7.Bölüm

92 0 0
                                    

Akın Tuna Özdemiroğlu

Liya'yı sonunda kendime ait evime getirmiş onunla sonsuza dek nikahtan sonra bu evde yaşayacağımızı söylediğim de adeta ışıldayan gözlerle etrafına bakıp büyük bir hayranlıkla etrafı incelemeye başlamıştı bir bilseydi tüm bunların benim için hiçbir öneminin olmadığını sadece onun benim için önemli olduğunu yine o zaman ailesin den ayrı kaldığı için bu kadar çok üzülürmüydü.

Annesinin ona ameliyathanenin kapısının önünde acımasızca söylediği o sözler hala ilk gün ki gibi kulaklarım da uğursuz bir uğultu gibi duyuluyordu tamamen bu konuda ona destek olması gerekirken kendisi için en kolay yolu seçip bir anda ona sırt çevirip ardın da bırakmıştı.

Onun aksine benim Lina'yı yarı yolda onun gibi bırakmaya hiç niyetim yoktu sahibi olduğumuz hastanenin koridorunda babamla konuşurken onunla bir anda göz göze gelmem tüm ezberlerimi bana bozdurmuştu adeta o an onun tamamen tutsağı olmuştum .

Her ne kadar babam ilk başlar da bana bu konuda resti çekse de benim onu sevdiğimi ,oldukça bu konuda kararlı olduğumu gördüğün de bir anda kararını verip bu evliliğe onay vermişti evin hizmetlisinin kapıyı açması ile elimi büyük bir sahiplenişle hiç çekinmeden Lina'nın beline koyup kısa süreliğinede olsa daldığı düşüncelerin den neden olsam da adeta ona destek verircesine içeriye doğru yönlendirdiğim de yüzüme minnet dolu bakmıştı.

Benimle birlikte bundan sonra ki hayatını yaşayacağı eve böylelikle ilk adımını atmış olmuştu hizmetlinin ardımız dan dış kapıyı kapatıp,

"Hoş geldiniz efendim öncelikle bu akşam kıyılacak nikahınız için sizi tebrik ederim biraz sonra kuaför ve makyöz burda olacak."

Onu başımla onaylayıp tamamen elimin temasını Lina'nın elinden kesmeden oldukça kararlı bir şekilde onunla birlikte merdivenlerin başına gelip çıktığım da ise aklım da sadece Lina'nın bu süreçte bana karşı tavrının ne olacağı vardı sonuçta amansız bir şekilde ona yaptığım bu teklifle annesi benim yüzümden ona sırt çevirmişti .

Lina'nın bilmediği ise ben de ki ona karşı bir heves değil aksine yıllarca sürecek bir aşkın başlangıcı olmasıydı bu uğur da her ne olursa olsun önüme çıkacak ilk engel de Lina'dan vazgeçecek değildim yatak odamın önüne Lina ile geldiğim de tek sefer de onu kendime doğru çekip büyük bir kararlılıkla yüzüne bakıp oldukça emin bir ses tonu ile bugün bu ev senin varlığın ile adeta can bulacağı gibi kısa süreliğine de olsa sana unutturulan o eşsiz gülücüklerinle adeta yankılanacak.

Tekrar hayatıma hoş geldin Lina'm ona böylesine içten davranıp onu kabullenmem yüzünde bir tebessüme neden olduktan sonra hemen boynuma sarılıp.

"Çok teşekkür ederim karşıma çıktığın için iyi ki varsın en az senin kadar bu evliliğe şans vereceğim den hiç şüphen dahi olmasın çünkü sen tüm bunları hak ediyorsun ."

Onu tamamen bedenime hapsedip ben de ki temasını kesmeden asıl sen herşeyin en iyisini hak ediyorsun dünyaları bile ayaklarının dibine sersem az bile hadi şimdi hazırlanmak için biran önce içeriye girsen iyi edersin bakalım senin için hazırladığım süprizi görünce beğenecekmisin hemen kollarını boynum dan çözüp.

"Ne süprizi sence de benim için tüm bu yaptıkların dan sonra bir de aniden bana süpriz hazırlaman sence de çok değil mi."

Hemen kararlı bir şekilde bedenin de ki hakimiyetimi kesip yüzünü avuçlarımın arasına alıp senin için az bile tüm bunlara alışsan iyi edersin Lina yatak odama girmesinin ardından yatak odamın bulunduğu katta ki diğer odaya doğru ilerleyip biran önce akşam ki kıyılacak nikahımız için sonuçta hazırlanmam gerekiyordu.

RENKLERİN EFENDİSİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin