Merhaba uzun zamandır bölüm atmadığım için özür dilerim.
Hikaye hakkında birazcık konuşmak istiyorum. Öncellikle modellik hakkında hiçbir şey bilmiyorum tammamen sallamasyon. Bilen fln varsada ay yok bu böyle değil şu şöyle değil demesin. Zaten çoğu okuduğunuz şeyde gerçek değil yani.
İkinci olarak hikayenin çok mide bulandırıcı olduğunun farkındayım. Amacımda buydu. Ama yakında bir iki bölüm sonra çok şaşıracağınız şeyler olacak ve artık daha az mide bulandırıcı sahne yazmaya karar verdim. Görüşlerinizi yazabilirsiniz ♥️
*******************************************
Uyandığımda çok kötü bir haldeydim. Başımda çok kötü ağrıyordu. Klasik günlük rutinimi uygulamak için kalktım. Elimi yüzümü yıkadım. Spor kıyafetlerini giyip spor salonuna doğru yürüdüm. Kızlarla beraber günlük şeyleri yapıyorduk yine. Spor. Plates. Soğuk duş. Kahvaltı. Ve çekim.
Çekim saati gelmişti. Benim en son ki çekimimin üstünden 2 hafta geçmişti. Yeni çekim bugündü. Asel neredeyse hiç çekim almıyordu ve üstelik Koray Bey'in özel parçalarının dikildiği saatlerde biz erkenden çıkıyor ve Aselle baş başa kalıyorlardı. Asel'in diğer kızlara nazaran özellikle de bana nazaran Koray Bey ' e yoğun bir ilgisi vardı. Koray Bey'den hoşlanıyordu.
Herkes çekim için arabalarına bindi. Asel ve Koray Bey konakta kaldılar.
Arabayla beni çekimin olduğu yere götürdüler. Çekim için üst kata çıktım. Yine o çocuk vardı. Biraz geç kalmıştık. Çekimin müdürü bana acele etmemi söyledi. 2. Kabinde giymem gerekenler var olduğunu söyledi.
Kabine girdim ve dolabı açıp giymem gerekenlere baktım. Ten rengine çok yakın derine yapışan bir baldırımın yarısına gelen şort ve yöneten rengimde olan bir sütyen vardı.
İkisinde giydim. Kabinden dışarı çıktığımda bir sandalyede oturan partnerini gördüm. Barışı oda aynı benim gibi kendi teniyle aynı renk bir boxer giymişti. Çıplak gibi duruyordu. Yüksek ihtimalle bende öyle duruyordum.
Bunu nasıl söyleyebilirim ama çok seksiydi. Çok kaslıydı. Adonisleri vardı. Geniş omuzluydu. Anlayacağınız çok seksiydi.
Çekim müdürünün yanına gittim. Geç kalmamıza rağmen hala bir şeylerin kurulmuyla uğraşıyordu. Bana partnerin yanındaki sandalyeye oturmamı söyledi.
Barış' ın yanına oturdum. Odaklanmış sadece setin kurulumuna bakıyordu. Yaklaşık 10 dakika sonra kurulum bitti ve sette bir yatak getirdiler. Seti bir yatak odasına benzettiler.
Şef müdürü gelip "Arkadaşlar önceki çekimde çok iyi iş çıkardınız şimdiki sahne yatakta geçecek. Sadece sevişiyormus gibi yapmanızı istiyorum. Merak etmeyin siz arkada yaparken bulanıklaşacaksınız yani doğrudan görünmeyeceksiniz. Bulaniklaşınca zaten ürün gelecek ve bitecek bu kadar."
"Hazır mıyız?"
İkimizde cevap vermedik. Kalktık ve sete doğru yürüdük.
Yatağın yanında beklerken setin müdürü "kızım sen yat oğlum sende üzerine yatmami istiyorum"
Yavaşca yatağa uzandım. Oda üzerime uzandı. Vücudu çok sıcaktı. "Bakmayın mal mal kızım bacaklarını partnerinin beline sar. İki elini sırtına koy"
Tahmin edebileceğiniz gibi çok iğrenç bir görüntü ortaya çıktı. Sürekli olarak birbirine benzer şeyler denedik. Bu nasıl söylenir bilmiyorum ama ben biraz zevk aldım. Ama sanırım tek zevk alan da ben değildim. Çünkü penisini biraz olsun hissedebilmiştim.
Çekimler devam ettikçe biraz daha sertleşmişti. Ve kulağıma fısıldadı. "İstiyorsun değil mi?" Evet istiyordum ama nasıl cevap vermeliydim.
"İstemeseydin yüksek ihtimalle kızar ve sinirlendirdi ama cevap vermedin eğer istiyorsan benim kabinime gel" dedi fısıldayarak.
Cevap vermedim. Çekim bittikten sonra ayağa kalktım. Şef ikimizide yanına çağırdı ve çektiği görüntüleri izletti ve reklamın mantığı konusunda konuştuk. Konuşmamız bittikten sonra eline telefonunu aldı ve şifresi girdi. Şifresi 167584 tü. Bu tür şeyleri aklımda tutmayı çok severdim. Sonra soyunma kabinine doğru gittim ve içeri girdim.
İçeri girdiğimde bana söyledikleri geldi. Hızlıca düşünmeliydim. Ve kararımı verdim. Kendi kabininde çıkıp onun kabinine girdim. İçerideydi oturuyordu.
"Gelmiyeceksin sanmıştım. " dedi bana yaklaşarak
Yeterince yaklaştığında dudaklarına yapıştım. Beni duvara sürükledi duvara yaslandığımda ayaklarım havada kalmıştı. Ellerini götüme götürdü. Penisini kadınlığıma bastırmaya başladı. Bacaklarımı beline sardım. Beni belimden tuttu ve koltuğa doğru götürdü. Koltuğa beni bıraktığında üzerime uzandı beni daha sert öpmeye ve kadınlığıma bastırmaya başladı. Elleriyle sütyenimi açtı. Elini ağzımın içine koydu ve memelerimi öpmeye ve ısırmaya başladı. Bir eliyle şortumu açmaya çalışıyordu. Sırtında olan iki elimden birini ona yardım etmek için şortuma götürdüm. Biraz daha indirdikten sonra şortum çıktı. Kafasını aşağı götürdü ve kadınlığımı yalamaya başladı. Dilini iyi kullanıyordu. Sonra kendi şortunu çıkardı. Kadınlığıma yakınlaştırma dan önce bacaklarının arasını açtım ve yalamaya başladım. Acıyla kıvranıyordu. Az önce benimde olduğum gibi. Sonra erkekliğini kadınlığımla buluşturdu. Gittikçe daha çok hızlandı. Bir elini ağzıma soktu. O hızlandıkça ben daha sert ısırdım. Ben ısırdıkça o hızlandı. Sonra erkekliğini çekti ve eliyle aşağı yukarı haraketler yaptı. Ve boşaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SPOT IŞIĞI/+18
ChickLit"Soyunun." dedi. "Ne?! Ne demek soyunun?! Bu bir mülakat değil mi?" diye sordum. "Hanımefendi bu zaten mülakat. Eğer mankenlik mülakatına katılmak istiyorsanız soyunmanız gerek." dedi. "Tamamen mi?". "Evet tamamen. Endişelenecek birşey yok." dedi bi...