Akın Tuna Özdemiroğlu
Verilen tüm kararlar verilmiş iyi yada kötü Lina annesinin ona karşı aldığı engele karşı onun onayını almış odama gelip kollarıma sığınıp ağlayarak ta olsa bana biran önce babasının ne yapıp edip en kısa zaman da ameliyat işlemlerinin başlatılmasını artık hiçbir engel kalmadığını evlenebileceğimizi söylemişti.
O her ne kadar babasının ameliyatı için kendini feda ettiğini düşünse de ben ne yazıkki bu konuda onunla aynı fikirde değildim daha onu babamla karşılıklı konuşurken hastane koridorunda görür görmez ona kapılıp aşık olmuştum.
Eğer ona giden yol babasından geçiyorsa ne pahasına olursa olsun gözümü karartıp herşeyi göze alarak ne istediğimden emin bir şekilde verdiğim kararın arkasında durarak bu yolu seçip tüm irademle Lina 'ya giden yolu aşmaya başlayacaktım.
Sahibi olduğumuz hastanenin hastaların yatması için bulunan kısma yönelip Lina'nın babasının yattığı odaya doğru ilerleyip verdiğim kardan emin bir şekilde kapısının önüne geldiğimde bir anda kapısını açıp içeriye girdim.
Onun şaşkın gözlerle bana bakmasına dahi aldırmadan daha önce verdiğim kararın arkasında durup kendimden emin bir şekilde ona bu uğurda geri dönüşü olmayan her hangi bir şekilde vazgeçemeyeceği o teklifi yaptım.
Nasıl olsa evliliğimizin iyi gittiğini gördüğünde annesinin kalbi ona karşı yumuşayacak bir anda verdiği fevri karadan dolayı pişman olacaktı.
İşte o zaman keşke kızıma haksızlık etmeseydim de onun kararına saygı duysaydım deyip bağrına basacaktı sadece bunun için biraz zamana ihtiyacı vardı.
Lina'nın biraz da olsa rahatlaması için kollarımın arasında huzur bulması ve kendine gelmesi için ona sımsıkı bir şekilde sarılıp huzur bulmasını sağladım onun eşsiz kokusunun altın da efsunlandığım dan istemesem de bir süre sonra ondan ayrılmak zorunda kaldım.
Lina'nın bedenim den ayrılmasından sonra çenesini elimle kaldırıp ağlamaktan kızarmış o eşsiz güzellikte ki gözlerine bakıp şimdi benim gidip biran önce babamla konuşup babanın acilen ameliyatının olması için işlemleri başlatmam gerekiyor.
Daha sonra ise nikah işlemlerini başlatıp hiç vakit kaybetmeden gereken belgeleride sahibi olduğumuz hastanede biran önce halletmem gerekiyor nede olsa biran önce karım olmanı istiyorum.
"Akın Tuna sence de biraz hızlı davranmıyormusun bu konuda bari bir bekleseydik belki verdiğin bu karardan dolayı ilerde pişman olabilirsin. "
Sence bu konuda pişman olacak birine benziyormuyum hiç ben bir şeye karar verdiysem ne yazıkki bugüne kadar hiç pişman olmadım hep tecrübelerim sonucu doğru yolda olduğumu anladım.
"Anlıyorum çok özür dilerim seni de ister istemez düşüncelerim den dolayı meşkul ettim."
Sakın bir daha böyle düşünme senin varlığın asla beni meşgul etmez aksine beni mutlu eder eğilip burnunun ucunu öptüğüm de bana oldukça şaşkın gözlerle baktığın da merak etme her ne kadar seni dudaklarından öpmek istesemde bir süre ne yazıkki bunun için beklemem gerekiyor.
"Akın Tuna eğer beni utandırmak için bunları söylüyorsan inan ki başarılıda oluyorsun."
Şimdi ne söyledim ki sonuçta bunlara alışsan iyi edersin nede olsa evlendiğimiz de olacak şeyler koluma vurup odamdan çıktığın da arkasından kahkaha atmış kaç bakalım güzelim düğün günümüz de de benden bakalım böyle kaçabilecekmisin.
Daha fazla düşünmeden Lina'nın arkasından kendime ait odamdan çıkıp babamın odasına gitmek için kendi katımda bulunan asansöre doğru koridorda ilerleyip biran önce bu işi halledip her şeyin rayına oturması için
gelen asansörün kapıları açılır açılmaz içine binip babamın odasının bulunduğu katın numarasını tuşuna bastım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RENKLERİN EFENDİSİ
Любовные романыNü tablolarıyla dünya çapında ses getiren Akın Tuna Özdemiroğlu yanlızca kendisine hitap eden seçtiği güzellerle çalışır tek şartı ise gizli bir paravanın içinde onları resmetmektedir bu sebeple kimse onu tanımaz taki seçtiği bir güzelle yolları kes...