözlerini kapat. Ve bana bırak.. Tamam mı.?"

".. Tamam..."

Kısık sesle söyledim.. Gözlerimi sıkı sıkı kapattım.. Bi süre sonra draconun dudaklarını dudaklarımda hissettiğimde bütün yüzümün alev alev yandığını hissettim.. Öpmeye devam ediyordu.. Neden bilmiyordum ama.. Bir andan garip, bir andan hoş bir histi.. Yavaşca karşılık verdim.. Karşılık vermemi sevmiş olucakki dilini dilime dolayı öpmeye devam ettim.. Ellerimi yüzüne koydum öperken.. Hoşuma gitmişti.. Bi süre sonra soluklanmak için geri çekildiğinde yüzüme baktı.. Yüzüm kıpkırmızıydı..

"Ahah.. Sevdin mi..?"

"..."

Sessiz kaldım yine bir süre..

"Sevdim.."

Kısık sesle konuştum.. Bu draconun hoşuna gitmiş olucakki tekrardan üstüme geldi ve beni tekrardan öpmeye başladı.. Aniden belimden tutup kendisine bastırmasıyla irkildim.. İtmeye çalışsamda boşaydı.. Elini pantalonuma koymuştu.. Her ne kadar elini itmeye çalışsamda aniden pantalonumu indirdi öpmeye devam ederken.. Yüzüm kıpkırmızıydı.. Halen bacaklarım kapalıydı.. Draco öpmeyi bıraktıktan sonra bi süre duraksadım..

"Draco.. Bunu yapmamız ne kadar doğru? -"

"Oh-"

Bi süre duraksadı..


"Bilmiyorum.- ama.. Emin ol kimse bilmeyecek..~"

Sırıttı ve elini siyah dalgalı saçlarıma koydu.. Hafiften kafamı başka yere çevirdim..

"Şimdi.. Ne yapmam gerekiyor?.."

"Bacaklarını aç.."

Bir süre durdum..ardından dediğini yapıp yavaşca bacaklarımı araladım.. Draco sırıtmaya devam ediyordu.. Gözlerimi kapadım sıkı sıkı.. Draco kendi pantolonunun fermuarını açıp aletini çıkarmıştı.. Korkudan titriyordum.. Önce yavaşca girdi.. Aniden içime kalın ve sert birşeyin girmesiyle istemeden inledim..

"Ah~!"

Hemen elimle ağzımı kapadım.. Bu his.. Bi garipti.. Canımı acıtıyordu.. Ama.. Bir bakıma sevmiştim.. Draco başta yavaşca git gel yapmaya başladı.. Aniden biraz hızlandı.. İçimdeki o şeyi hissedebiliyordum.. İnlememek için öyle zor duruyordum ki..

"M-mmh~ Ahh~"

Bacaklarım titriyordu.. Draco aniden hızlanınca inledim sesli bir şekilde..

"AHHM~ D-draco! Yavaşla lütfen!.."

Beni dinlemiyordu.. Bacaklarım titremeye başladım.. Tam tekrar sesli bir şekilde inlemek üzereyken Draco aniden beni öpünce hemen karşılık verdim.. Yakasından tuttum ve beni sertçe öpmesine izin verdim.. O bir andan beni öpüp bir andan içimde git gel yaparken boşaldım aniden.. Yüzüm kıpkırmızıydı.. Utanmıştım fazlasıya.. Öpmeyi bıraktı ve alaycı bir ifadeyle yüzüme baktı.. Kaşlarımı çattım..

"K-komik deği-"

Ben daha sözümü bitirmeden aniden beni yüz üstü çevirdiğinde duraksadım.. Aletini önce sertçe girişime dayadı.. Aniden aletini sertçe içime soktuğunda inledim sesli bir şekilde..

"A-AHH~ D-DRACO~!"

El bileklerimden tuttu sert bir şekilde.. Hareket ettiremiyordum.. O bütün aletini girişime okup sertçe git gellerini sürdürüyordu.. İnlememek elde değildi.. Aniden hızlandığından teni tenime değiyordu..(🤨)

"D-DRACO! Y-YAVAŞLA~ A-AHHM~~"

Beni yine dinlemiyordu.. Gözlerim yukarı kayıyordu istemeden. Dişimi sıktım.. Bir andan acıtıyor, bir andan hoşuma gidiyordu.. Tek eliyle iki elimi tutuyordu.. Diğer eliyle siyah saçlarımı kavradığında irkildim.. Parmaklarında demir yüzükler ve bandajlar vardı.. Demir yüzükler canımı yakıyordu biraz.. Saçımı kavramasıyla beni kendisine daha sert bir şekilde bastırması bir olmuştu..

"M-MMH~"

Bacaklarım titriyordu hala.. Bi süre sonra draconun el bileğimi tutan eli gevşemişti.. Yavaşca elimi bıraktı ve aletini içimder çıkardı.. Fermuarını kapadı..

"Ah.. İlk seferindi değil mi.?"

"Evet.. İlk seferimdi."

Gözlerim dolmuştu.. Aniden Draco beni yanağımdan öpünce yüzüm kızardı.. Yavaşca yanıma uzandı..

"Ama sevdin.. Değil mi.?

Kıkırdadı hafiften.. Yaklaşıp sarıldım ve koltuğun kenarında duran çarşafı üzerimize serdim..

"Sevdim.. Sağol.."

İlk seferim de olsa istemeden hoşuma gitmişti.. O şekilde uyuya kalmıştık beraber.. Rakibimle böyle birşey yapmak her ne kadar saçmalık ta olsa..

Devam edecek...

Sözümüzü tuttuk hadi bakalım :>...

Bu bölüm 15 oyu geçerse yeni bir SMUT bölüm gelicektir.



"Rakibimsin." [Draco x Poco]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin