💔
Gece gül bahçesinde ararken seni
Gülden gelen kokun sarhoş etti beni
Seni anlatmaya başlayınca güle
Baktım kuşlar da dinliyor hikayemi.🎞️🎞️🎞️🎞️🎞️🎞️🎞️🎞️🎞️🎞️🎞️🎞️🎞️🎞️🎞️
Semih derin bir nefes aldı zira şuan çok sinirliydi ve sakinleşmekiydi zira o Koray itini gebertip elini onun kanına bulamak istemezdi."Senin belanı çok pis siktim çocuk bekle sen"Dedi sinirle ve spor salonun merdivenlerinden ilerledi.
Salonun içine girdi ve hızla gözleriyle taradı etrafı lakin göremedi iti.Nerdeydi bu yeri yarıp içine mi saklanmıştı? Gerçi öyle bile olsa boşa bir uğraştı zira Semih şu saatten sonra nereye girerse girsin bulup belasını sikecekti kurtuluşu yoktu. Çünkü Semihin en nefret ettiği şeyi yapmıştı o it.
Ne mi yapmıştı?
Semihin çok fazla değer verdiği hatta kendisinin bile şaşırdığı derece aşırı değer verdiği en kıymetlisinin canını yakmıştı o it.
Asya'yı soyunma odasında baygın gördüğü aklına geldiğindeyse kan beynine sıçradı.Hele gözlerinden süzülen ve Semihin baş parmağıyla sildiği o bir damla göz yaşı vardıya işte o bir damla göz yaşı için o iti bir damla suda boğacaktı.
"Buyrun kime bakmıştınız?"Diye sordu girişteki kadın Semihi tanıyamamıştı zira yabancı olduğu belliydi gözlerinden çıkan alevlerse pek hayra alamet değil.
"Koraya bakmıştım bende bir eşyası kalmışta onu istemişti"diye aklına gelen ilk yalanı salladı.
"Ne eşyası"diye çok makul bir soru yöneltti kadın
Şerefi demek geçti içinden şerefini unutmuş bende çünkü Korayda şeref baya bir eksikti muhtemelen birinde unutmuştu o kişinin kim olduğuysa muallaktı inşallah tez zamanda bulurdu çok amindi lakin dilinden dökülmedi tabi bunlar."cüzdanı kalmış bende onu getirdim"diye yeni bir yalan salladı.
"Savaş bey sporunu az önce bitirdi.Soyunma odalarına gitmişti burda bekleyin isterseniz."
Duyduğu şeyle dudakları hafifçe kıvrıldı
"Yoo gerek yok ben vereyim bir an önce" dedi ve kadının yanından uzaklaştı.Bundan daha iyi fırsat mı olurdu. Islak ıslak dövmek varken ne gerek vardı beklemeye.Kısa bir süre sonra soyunma odalarının olduğu bölüme gelmişti.Kapıyı açtı ve girdi içeri.Etrafa baktı kısa biran kimse yoktu.Duşlardan biri hariç diğerleri boştu.Yerdeki spor çantasına bakılırsa bu kişi Koray itinden başkası değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zümrüt Yeşili / SEMİH KILIÇSOY
Action"Belli ki sen de taraftarı çok seviyorsun" "Öyle tabi.Zatem sevgi karşılıklı bir şey değil midir?" "Bunu söylemek plotoniklere haksızlık olmaz mı?" Güldü hafifçe "Sen de şair gibi düşünüyorsun yani 'Sen elmayı seviyorsun diye elmanında seni sevmesi...