Sahnede Tek

133 18 32
                                    

[Pov:Poco]


Aradan birkaç gün geçti. İkimizde hala kendi işimizle uğraşıyorduk.. Müzikle yani..Ama ben.. Hala yalnızdım.. Sahnede tektim.

O gece gitarımla beraber sahnedeydim. Kimsesiz.. Sadece ölü ruhlar beni duyabiliyordu.. Onun dışında yalnızdım..

Gitarımı elime aldım. Kendime küçük bir tabure çekip oturdum.. Ayağımı arada bir yere vurarak ritim yaptım ve meksika tarzı bir muziği gitarımla çalmaya başladım.. Gözlerimi kapadım.. Kimseyi görmek istemedim..duymak istemedim..sadece kendi muziğimin rahatlatıcı melodisini duymak istedim.. Kimsenin karışmamasını.. Sadece kendim olmak istedim...

Muziği bitirdiğimde bir alkış sesiyle irkildim ve hemen gözlerimi açtım. İlk başta gece karanlığıyla etrafta birini göremedim. Kafam karışmıştı.. Sonrasında köşedeki uzun kızıl saçlı metalciyi görünce duraksadım. Bu.. Draco.. Burda ne arıyordu ki?? Ben çalarken.. Beni mi dinlemişti? Yine dalga mı geçcekti..?

Bu soruları aklımdan çıkaramıyordum..




[Pov:Draco]

Tekrardan konser işlerime geri dönmüştüm ama bugün bitkin düşmüştüm.. fazlasıyla.. Ama gidipte uyumak istemiyordum bir bakıma.

Konser sonrası etrafta öylesine dolanırken poconun olduğu sahneye doğru geldiğimi fark etmemiştim. Aniden kulağıma hoş bir melodi gelince duraksadım. Bu.. Nerden geliyordu şimdi?

Bunu.. Poco mu çalıyordu.?

Yavaşca ilerledim.. Aniden sahnede tek başına gitarını çalan pocoyu fark ettim. Tabureye oturmuş bir şekilde çalıyordu gitarını.. Nedense.. Nedense melodisi çok hoştu.. Onu dinlerken gözlerim parladı..

"Ah.."

O şarkıyı bitirince alkışlamaya başladim dayanamayıp. O sırada poco aniden bana bakınca yüzüm kızardı.

"Eh-"

Elimi enseme koydum..

"Gayet.. İyiydin! Ahah.. Bravo!"

Tekrar alkışlayarak tezahürat ettim. Aniden poco hızla klüseye gidince duraksadım.

"Hey?! Nereye?!"

Benim yüzümden gittiğini düşündüm.. Sonuçta sürekli muziğiyle alay ediyordum.. Ama bu sefer öyle değildi..

Cidden hoşuma gitmişti..


[Pov:Poco]


O.. Neden burdaydı? Üstüne tezahürat etmesi yüzümü yakıyordu.. Kafamı iki yana sallayıp kendime geldim ve hemen kulüse ilerledim.. Aynada kendime baktım..

"Ah hadi ama.. O neden burda?.. B-beni mi dinlemiş..?"

Ben bunları düşünürken aniden üstüme bir gölge düşmesiyle irkildim.. Dracoydu gelen.. Aniden karnına doğru sert bir şekilde vurdum.

"OW-"

Biraz geri çekilmişti.. Aniden ona döndüm.

"APTAL MISIN SEN? A-"

İlk kez bağırarak tepki vermiştim.. Aynı zamanda kötü bir kelimeyle.. Geri çekildim panikleyerek ve bir elime ağzımı kapadım.

"Ö-ÖZÜR DİLERİM--"

acıyla karnını tuttu.. Ondan sonra bana baktı..

"S-sorun değil-- ow-"

Bana doğru tek kaşını kaldırarak baktı..

"Neden gittin aniden.? Çok.. Güzel çalıyordun.-? "

Öyle demesi garibime gitmişti.. Ne yani.. Müziğimi mi beğenmişti.? Bu.. Dracodan beklencek birşey değildi.. Sonuçta taklit ediyordu. Haksız mıyım? Ama istemsizce yüzümün yanmasına neden oluyordu.. Anlayamıyordum..

Bir bahane üretmem lazımdı ama yalan söyleme konusunda pek iyi olduğum söylenemezdi. Gergin bir gülümseme takındım..

"B-benim.. Uh.. Aklıma başka şarkı gelmedi Ahah.. Bide... Uhhh--"

Bi süre durdum..

"Ah, evet! M-midem bulandı! Ahah--(çaresizlik)"

Gergince gülümsedim.. Bir şekilde ikna etmiştim heralde..

"Sen.. Neden burdasın.?"

Elini ensesine koyup bana baktı..

"Uh.. Konser yeni bitti. Geziyordum öylesine ve.. Ehh.. Kendimi müziğini dinlerken buldum ahah.."

Yüzüm daha kızardı.. Ah tanrım.. Neden böyle oluyordu??!

"D-draco.. Gider misin acaba? Lütfen.."

İtmeye çalıştım. Ama fazlasıyla bitkin duruyordu.. Konserlerinden dolayıydı muhtemelen. O haline acımıştım istemsizce..

"Y-yada dur! Dinlenmen lazım!"

Dracoyu kulüs içinde olan koltuğa doğru sürükledim ve oturttum.. Yatmamakta biraz ısrarlıydı..

"Poco.. Ben iyiyim gerek yok-"

Tam kalkmak için doğrulduğunda kafası yastığa düşmüştü.. Biliyordum.. O fazlasıyla yorgundu..

"Sen.. Uyu.. B-benim gitmem lazı-"

Tam gideceğim sırada kolumdan tutmasıyla irkildim.. Gözlerini kapamıştı bile ama hala uyanıktı..

"Gitme.. Poco.."

O an duraksadım.. Hayır hayır.. Yanına yatamazdım onun. Ben.. Neden rakibimin yanına yatıyım?! Sadece o anki haline acıdığımdan onu içeri almıştım..

Aniden kolumdan tutup yanına çekmesiyle yüzüm kızardı.. Ama sarıldığı an boğuluyor gibi hissettim..

"Uff! Gitar yağı ve alkol kokuyorsun! Pis metalci!"

Bu onun umrumda değil gibiydi.. Uykusu vardı fazlasıyla. Ve birine sarılmak istiyor gibiydi..

"Lütfen.. Gitme.."

O an biraz duraksadım ve iç çektim.. Mecbur sarılmasına izin verdim.. Bende yavaşca geri sarıldım.. Gözlerimi kapadım.. Garip hissettim istemsizce..


"Bunu.. Kimse bilmiycek.. D-duydun mu..?"



Devam edecek...

"Rakibimsin." [Draco x Poco]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin