Kapı tıklanma sesleri ile uyandım. Tak! Tak! Tak! diye çalan kapımı kim olduğunu merak ettim.
"Ne oluyor?" dedim yatağımda doğrulmuş bir şekilde kapının arkasına seslenirken .
"Çağla Hanım 12 dakika içerisinde 3. Salona inmelisiniz." Dedi arkadaki ses.
"İyide orası nerede ben bilmiyorum." dedim.
"Ben sizi götürüm hanımefendi." dedi.
Tam gitti derken bir daha bana seslendi.
"Çağla Hanım bir de telefonunuzu salona getirmeniz gerek."
"Tamam."
Üzerime beyaz bir gömlek altına siyah bir pantalon giymiştim. Telefonumu alıp cebime koydum. Kapıyı açtım. Kapıda bir adam bekliyordu.
"Buyrun hanımefendi." Diyerek yolu gösterdi.
Salona vardığımda yine şaşırdım. Ama beni şaşırtan şey dün ki anlaşmayı imzaladığımız odanın aynısıydı. Biraz daha büyüktü ve biraz daha ekipman vardı.
Adam salondan çıktı ve 5 kız artı Koray Bey buradaydı. Elinde 5 tane kağıt vardı. Elindeki kağıtları bize dağıttı.
SABAH
Bir adet haşlanmış yumurta
Bir adet çavdar ekmeği
Ezilmiş avakadoÖĞLEN
Badem
MeyveAkşam
Et
Bol yeşillikli salataDiyet programının verdiği şoku atlatamamışken aşağıdaki günlük program beni çıldırtmak üzereydi
6.00 da kalk
6.15 - 7.30 spor
7.40 - 8.40 plates
8.50 - 8.55 soğuk duş
9.00 - 9.10 kahvaltı
9.15 - 10.05 vücut kontrolü
10.10 - 11. 30 fotoğraf çekimi
11.35 - 11. 50 öğle yemeği
12.00- 13.40 mankenlik eğitimi
14.00 - 16.00 ingilizce eğitimi
16.00 - 18.00 Koray Bey ile çalışma
18.10- 19.00 akşam yemeği
19.10 - 20.00 Koray Bey ile çalışmabizimle dalga mı geçiyordu? Dünyayı bile yiyebilecek olan ben bu diyetimi yapacaktım? Her gün saatlerce spor yapıp çok sıkımı çalışacaktım. Bu benim gibi bir üşengeç için eziyetten daha da beterdi. Bu kadar şeyi yapamazdim listeyi okurken yorulmuştum.
"Bunların hepsini yapacak mıyız cidden Koray Bey? " dedim
"Evet. Bence çok zorlamadım."
Psikopat aq
"Merak etmeyin bu listeler değişecek her gün mesela fotoğraf çekiminiz olmayacak zamanla anlarsınız. Neyse yarından itibaren böyle bir rutiniz var artık. Telefonları getirdik mi bakalım?"
Herkes telefonları cebinden çıkarıp Koray Beye verdi. Aklıma lise anılarım geldi. Telefonlarımızı orada da toplardılar.
"Umarım hepiniz sevgilinizden ayrıldınız?"
Herkes evet cevabını verdi.
"Çağla?" dedi sorgulayıcı bakışlar atarken
"Benim sevgilim yoktu ki."
"Bilmiyordum kusura bakma. Neyse bu gün bu listeyi uygulamayacaksınız ama bugün boş değiliz. Birazdan bir fotoğrafçı arkadaşımız gelip size iş arayacağız." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SPOT IŞIĞI/+18
ChickLit"Soyunun." dedi. "Ne?! Ne demek soyunun?! Bu bir mülakat değil mi?" diye sordum. "Hanımefendi bu zaten mülakat. Eğer mankenlik mülakatına katılmak istiyorsanız soyunmanız gerek." dedi. "Tamamen mi?". "Evet tamamen. Endişelenecek birşey yok." dedi bi...