💚15.Bölüm💚

398 44 2
                                    

Başkanın şuan bir görüşmesi varmış o yüzden oturma alanlarına ilerliyorduk.

"Semih gelsene lan"

Duyduğumuz bağırtı karşısında başımızı çevirdik ancak sesin sahibini zaten tanıyorduk.Bu kişi tabiki Talhadan başkası değildi.

Sesin geldiği yöne döndüğümüzde hiçte yanılmadığımı gördük.karşılıklı koltuklarda Talha, tanımadığım bir kız, kızın yanında ise Ece abla (Cenk Tosun'un eşi) oturuyordu.Karşı koltuklarında da Cenk abi,Necip abi ve Nur abla (Necip Uysal'ın eşi) oturuyordu.

"Gidelim mi?"diye sordu Semih

"Oluur farketmez" Cool'luğumu bozmadan umursamaz gözüksem de acayip gitmek istiyordum ama aramızda kalsın ;) Sonuçta kim Necip Uysalı ikinci kere görme fırsatını elinin tersiyle iterdiki?

Semih ee hadi gidelim anlamında bir baş işareti yapınca birlikte yanlarına yürüdük.

Yanlarına vardığımızda Talha garip bir şekilde kolunu kızın omzuna atıp onu korur bir pozisyona geçmişti.

Tamam Talha sakin ol yemicem sevgilini. Te Allahîm yaa!

Ben naptığını anlamak için ona bakarken tam karşısında oturan Necip abiye yaklaşıp bir şeyler fısıldadı ama anlamamıştım.

Sanırım Cenk abi durumun garipliğinin farkına varmıştı çünkü gayet medeni bir şekilde yandan Talhanın ensesine vurdu. "Gerizekalı ayıp oluyor kızın yanında sacmalama da doğrul adam akıllı otur"Diye sessizce çıkıştı lakin onun dediklerini seçebilmiştim.

Talha bana garip garip bakarken.Semih diğerlerine döndü."Abilerim yengelerim tanıştırayım"bu noktada elimi tutmuştu "sevgilim Asya"

Sonra bana döndü "Necip abi,eşi Nur yenge,Cenk abi,eşi Ece yenge,Talhayı zaten daha önce görmüştün ve sevgilisi İrem"diye kısaca oturanları taktim etti.

"Memnun olduk Asya"Dedi Ece abla ayaklanırken sonra da sarıldı sıkıca.Kendisini daha önceden tanıdığım için sıcakkanlı biri olduğunu biliyordum ama bu kadarını da beklemiyordum doğrusu yine de bozuntuya vermeden ben de sarıldım sıkıca.Sonra Nur yengeyle de sarılıştık o da çok tatlı kadındı.İrem de ayaklanacak oldu ama Talha koluna yapıştığı için kalkamamıştı. Öyle olunca önce Necip abilerle tokalaştım sonra da ben İremlere doğru ilerledim.

"Yaklaşma bize büyücü bu kız GİT PİS CADI UZAK DUR BİZDEN"Diye bağırdı birden Talha bunu hiç beklemediğim için bir iki adım geriledim.

Ne cadısı be ne saçmalıyordu bu.Tamam kıvırcık kafaydık ama cadıya benzer bir tarafım yoktu.

"Ne saçmalıyorsun sen yine"Diye dişini sıka sıka konuştu Semih.

"Yalan mı?"Diye birden ayaklandı Talha "Dün maçtan önce karşılaşmadınız mı siz hee?Hatta ben bu kız garip demedim mi sana?"

What dedin gülüm?

Ne yani Talha arkamdan garip olduğumu mu söylemişti? Tamam eski plotoniğimizi gördük diye bir tık mala bağlamıştık ama öyle cadıya benzer bir tarafımda yoktu yani.Ayrıca garip ne be uzaylı mıyım ben?Hayır üçüncü gözüm, antenlerim falan çıktı da benim mi haberim yok?

"Talha saçmalamayı keser misin artık?" Dedi Semih giderek sinirlendiği yüzünün kızarmasından anlaşılıyordu.

"Al işte büyü yapmış sana.İlk günden sevgili mi olunur amınakoyayım?Haa böyle saçma iş mi olur?"

"Lan sana ne sana ne istersek gider ebleniriz sana ne?Saçmalayıp durma artık yeter"

"Bir sakin olur musunuz?Ne konuşuyorsunuz ne cadısı hiç bir şey anlamıyorum"Diye ben de sesimi yükselttim sussunlar diye.

Zümrüt Yeşili / SEMİH KILIÇSOYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin