...
[Pov:Poco]
En son hatırladığım kafamı draconun göğsüne yaslayıp uyuya kalmamdı..
Sabah saat 8-9 civarı dracodan önce kalkmıştım.. Yanımda uyuyan dracoyu fark edince yüzüm kızardı..
"Uh.."
Bi süre dalgınlaştım..yavaşca doğruldum.. Kalktığımı hisseden draco gözlerini araladı ve kafasını kaldırarak bana baktı.. Sırıttı hafiften..
"Günaydin bücür~"
Draconun uyandığını fark ettiğimde irkildim.. İç çektim.. Bana bücür demesi çok sinirimi bozuyordu.. Alt tarafı boyum kısaydı ben napabilirdim? Dracoya baktım göz ucuyla..
"Sanada.. Draco."
Bacaklarım deli gibi titriyordu yine.. Oturur pozisyona geldim..
"Ben.. Gitsem iyi olucak.."
"Hm? Saat daha erken değil mi.? "
O esnada Draco da kalktı ve bana baktı..
"Anladım.. Ama.. Dün gece fena değildin bücür~"
Yüzüm kızardı o öyle söyleyince.. Kafamı başka yere çevirdim..
"K-kes sesini.."
"Ah tamam tamam.."
Aradan birkaç dakika geçti.. Üstüme dünki hırkamı da giyip kapıya doğru yöneldim.. O esnada Draco beni durdurdu..
"Hey.."
"Hm?-"
Gözlerimi kırpıştırarak yüzüne baktım.. Draco son anda birşey diyceği sırada vazgeçmişti.. Kolumu bıraktı ve kafasını başka tarafa çevirdi..
"Hiç birşey.. Uh.. Anlaştığımız gibi.. Parayı sana veririm.."
İlk başta anlam veremedim.. Omuz silktim ve kafamı salladım..
"Sağol.. Sanırım.."
Kapıya giderken bana el salladı.. Ardından bende el salladım ve ayrıldım ordan..
Konuşcak birilerine ihtiyacım vardı.. Bu konu hakkında.. Ama birine anlatmak ne kadar doğru olurdu bilmem.. Olay çıkmasından korkuyordum.. Ama.. Birilerine güvenebilirdim sanırım...
Elprimo ve Amber...
Onlar en çok güvendiğim iki dostum.. Elprimonun güreş maçları olduğundan, ve amberın ateş gösterileri olduğundan sadece hafta sonu görüşebiliyorduk.. Bugün de cumartesiydi zaten..
Onlar boş zamanlarında barleyin barında olurlardı.. Belki yine ordadırlar diyerek oraya doğru gittim. Ama zar zor.
Draco resmen içimi parçaladığından bacaklarım titriyordu.. Zor yürüyordum..Birkaç dakika sonra barleyin barına varmıştım. Burdaki çoğu insan çok kafa dengi insandır. Buraya gelip gitarımı çalardım bazen ama gitarım yanımda değildi şuan..
Yavaşca içeri adımladım...
Biraz etrafa bakındım.. Ardından bir masaya oturmuş gülüşerek sohbet eden primo ve amberi fark edince mutlu oldum.. Uzaktan el salladım.. Elprimo beni fark edince mutlulukla el salladı.
"Poco! Dostum! Gel buraya!"
"Ah! Poco mu gelmiş?!"
Amber da arkasına doğru baktı.. Beni fark edince gülümsedi ve el salladı.. yanlarına gidip oturdum.. Tam banada bir içki söyliycekleri zaman onları durdurdum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Rakibimsin." [Draco x Poco]
قصص عامة[Kitap SMUT içerir.] Draco ve Poco, bibirlerine rakip olan iki şarkıcıdır ve draco aksine daha çok sevilmektedir.. yaşanan bir takım olaylarla beraber draco yavaş yavaş pocoya ısınmaya başlar ama Poco duygularından pek emin olamaz.. iyi okumalar..