Telefonum çalıyordu. Onun sesiyle uyandım. Telefonu elime alıp kim olduğuna bakmadan direkt olarak açtım.
"Tamam ödeyecem kirani sadece bir hafta daha bekle." Dedim
"Çağla Uz ile mi görüşüyorum?"
Ne olduğunu anlayamadım.
"Evet? Siz kimsiniz?"
"Biz Kadraj ajanstan arıyoruz. 1. Mülakatı tamamladınız. Bu gün 13.30 da mülakat başlıyor."
"Ben çıkmak istiyorum. Vazgeçtim."
"Üzgünüz ama böyle bir şey imkansız. İmzaladığınız formda kovulmadığınız sürece iki yıl zorunlu staj süresi var."
"Ne! İki yıl mı? zorunlu mu?"
"Evet hanımefendi."
"Bu gün müydü?"
"Evet, bugün 13.30 da"
"Anladım. Saolun."
Telefonu kapattım. Kapatır kapatmaz ev sahibi aradı. Telefonu açtım.
"Alo"
"Çağla artık paramı öde. Seninle uğraşamam. Yeter bu kaçıncı ay. Bu sefer affım olmaz."
"Yeni bir iş buldum. En yakın zamanda paranı ödüyeceğim." dedim. Telefonu kapattım.
Telefondan saate baktım. Saat ondu. hızlıca bir şeyler yedim. Hazırlandım ve evden çıktım ilk gelen otobüse bindim. Tıklım tıklımdı.
Saat on iki buçuğa doğru gelirken çoktan ajansın önüne varmıştım. İçeri girdim. Danışmana
"Asansörler çalışıyor mu ?" diye sordum.
"Evet buyrun, şu taraftan" dedi.
Asansöre bindim ve 8. katı tuşladım. Yine aynı koridor... İlerledim ve ilk sağa döndüm. Odanın kapısının hemen yanında bir tablet vardı. Tabletlerde isimler yazılıydı. Kendi ismimi aradım.
ALEYNA Ç*****
MELİS O*****
HİLAL K***
YAĞMUR D***
UMAY Y*****
ZEHRA T***
ASLI S********
Ama benim ismim yoktu.
"Ama benim ismim yok."
"Kabul edilmemissindir ondan"
"Beni aradılar"
Başka tatlı bir kız
"En iyilerin alındığı bir grup var. Git oraya bak."
"Bu mu en iyiler arasında? Güldürme beni"
"Göreceğiz" dedim o kıza. diğer kıza dönüp "Saol" dedim. "Ne demek" dedi. "Orası nerede?" dedim.
"Soldaki ilk koridor."
"Tekrar saol" dedikten sonra ilk sola girdim. Aynı şekilde bir tablet vardı isimlere baktım.
EBRAR Ö*****
MELİKE S******
ASEL Y*******
ÇAĞLA U*
CEREN P*****
Evet benim ismim burada yazılıydı. sadece 5 isim vardı. ama burada bende dahi 4 kişi vardı. bir kişi eksikti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SPOT IŞIĞI/+18
Chick-Lit"Soyunun." dedi. "Ne?! Ne demek soyunun?! Bu bir mülakat değil mi?" diye sordum. "Hanımefendi bu zaten mülakat. Eğer mankenlik mülakatına katılmak istiyorsanız soyunmanız gerek." dedi. "Tamamen mi?". "Evet tamamen. Endişelenecek birşey yok." dedi bi...