Hadi kıyamadım bölümü erkenden atıyorum.. Bu aralar kafa dağıtmaya ihtiyacım var o yüzden yazmak istedim..
Bu bölümdeki bazı fikirleri @fang_iniz ve D3ab62 hesaplarından biraz ilham alarak yaptım.. Bu fikirler için onlara teşekkür ediyorum..
İyi okumalar <3
[Pov:Draco]
En son olanlar tamamen aklımdaydı.. Fazlasıyla zevk almıştım..eheh.. Beraber uyuya kalmıştık kanepede..
Ta kii uyanana kadar..
Ufak bir çığlık sesi duymamla aniden irkilerek uyandım ve kanepeden düşerek yere kapaklandım sert bir şekilde..
"OW-"
Gözlerimi ovuşturdum.. Poco kaşlarını çatmış bir şekilde bana bakıyordu ve yüzü kıpkırmızı olmuştu..
"S-SEN YANIMDA MI U-UYUDUN?! V-VE.."
Olanları hatırladığında sustu bir süre.. Yavaşca ayağa kalktım ve pocoya baktım..
"Bağırmasana! Hatırlamıyor musun olanları?!.."
".. Evet.. Hatırlıyorum.. Lanet olsun ki hatırlıyorum.."
Yüzü kıpkırmızı olmuştu utançtan ve sinirden.. Pantolonunu giydi ve ayağa kalktı.. Bana baktı sinirle..
"İ-istediğini.. Aldın mı.? Gidiyorum ben.."
Tam şapkasını alıp kapıya gitceği sırada onu durdurdum.. Aklıma bir fikir gelmişti.. Ne kadar uygun bir fikir bilmiyordum ama umrumda değildi..
"Sana bir teklifim vaar..~"
"Uh.? Ne teklifi..?"
Pis pis sırıttım.. Yavaşca üzerine doğru geldim ve onu duvarla arama aldım aniden..
"Hmh.. Eğeerr.. Benimle bir gece daha geçirirsenn.."
"NE? SENİNLE TEKRAR SEVİŞMEK İSTEMİYORUM!"
Çenesinin altından tuttum aniden ve yüzünü kendi yüzüme çevirdim..
"Bi dinle bücür. Sözümü kesme."
"..."
Yutkundu.. Tamam anlamında kafasını salladı ve tekrar konuşmaya başladım..
"Hmhm.. Dediğim gibi.. Kabul edersen sana belirli bir miktarda para verebilirim~ ne diyorsun bücür.?"
"Bana bücür demeyi kes öncelikle."
"Ah tamam tamam.. Pekala.. Ne diyorsun bakalımm~?"
Sırıtmaya devam ettim.. Poconun paraya ihtiyacı olduğunu bilmiyordum daha tabi.. Kafasını salladı hafif hafif..
"İyi.. Kabul. Ama çek şu elini yüzümden.."
Kıkırdadım.. Yavaşca yüzünü bıraktım ve geri çekildim..
"Pekalaa.. Yarın benim evimde ol bücür.. Sana konum atarım."
Göz kırptım gülerek.. İç çekti sinirle..
"Tamam.. Anladım.. Ughh.."
El salladı ve şapkasını alıp gitti.. O gidince sırıtmaya devam ettim hafiften.. Aynanın karşısına oturdum..
"Az önceki birkaç dakikalık birşeydi.. Ama.. O gece benim olucak! Hah!"
Güldüm.. Tek yapmam şey yarını beklemekti.. Hazırlandım ve ceketimi giyip klüsten çıktım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Rakibimsin." [Draco x Poco]
General Fiction[Kitap SMUT içerir.] Draco ve Poco, bibirlerine rakip olan iki şarkıcıdır ve draco aksine daha çok sevilmektedir.. yaşanan bir takım olaylarla beraber draco yavaş yavaş pocoya ısınmaya başlar ama Poco duygularından pek emin olamaz.. iyi okumalar..